Flawless

Started by Icarus314, October 22, 2009, 12:14:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Waardering?

5
0 (0%)
4
3 (100%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Total Members Voted: 3

Icarus314

Ik struikelde over deze thriller achtige film uit 2007 met Demi Moore en Michael Caine. Vooral het sobere spel van Demi Moore sleepte me mee. De plot is bijzonder geraffineerd en hoewel het om een super scam draait is de film toch ook zeer vertederend  :D Ik geef hem een 7.



Xstream

Degelijke film inderdaad met een eigenzinnig en apart sfeertje. Ook een dikke 7 hier. Alleen je poll rating keuze is een beetje maf? 1, 3, 5, 7, 10?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Icarus314

Ja die poll rating, het is me wat teveel gedoe om al die uitspraken over te typen. Misschien is het slimmer gewoon 1 t/m 5 te laten staan dan kan men zelf wel opzoeken waar de nummers voor staan?


Xstream

Quote from: Icarus314 on October 22, 2009, 18:48:00
Ja die poll rating, het is me wat teveel gedoe om al die uitspraken over te typen. Misschien is het slimmer gewoon 1 t/m 5 te laten staan dan kan men zelf wel opzoeken waar de nummers voor staan?

1 tot 5 rating vind ik ook prima. Is ook wel gebruikelijk, kijk naar moviemeter of de veronica gids :D Lijkt me duidelijk dat 1 slecht is en 5 uitmuntend :)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Icarus314

Het is trouwens geen snelle film, er vallen geen doden en ik heb ook geen schade aan auto's gezien.

Tot nu toe zijn we de enige twee die hem gezien hebben wat wel weer een soort cult-status betekent. Je moet Demi Moore wel zien zitten en naar mijn mening is zij de meest interessante actrice van dit moment. Beter in staat karakter rollen te spelen dan Bullock en Jolie om maar eens twee te noemen. Naast Michelle Pfeiffer is ze mijn favoriet.

De film gaat trouwens over een management assistente een flink aantal jaren geleden die het moeilijk heeft om haar kwaliteiten te verzilveren in een mannen wereld. De frustratie die dat oplevert zet haar er toe aan om zich te laten bespelen in een schaakspel tussen Michael Caine en de bloeddiamanten industrie. Hopelijk heb ik zo niet te veel verklapt?

devkon

Leuke heist film, vrij subtiel en verrassende wendingen. De jaren 60 (?) sfeer pakte me wel. Caine met z'n houding en stem zeer aangenaam. Moore niet onaardig, alleen soms wat irritant gedrag.
{ Lexicon MC-8 | Class D Audio | Pioneer S-4EX | BagEnd Infrasub-18+ / Anti-mode | Dune | Squeezebox }