Iemand handig met IP adres traceren ?

Started by rednax1, October 14, 2009, 10:08:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rednax1

Heb last van een vervelende marktplaats gast die mij onbeschofte mailtjes stuurt.

Nu is het natuurlijk makkelijk om deze om de zwarte lijst te zetten, maar ik zou hem/haar liever wat bang willen maken door achter zijn of haar echte gegevens te komen. De naam heb ik al, maar ik ben nog niet achter woonplaats e.d.. Hij of zij schermt met een geweldige functie bij een bedrijf, wat een mooie gelegenheid om de werkgever van de normen en waarden van hem of haar op de hoogte te brengen.

Is er iemand die heel handig is met het achterhalen van IP adressen en mij hierin zou kunnen en willen helpen ?
Classé Audio CAP-101 | Classé Audio CDP-10 | Classé Audio CT-10 | Cambridge Audio CXU | B&W CDM7-NT | Panasonic TX-48LZW984

W&M BC-01 | W&M LS-01 | Vandenhul The First Ultimate | DH Labs Silversonic BL-1 | Xindak PC-03

vtuinen

Met whois lookup kun je wel iets vinden over waar een adres gehost is maar daar houd het volgens mij wel mee op.
Equipment check my avatar

rednax1

Mmm, da's jammer. Maar misschien kom ik met naam en woonplaats/omgeving wel achter de contactgegevens  :devil:

Of misschien is het beter gewoon m'n schouders op te halen en geen aandacht aan dergelijke stakkers meer te besteden  8)
Classé Audio CAP-101 | Classé Audio CDP-10 | Classé Audio CT-10 | Cambridge Audio CXU | B&W CDM7-NT | