Star Trek 1-6 Blu-ray voor maar € 25,- OP=OP!!

Started by Nooff, October 24, 2009, 13:45:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

luuk

#50
Het wordt nog gekker!

Dit is het antwoord wat ik heb gekregen:





Geachte heer Ophorst,

Hartelijk dank voor uw e-mail.





Het door u bedoelde artikel, welke op dit moment via de site wordt aangeboden, is een nog niet verschenen exemplaar. De releasedatum is 01.11.2009. Het door u bestelde exemplaar wordt door de leverancier niet meer geleverd. De reden hiervoor moeten wij u helaas schuldig blijven. Het is dan ook niet mogelijk om op uw verzoek in te gaan om dit artikel binnen enkele dagen te leveren.

Onze verontschuldiging voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,


Klantenservice ECI


Volgens hun moet de box zelfs nog uitkomen en is nu al niet meer te leveren!
Ik hun maar teruggemaild dat ik dan wel wacht totdat hij WEL geleverd kan worden en dat ik wil dat de bestelling blijft staan.
En dat ik het raar vind dat als de box pas per 01 nov gereleasd wordt, hoe het dan mogelijk is dat de box nu al gewoon in de schappen van de Mediamarkt ligt.

En dat ze de box ook gewoon bij een andere leverancier  mogen bestellen van mij  ;D

Ben benieuwd naar hun antwoord.


Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

Pos

#51
Volgens mij bedoelen ze met release  01-11-2009 de box die nu in de aanbieding is (en op de site staat voor €83?). Deze is dus vanaf volgende week leverbaar. De versie van €25,-, welke door iedereen besteld is, is niet meer leverbaar, daar kun je dus ook niet meer op wachten. En zo hebben ze alles weer afgedekt...

edit: netjes van Cosmox om te reageren op het forum en om tot een oplossing te komen.
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

CoSo

Ben vandaag gebeld dat de box toch gewoon geleverd gaat worden voor de €25,00 zit wel wat levertijd op.
:pompom:

maximus79

Quote from: CoSo on October 27, 2009, 18:47:54
Ben vandaag gebeld dat de box toch gewoon geleverd gaat worden voor de €25,00 zit wel wat levertijd op.
:pompom:


Kijk en nou zijn ze de wormvormig aanhangsel natuurlijk! (Sorry voor me grove taal gebruik!) :smile:
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Nooff


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

CoSo

Quote from: Nooff on October 27, 2009, 19:55:00
Ben er ook maar eens even tegenin gegaan
het help wel, het heeft mij 2 mailtjes gekost.  ;)

SpeedyAndré

Ik heb voor de 2e keer levering gevraagd, dit keer via hun contact formulier want email beantwoorden ze niet.
(nee niet de no reply mail natuurlijk!)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Martijn76


CoSo

Quote from: SpeedyAndré on October 27, 2009, 20:24:50
Ik heb voor de 2e keer levering gevraagd, dit keer via hun contact formulier want email beantwoorden ze niet.
(nee niet de no reply mail natuurlijk!)

André  8)

heb de mails naar service@cosmox.nl gestuurd

1e keer s'avonds verstuurd en volgende dag antwoord, 2e keer mail en volgende dag gebeld.

AllStar

Quote from: CosmoxHartelijk dank voor uw e-mail.

Het spijt ons dat wij uw bestelling niet kunnen leveren. Voor onze leveringsvoorwaarden verwijzen u naar onze site.

Met vriendelijke groet

Daar ga ik dus niet mee akkoord  :)

Cosmox

Beste allemaal,

Uiteraard betreuren wij het feit dat we voor veel mensen de Star Trek box niet meer kunnen uitleveren voor de prijs van €25,-. Het feit dat het om een tijdelijke actie ging met een gelimiteerd aantal beschikbare artikelen hebben we gecommuniceerd door de status 'op = op' bij het artikel te plaatsen.

Jullie krijgen binnenkort persoonlijk bericht van onze klantenservice met onze oplossing, graag nog even geduld dus.

Met vriendelijke groet,

Gijs Hovens
Cosmox

maximus79

Quote from: Cosmox on October 28, 2009, 14:05:37
Beste allemaal,

Uiteraard betreuren wij het feit dat we voor veel mensen de Star Trek box niet meer kunnen uitleveren voor de prijs van €25,-. Het feit dat het om een tijdelijke actie ging met een gelimiteerd aantal beschikbare artikelen hebben we gecommuniceerd door de status 'op = op' bij het artikel te plaatsen.

Jullie krijgen binnenkort persoonlijk bericht van onze klantenservice met onze oplossing, graag nog even geduld dus.

Met vriendelijke groet,

Gijs Hovens
Cosmox

Welkom,

Ik ben blij dat jullie en oplossing gaan zoeken en heb er alle vertrouwen in dat deze kwestie naar behoren word opgelost.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Vin_cent

Quote from: Cosmox on October 28, 2009, 14:05:37
Beste allemaal,

Uiteraard betreuren wij het feit dat we voor veel mensen de Star Trek box niet meer kunnen uitleveren voor de prijs van €25,-. Het feit dat het om een tijdelijke actie ging met een gelimiteerd aantal beschikbare artikelen hebben we gecommuniceerd door de status 'op = op' bij het artikel te plaatsen.

