Star Trek (2009) Blu-ray

Started by simonsscj, October 24, 2009, 18:05:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

simonsscj

Gisteren gezien, en werkelijk een fantastische transfer.
Uitstekend geluid, met sommige scene's (het drillen van de boor) zeer geraffineerde effecten.
Beeld is prachtig met veel diepte en prachtige kleuren, voor een niet tekenfilm net zo clean als I-robot.
Gezien op een LX5090.

Had veel verwacht van de film, voor een niet-trekkie was ik toch erg nieuwsgierig naar de film die naar ik had gelezen zeer goeie kritieken kreeg.
En ja de film boeide van de eerste tot de laatste minuut, humor (scotty, Jim I'am doctor, orginele spock) en vooral actie.
Must have voor iedere sf liefhebber.

squeek

hoe kom jij aan de blu ray? die is nog drie weken niet verkrijgbaar?
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

AllStar

Komt morgen ook op usenet, zie FTD :)

simonsscj

Iig niet via FTD  :smile:

Een goeie kennis werkt in de business, en die verblijd mij wel eens met een schijfje  :angel:

squeek

Quote from: simonsscj on October 24, 2009, 18:32:53
Iig niet via FTD  :smile:

Een goeie kennis werkt in de business, en die verblijd mij wel eens met een schijfje  :angel:

ah mooi, ken ik jou ook al niet lang?  :D

net in de videotheek geweest en daar stond ie ook al te huur. ik zal nog wel even wachten tot half november.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

simonsscj

Quote from: squeek on October 24, 2009, 18:46:06
ah mooi, ken ik jou ook al niet lang?  :D

net in de videotheek geweest en daar stond ie ook al te huur. ik zal nog wel even wachten tot half november.

:D

Volgens mij gaat de film "officieel" de 27e in de verhuur.
De film is zeker de aankoop waard!

squeek

ja, kheb em digitaal gezien in kinepolis. hij is visueel enorm knap gemaakt, niet meer te vergelijken met de vorige reeks. en verhaal steekt goed in elkaar. topfilmpje! ik ga em zeker aanschaffen als ie uitkomt.

greetz buddie  ;)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

simonsscj

Quote from: squeek on October 24, 2009, 19:09:29
ja, kheb em digitaal gezien in kinepolis. hij is visueel enorm knap gemaakt, niet meer te vergelijken met de vorige reeks. en verhaal steekt goed in elkaar. topfilmpje! ik ga em zeker aanschaffen als ie uitkomt.

greetz buddie  ;)

Met de kans op een vreselijke OT, kinepolis antwerpen is heel lang mijn vaste weekend-uitje geweest. Totdat ik mijn dedicated HT had, toen ben ik niet meer zo vaak gegaan omdat ik gewoon meer genoot thuis (geluid,beeld,seats).
Denk wel dat ik binnenkort weer ga, op mijn lijstje staan "2012" en "Avatar" waar ik van de eerste een beetje sceptisch ben en van de 2e echt heel veel verwacht.

Groeten terug ;)

MLCinema

Net mijn gezien samen met mijn pa, die best wel een star trek fan is. Een van de weinige programma's waar vroeger tijdens het eten de tv voor aan bleef. Ook hij vond het een leuke film. Mij wist hij ook van begin tot eind wel te boeien. Geluid is goed en het beeld is ook voortreffelijk!
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Keimpe

Als non-star trek fan, vond ik het best nog een aardige film, maar kwam wel een beetje sloom op gang, keek verder lekker weg, maar nou niet super aan te raden als je geen star trek fan bent.

Yellobeard

#10
Quote from: Keimpe on November 18, 2009, 19:18:25
Als non-star trek fan, vond ik het best nog een aardige film, maar kwam wel een beetje sloom op gang, keek verder lekker weg, maar nou niet super aan te raden als je geen star trek fan bent.

Huh...? Een beetje sloom op gang..???  Sorry dat ik dit even zeggen moet.. Na de eerste 12 minuten heb je al het idee zowat een hele film achter de rug te hebben!
OK... na die 12 minuten krijg je dan de tijd om even bij te komen..
Dit is niet alleen een film voor star trek fan's. In sommige reviews op het web wordt ook nog terecht opgemerkt dat het zonde is deze film thuis op een 'kleiner' scherm te bekijken,
dit verdient een HT met een scherm minimaal 1,8mtr breed..
Op mijn 2,5mtr scherm ziet het er supergaaf uit! Kleuren zijn spot on, het geluid is ook super! Deze schijf behoort nu tot mijn referentie-BluRay's.

Groetjes,

YB.

ATI850

Als filmliefhebber vind ik het van ALLE films zonde om ze kleiner dan 1.8 meter breed te bekijken! ;)

Maar dit was inderdaad een geweldige film met dito beeld- en geluidskwaliteit.

LAZORKITTEH

Had nog nooit een Star Trek film of de serie gezien, maar vond het een zeer goede film.

Super beeld, genoeg actie en goede humor  8)