Star Trek 1-6 Blu-ray voor maar € 25,- OP=OP!!

Started by Nooff, October 24, 2009, 13:45:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SpeedyAndré

Ik verlang ook een levering van dit artikel of een vergelijkbaar artikel binnen een redelijke termijn :)
Verder stel ik dat het artikel niet zeldzaam o.i.d. is en dat levering gewoon mogelijk is.

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Martijn76

Quote from: SpeedyAndré on October 25, 2009, 12:47:50
Ik verlang ook een levering van dit artikel of een vergelijkbaar artikel binnen een redelijke termijn :)
Verder stel ik dat het artikel niet zeldzaam o.i.d. is en dat levering gewoon mogelijk is.

André  8)

Zie ik hier een vrijwilliger? 8)

Inderdaad zo'n soort tekst ondertekend met alle personen van forum die misgrijpen (met een referentie naar de shop zelf in de vorm van inlognaam/email zodat ze de bestellingen kunnen controleren)

simonsscj

Onderstaande email verstuurd:

Geachte Mevrouw, Meneer,

Heden ochtend kreeg ik een annulering van de bluray-box Star Trek BOXSET 1 - 6  omdat deze niet leverbaar is. Daar dit gewoon een courant artikel is ga ik ervan uit dat de box binnen afzienbare tijd gewoon aan mij geleverd kan worden. Dit is geen product wat opeens niet meer leverbaar is. Sterker toen ik vandaag keek op uw website stond de box nog gewoon in de verkoop sectie. Ik ben dus niet akkoord met uw annulering en heb van u een order bevestiging gekregen, en dus hebben wij een overeenkomst. Indien u in gebreken blijft zal ik hiervan melding maken bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en desnoods verdere stappen ondernemen. Ik hoop echter dat het niet zover hoeft te komen en dat ik in de toekomst veel gebruik kan maken van de diensten van cosmox.
Met vriendelijke groeten,

esre

Quote from: simonsscj on October 25, 2009, 18:32:42
Onderstaande email verstuurd:

Geachte Mevrouw, Meneer,

Heden ochtend kreeg ik een annulering van de bluray-box Star Trek BOXSET 1 - 6  omdat deze niet leverbaar is. Daar dit gewoon een courant artikel is ga ik ervan uit dat de box binnen afzienbare tijd gewoon aan mij geleverd kan worden. Dit is geen product wat opeens niet meer leverbaar is. Sterker toen ik vandaag keek op uw website stond de box nog gewoon in de verkoop sectie. Ik ben dus niet akkoord met uw annulering en heb van u een order bevestiging gekregen, en dus hebben wij een overeenkomst. Indien u in gebreken blijft zal ik hiervan melding maken bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en desnoods verdere stappen ondernemen. Ik hoop echter dat het niet zover hoeft te komen en dat ik in de toekomst veel gebruik kan maken van de diensten van cosmox.
Met vriendelijke groeten,


voor 25 euri die ophef dat meen je toch niet?

celerontje

Als het een ''foutje'' is, waarom staat-ie dan nog steeds voor 25 euro op de site?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

mack

Hier ook besteld.

Maar nog geen annulering ontvangen.

Wordt vervolgd.

maximus79

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

maximus79

#32
Quote from: maximus79 on October 25, 2009, 22:36:59
Idem!

Ze hebben de prijs nu veranderd, hij staat er nu voor €82,99!!

Ik heb nog geen annulering van hun gehad en denk ook niet dat ik die nu ga krijgen want, prijs veranderd maar product dus nog wel leverbaar. Of denk ik te simpel?

Edit: Bij me bestel status staat geannuleerd wegens niet meer leverbaar! Dit kunnen ze toch niet maken! Hij staat gewoon nog op hun site! (staat wel verwacht achter maar toch!)
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

luuk

Ik had gisteren ook besteld en vanochtend een annulering binnen gekregen.
Dus even gebeld. De dame aan de lijn vertelde me dat de voorraad echt op was en ook 'nergens' meer te bestellen was. Dat zou ook voor andere winkels zo zijn volgens haar.
Ik ben toch uit nieuwsgierigheid even naar hun site gegaan en wat schertst mijn verbazing: staat er nog gewoon op maar nu voor een andere prijs nl €82,99!

Ik dus gelijk weer gebeld want ik voelde me behoorlijk in de maling genomen door die lieve dame aan de telefoon.
Deze nieuwe dame vertelde mij dat hij toch echt uitverkocht was, ook voor die nieuwe prijs.
Op mijn vraag waarom er dan tussen gisteravond en nu schijnbaar toch een prijswijziging doorgevoerd was op de website, kon ze me geen antwoord geven.
En waarom er dan geen UITVERKOCHT op de site staat. Dat kwam omdat dat soort wijzigingen niet dagelijks doorgevoerd werden volgens haar.
Maar de prijswijziging dus wel schijnbaar. Raar verhaal.

