"At your service" de PIM DVD & de 11 September DVD ?

Started by J.A.F._Doorhof, June 1, 2002, 21:47:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Tja,

Wat moet je daar nu van denken, na de dood van Pim Fortuyn verschijnt er nu een DVD met zijn optredens bij Business class.

Gelukkig nog geen DVD met de begravenis etc. maar ik heb toch ook hier mijn vraagtekens bij.

Het huwelijk van Willem en Maxima is nog wel een gebeurtenis voor DVD, maar een politicus die in koelen bloeden wordt afgemaakt ???

En toch zou ik mischien toch een DVD met een overzicht van die laatste 2 weken kopen, maar dan meer als een waarschuwing en een manier om vast te leggen voor later hoe gek deze wereld wordt. (en nee ik heb het niet opgenomen).

Zit zelf dus in dubio, wat zou jij doen als er een DVD uit zou komen van de laatste 2 weken.
Dus het schietincident en de begravenis ?

Er is nu bv een DVD van 11 September, en die kopen we dus wel. Maar dat komt denk ik meer omdat wij op dat moment in Amerika aanwezig waren. En ik heb altijd zo iets van, voor later. Niet uit sensatiedrift, maar puur als een belangrijke gebeurtenis.

Ben wel benieuwd naar jullie meningen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

Ik heb de bewuste Pim Fortuyn-dvd dit weekend in de winkels zien liggen en weet eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet denken. Was de man na de aanslag in een klap gepromoveert tot volksheld (terecht of onterecht laat ik geheel terzijde) nu begint hij steeds meer op een persiflage van zichzelf te lijken. Tevens is het bij ook zo (en ik denk dat dit voor meerdere geldt) dat al het gedoe om de dood van Pim Fortuyn en de aandacht die men meent te moeten trekken hieromtrent mij geheel de verkeerde keelgat in schiet en ik mij langzaam echt begin te irriteren aan alles wat nog maar met de man te maken heeft.

Wat betreft op sensatie beluste producten denk ik dat hier best een grote markt voor is helaas.

Mvrgr

Patrick

J.A.F._Doorhof

Tja,

De aandacht is inderdaad wel ENORM, en begint ook ons hier een beetje te vermoeien. Maar vergis je niet in wat er natuurlijk gebeurt is.

Onze gehele vakantie in Amerika hebben dag en nacht alle zenders verslag gedaan van de ramp. Het ligt er natuurlijk aan wat de mensen raakt.

Maar ik vindt het inderdaad ook een slaatje slaan uit iets verschrikkelijks.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"