Star Trek 1-6 Blu-ray voor maar € 25,- OP=OP!!

Started by Nooff, October 24, 2009, 13:45:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nooff

Op=Op actie bij Cosmox. De complete Star Trek box op blu-ray voor maar 25 euro incl verzending! Sla je slag!  ;)

SpeedyAndré

Dank u, gekocht en prijs zelfs met gratis verzending  :clapping: :)

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

mart

Bedankt voor de tip Nooff. :).

Gelijk besteld dus... 8).


pietnoeck

vanuit Belgie blijkbaar niet te bestellen , je moet naar de Belgische site gaan waar niet in promotie....

CoSo


Kuipje


Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

esre

bedankt voor de tip ook maar besteld maar ik krijg geen bevestigingsmail alleen ik zie bij mijn bestellingen niets en ik krijg geen bevestigingsmail?

Kuipje

Ik zou het nog eens proberen. Na betaling via ideal kreeg ik meteen een bevestiging binnen.

Vin_cent

Ik heb 1,5 uur geleden deze box ook besteld, via acceptgiro en ik kreeg direct een mail binnen.
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Martijn76

#10
ik heb ook gisteren al besteld (betaald met Mastercard), ook geen bevestigingsmail binnen... stuur ze wel even een mailtje

zie nu zelfs dat m'n account niet bestaat! :-S misschien voor de zekerheid nogmaals bestellen.

Nogmaals besteld, maar nu met acceptgiro... helaas weer geen bevestiging, en in bestelgegegevens wordt 'ie ook niet weergegeven. :-(

je mag 't niet zeggen, maar downloads zijn makkelijker ;) (bij wijze van spreken natuurlijk)


bevestiging ontvangen :D

esre

Quote from: Martijn76 on October 25, 2009, 10:08:10
ik heb ook gisteren al besteld (betaald met Mastercard), ook geen bevestigingsmail binnen... stuur ze wel even een mailtje

zie nu zelfs dat m'n account niet bestaat! :-S misschien voor de zekerheid nogmaals bestellen.

Nogmaals besteld, maar nu met acceptgiro... helaas weer geen bevestiging, en in bestelgegegevens wordt 'ie ook niet weergegeven. :-(

je mag 't niet zeggen, maar downloads zijn makkelijker ;) (bij wijze van spreken natuurlijk)


bevestiging ontvangen :D

je mag hier alles zeggen maar 25 euri voor die box is echt een koopje.
Ben je hem zat dan verkoop je hem weer voor veeeeeeeeeeel meer, ik heb er een paar honderd besteld en ga deze verkopen op marktplaats nooit geweten dat geld verdienen zo makkelijk was. :D

Martijn76

Quote from: esre on October 25, 2009, 10:41:41
je mag hier alles zeggen maar 25 euri voor die box is echt een koopje.
Ben je hem zat dan verkoop je hem weer voor veeeeeeeeeeel meer, ik heb er een paar honderd besteld en ga deze verkopen op marktplaats nooit geweten dat geld verdienen zo makkelijk was. :D

Yep, maar dat moet je wel kunnen bestellen.

vandaar dat er op mijn bestelstatus nu staat 'neem aub contact met ons op' ;) maar goed, heb orderbevestiging, dus is er een overeenkomst :)

Kuipje

Ik heb zojuist een mailtje ontvangen dat de bestelling alsnog is geannuleerd. Het betaalde bedrag wordt teruggestort

Martijn76

ik heb hetzelfde mailtje ontvangen, aangezien ik al gisteren besteld had (maar deze blijkbaar niet door hun is doorgevoerd) vind ik dat erg slecht...

heb ook aangegeven dat ik er niet mee akkoord ga (ook omdat er al een orderbevestiging was gestuurd en er dus een overeenkomst is)

jantje112

Ook besteld vanochtend maar krijg nu alsnog een annulering.

Iemand een setje teveel besteld toevallig?

Martijn76

Quote from: jantje112 on October 25, 2009, 11:11:34
Ook besteld vanochtend maar krijg nu alsnog een annulering.

Iemand een setje teveel besteld toevallig?

Esre heeft er nog wel een paar ;)

esre

#17

:D :D
Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat uw bestelling met ordernummer xxxxxxxxxxxx  geheel of gedeeltelijk niet leverbaar is. Helaas is het volgende geannuleerd:

EAN-nummer:                                  Omschrijving:

8714865330890                               STAR TREK COLL.1-6 - 6BRD WO

het was ook te mooi om waar te zijn ik ben benieuwd of er uberhaupt nog iemand een exemplaar krijgt.

Martijn76

if something seems too good to be true...

... it usually is

simonsscj

Zullen wel heel veel mensen een poging hebben gewaagd, hebben ze weer fijn adressen waar ze kunnen spammen.
Actie geslaagd.

SpeedyAndré

Ik heb waar mogelijk aangekruisd dat ik geen spam van ze wil :)
Ze maken iig kosten om mijn cc betaling te ontvangen EN te retourneren  :D
Ik stuur wel een mailtje, maar ze komen er natuurlijk makkelijk vanaf met 'op=op'  :baaa:

André  8)
Northstar Extremo CD+dac, Soundaware D100 pro, Monster Sigma 2K, Sphinx PJ8, Aragon Palladium, Infinity Renaissance 90, Xtc + NBS Statement III powercords, Straightwire Virtuoso,
Onkyo Tx-RZ830, Panasonic DMR-UBS80, Oppo Udp-203 + Bdp-83, Shield 4K, HDfury Vertex 2, Google TV 4K +ultra, Toshiba HD-XE1, PS3, PS4 Pro +VR, PS5+VR2, Infinity Kappa center B, 4x Kappa Video II, 4x Oreus (height), SVS PB12ISD, Sony Vpl-VW550ES,  Harmony Elite + Companion, TX-P42U10E, LG UJ620V, VU+ Uno 4K SE, Zidoo Z9S+UHD3000, 50TB in DS1515+, Sony MDR-HW700 (9.1), WH-1000MX3
2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Ex V3 wpboiler 200l+coil, Panasonic MDC07H3E5 L/W warmtepomp

Martijn76

Quote from: SpeedyAndré on October 25, 2009, 11:45:54
Ik heb waar mogelijk aangekruisd dat ik geen spam van ze wil :)
Ze maken iig kosten om mijn cc betaling te ontvangen EN te retourneren  :D
Ik stuur wel een mailtje, maar ze komen er natuurlijk makkelijk vanaf met 'op=op'  :baaa:

André  8)

Weet niet of ze heel sterk staan zodra ze een orderbevestiging sturen, daarmee gaan ze in principe de overeenkomst officieel aan... maar goed, als individu kan je daar niet zo heel veel aan doen... misschien met z'n allen wél! :)

Heb in ieder geval een reply gestuurd dat ik er niet mee akkoord ga en dat ik open sta voor alternatieven.

Vin_cent

Waarom halen ze de set dan niet weg?? Je kan hem nog steeds bestellen namelijk.

Ik heb zelf een mail gestuurd dat ik de bestelling wil doorzetten en graag de verwachte levertijd wil weten.

Als de box-set er morgen staat met een andere prijs weten we genoeg.

Hoe is het afgelopen met de zaak Otto en de goedkope TV?
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

Kuipje

Daar komen ze niet mee weg, omdat er een van-voor prijs stond. en niet alleen die lage prijs.

Martijn76

Misschien als we als 'groep gedupeerden' ze benaderen en zodoende alsnog de producten of geschikte alternatieven krijgen... een van de bestellers toevallig jurist oid ? :D