Jullie krijgen binnenkort persoonlijk bericht van onze klantenservice met onze oplossing, graag nog even geduld dus.

Met vriendelijke groet,

Gijs Hovens
Cosmox

Welkom op het Forum!!

Hoe kan ik op jullie site alleen op BD's zoeken?

Vincent
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

esre

Ik had ze een linkje gegeven van dit forum om te laten zien dat er aardig wat mensen zijn die zich gedupeerd voelen ben benieuwd wat eruit komt.

Ejorne

Zeer netjes van Cosmox dat de moeite word genomen om hier het verhaal even uit te leggen.

Het was een heel mooie actie met de voorwaarde op=op.
Natuurlijk kun je proberen om er toch nog een extra slaatje uit te slaan.
Maar ik ben van mening dat er aan de kant van Cosmox niet echt fouten zijn gemaakt.

Toch wel een goede srevice dat er daarnaast toch nog naar een oplossing wordt gezocht.

Ik ga er uiteraard wel vanuit dat er in ieder geval een aantal orders voor de aangeboden prijs over de toonbank zijn gegaan?
Anders valt het natuurlijk meer onder de categorie 'erg foute lokkertjes'.  ;)

clockwork

Inderdaad welkom op het forum.

Ook ik zie jullie oplossing ook met belangstelling tegemoet.
En wellicht is het een suggestie om dit intern op de hele afdeling klantenservice te communiceren, want zoals het er nu uitziet krijgt iedereen die hierover met jullie communiceert een ander antwoord.


 
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

simonsscj

Quote from: Cosmox on October 28, 2009, 14:05:37
Beste allemaal,

Uiteraard betreuren wij het feit dat we voor veel mensen de Star Trek box niet meer kunnen uitleveren voor de prijs van €25,-. Het feit dat het om een tijdelijke actie ging met een gelimiteerd aantal beschikbare artikelen hebben we gecommuniceerd door de status 'op = op' bij het artikel te plaatsen.

Jullie krijgen binnenkort persoonlijk bericht van onze klantenservice met onze oplossing, graag nog even geduld dus.

Met vriendelijke groet,

Gijs Hovens
Cosmox

Erg goed dat je hier de moeite voor neemt, ben erg benieuwd naar de oplossing.
Wat ik me dan meteen afvraag, blijkbaar is hier al iemand blij gemaakt met een oplossing "Ben vandaag gebeld dat de box toch gewoon geleverd gaat worden voor de €25,00 zit wel wat levertijd op."
Wil natuurlijk niet vooruit lopen op de afhandeling maar ik neem voor het gemak aan dat iedereen dezelfde behandeling krijgt.

Nogmaals bedankt voor de moeite die je neemt.

Ralph71

Vanochtend zag ik dat er naar aanleiding van mijn mailtje, dat ik best wilde wachten tot de box weer binnen was en niet wilde annuleren, dat er een nieuwe order was aangemaakt voor de Star Trek box. Helaas wel voor € 82,99. Gelijk maar even met ze gebeld. Mevrouw van de klantenservice wist mij te melden dat de box 2-11 weer binnenkomt bij ze en dat ze de box gewoon voor € 25,00 gaan verzenden. Ben benieuwd of dit goed zal gaan...
Arcam AV950 - Arcam P7 - Oppo UDP-205  - Linn Klimax DSM/2 - 2 x Wilson Benesch ACT - Wilson Benesch Center - 2 x M&K Sound S150T Tripole - Velodyne DD15 - LG Oled C65C7 - Nordost QB8 MKII - Nordost QRT Qx4 - Nordost Valhalla - Nordost Frey 1&2 (stroomkabels, analoge interlinks en luidsprekerkabels)  - Isotek Syncro

Kuipje

Ik ga er van uit dat er sprake is van een overeenkomst als de order door Cosmox bevestigd is en het bedrag is betaald. Beide was in mijn geval aan de orde.

mack

Vandaag ook even gebeld met cosmox maar die konden de heer Gijs Hovens niet. (vreemd)

Maar ze zou mijn klacht intern opnemen, en ik zou daar over zo spoedig mogelijk terug gebeld worden.

Hoe dit opgelost zou worden.

Geert

Als je linkedIn mag geloven zou hij bij Cosmox werkzaam zijn.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

clockwork

ik heb net per mail een 'tegoedbon' van € 10 aangeboden gekregen ter compensatie. Hoe zit dat bij jullie?
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

maximus79

#73
Quote from: clockwork on October 29, 2009, 09:41:48
ik heb net per mail een 'tegoedbon' van € 10 aangeboden gekregen ter compensatie. Hoe zit dat bij jullie?


Absoluut niet mee akkoord gaan!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Kuipje

Ik heb een mailtje gestuurd dat ik niet akkoord ga, omdat er na de bestelling een bevestiging is gekomen en er betaling heeft plaatsgevonden. Er is dus een overeenkomst tot stand gekomen die ze na moeten komen. Er nog even op gewezen dat mij bekend is dat de box op 2 november weer beschikbaar komt en ik verwacht dat hij dan volgens de overeengekomen prijs geleverd zal worden.