Als je trouwens op 'meer informatie' klikt dan staat er wel dat de leverancier heeft aangegeven dat het artikel niet meer leverbaar is  :unhappy:

Dus ik denk dat we gewoon pech hebben helaas.
Ik zal straks eens kijken bij de Free Recordshop of ze daar wél te bestellen zijn
Marantz PM KI PEARL,  Marantz SA KI PEARL, Marantz sr7010,  Philips BDP9700,  Floating Cameleon King,  Floating Cameleon Duchess,  Floating Cameleon Voice,  Klipsch R-112SW

Vin_cent

Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Nooff

Jammer. Het was sowieso een Op=Op actie dus ze kunnen je van alles wijs maken. Er tegenin gaan heeft weinig nut  ;)

Vin_cent

Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Martijn76

Het gaat hier niet direct om het bedrag (zoals denk ik voor velen), maar om het principe... inmiddels de situatie voorgelegd aan thuiswinkel.org

Vin_cent

Als ze geannuleerd hadden met de werkelijke reden (verkeerde prijs), had ik er minder moeite mee dan nu......... >:(

Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

mack

Quote from: mack on October 25, 2009, 22:27:19
Hier ook besteld.

Maar nog geen annulering ontvangen.

Wordt vervolgd.

Bij mijn bestel status staat nu : geannuleerd wegens niet meer leverbaar! :(

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

celerontje

In oorlogsfilms overvallen ze wel eens wapenmagazijnen.
Misschien kan dat nu gebeuren met Blu-ray magazijnen? ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

simonsscj

Quote from: esre on October 25, 2009, 20:53:54
voor 25 euri die ophef dat meen je toch niet?

Als ze gewoon hadden aangegeven dat ze een fout hebben gemaakt had ik dat bericht niet verstuurd, men moet natuurlijk niet denken dat ik achterlijk ben en annuleren vanwege niet beschikbaar en de box wel weer gaan verkopen tegen "normaal" tarief.
Dat is gewoon laag.
Btw is geen ophef maar gewoon de weg bewandelen die er voor staat, namelijk indien er een geschil is kan je bij thuiswinkel terecht.

Vin_cent

#43
Contact mail aan Cosmox:

Aard van bericht: Annulering
Boodschap: Geachte heer/mevrouw, Tot mijn spijt ontvang ik zojuist de annulering van mijn order 0000000000. Graag zou ik de bestelling doorwillen zetten. Wanneer kan de bestelling weer geleverd worden? Met vriendelijke groet, Vincent


Quote
Geachte heer Xxxxx,

Om uw vraag op een correcte manier te kunnen beantwoorden is enige tijd nodig.
Zodra de informatie beschikbaar is zullen we u via een e-mail informeren.

Met vriendelijke groet,

Jackey van Huijgevoort
Klantenservice COSMOX
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

CoSo

Quote from: Vin_cent on October 26, 2009, 18:57:25
Contact mail aan Cosmox:

Aard van bericht: Annulering
Boodschap: Geachte heer/mevrouw, Tot mijn spijt ontvang ik zojuist de annulering van mijn order 0000000000. Graag zou ik de bestelling doorwillen zetten. Wanneer kan de bestelling weer geleverd worden? Met vriendelijke groet, Vincent


Dit is het antwoord aan mij:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Dit artikel is niet te bestellen omdat onze leverancier aangegeven heeft dat het niet op voorraad is.
Wij controleren dagelijks de beschikbaarheid bij onze leveranciers maar kunnen helaas niet aangeven wanneer het artikel wel op voorraad is.

Wij vertrouwen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,

Mathijs Roelanschap
Klantenservice COSMOX

Martijn76


maximus79

Quote from: CoSo on October 26, 2009, 19:26:44
Dit is het antwoord aan mij:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Dit artikel is niet te bestellen omdat onze leverancier aangegeven heeft dat het niet op voorraad is.
Wij controleren dagelijks de beschikbaarheid bij onze leveranciers maar kunnen helaas niet aangeven wanneer het artikel wel op voorraad is.

Wij vertrouwen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,

Mathijs Roelanschap
Klantenservice COSMOX


Ik kreeg net precies het zelfde antwoord en ik heb geantwoord dat ik geen haast heb en wel wacht tot hij weer op voorraad is. ;D
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Pos

Als consument moet je je toch ook afvragen of de aanbieding wel "kan" voor dat geld? Of hoeft dat niet meer door de van/voor aanbieding van Cosmox?
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

Vin_cent

Quote from: Pos on October 26, 2009, 22:11:58
Als consument moet je je toch ook afvragen of de aanbieding wel "kan" voor dat geld? Of hoeft dat niet meer door de van/voor aanbieding van Cosmox?

We hebben allemaal een mail gehad dat het artikel niet op voorraad is en dat daarom de bestelling is geannuleerd.

Als ze meteen open kaart hadden gespeeld en met een nette mail/brief ons op de hoogte hadden gebracht dat de bestelling is geannuleerd omdat ze een verkeerde prijs hadden genoteerd had ik er, en ik denk de meesten hier, er wel vrede mee gehad.

Maar zo hebben ze het helaas niet gespeeld :devil:
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Paul Landsmeer

Misschien een suggestie: bestel het artikel nogmaals maar dan voor de actuele prijs en wacht of het binnen afzienbare tijd wordt opgestuurd. Gebeurt dat niet, dan klopt waarschijnlijk het argument dat er onvoldoende voorraad is bij de leverancier. Gebeurt dat wel, dan is daarmee aangetoond dat hun argument niet opgaat en kun je de oorspronkelijke prijs claimen. Weigeren ze dat, dan kun je het artikel binnen 7 werkdagen kosteloos retourneren en blijf je dus niet met een dure box set zitten.