USB op de Motorola 1960

Started by Wilfried Wilemsen, October 18, 2009, 15:45:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wilfried Wilemsen

Goedemiddag. Ik heb sinds kort interactieve TV van kpn, met de motorola 1960 tv ontvanger. Mijn vraag is? Wat kan ik op de USB van de motorola aansluiten? en wat kun je daar dan mee? Groetjes Wilfried

Wilfried Wilemsen

Quote from: Wilfried Wilemsen on October 18, 2009, 15:45:59
Goedemiddag. Ik heb sinds kort interactieve TV van kpn, met de motorola 1960 tv ontvanger. Mijn vraag is? Wat kan ik op de USB van de motorola aansluiten? en wat kun je daar dan mee? Groetjes Wilfried
Waaorm kan mijn niemand vertellen waar de USB aansluiting op de Motorola voor is, en wat ik erop aan kan sluiten??

sj0er-D

#2
Quote from: Wilfried Wilemsen on November 15, 2009, 22:38:58
Waaorm kan mijn niemand vertellen waar de USB aansluiting op de Motorola voor is, en wat ik erop aan kan sluiten??
meestal staan de antwoorden op dit soort vragen in de manual van het apparaat. het kan zijn dat de software van het apparaat wordt geupdate middels de usb poort (met een usb stick) maar het kan ook zijn dat de motorola muziek of afbeeldingen kan weergeven vanaf usb (disk/stick).

ow wacht even googelen:

de 2e hit wanneer ik google op "motorola 1960 usb":

http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bin/kpn_customer.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=8090&p_created=1207053075

"[USB 1/2] Deze aansluitpunten worden niet gebruikt."
de poorten worden dus waarschijnlijk door kpn servicemonteurs gebruikt voor software updates of tests.

Wilfried Wilemsen

Quote from: sj0er-D on November 15, 2009, 22:55:10
meestal staan de antwoorden op dit soort vragen in de manual van het apparaat. het kan zijn dat de software van het apparaat wordt geupdate middels de usb poort (met een usb stick) maar het kan ook zijn dat de motorola muziek of afbeeldingen kan weergeven vanaf usb (disk/stick).

ow wacht even googelen:

de 2e hit wanneer ik google op "motorola 1960 usb":

http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bin/kpn_customer.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=8090&p_created=1207053075

"[USB 1/2] Deze aansluitpunten worden niet gebruikt."
de poorten worden dus waarschijnlijk door kpn servicemonteurs gebruikt voor software updates of tests.
Oke, ik had wel eens ergens gelezen dat je er een externe harddisk op aan kon sluiten om te gebruiken als backup disk voor je computer!
Ook op de experiabox zit een USB aansluiting waar is die dan voor???

muis

Ik had de motorola 1960 ontvanger ook. De usb poort kan je gebruiken om de ontvanger aan je computer aan te sluiten mits je een videokaart hebt die signaal kan ontvangen. Verder kan je in de toekomst wel dingen met de usb poort doen, maar dat wist de monteur niet precies wat.

road rebel

behalve een ipod ermee opladen.... niets  :baaa:

jszanto

Ik heb dit een beetje onderzocht en kwam op het volgende uit:
voor de kpn experia box:
-in de handleiding staat van de KPN: "de usb poort kan nergens voor gebruikt worden"
de kpn experia box is gewoon een standaard Thomson 789 router, in de handleiding van Thomson saat dat the usb poort kan worden gebruikt voor het delen van bestanden over je netwerk. Zo kan je bijvoorbeeld een usb netwerk schijf aansluiten en op die manier bestanden delen met alle aparaten op je neterwerk.
voor de motorola 1960:
Ik weet bijna zeker dat de usb poort op dat aparaat ook een functie heeft. Ik ben op dat op dit moment nog aan het uitzoeken.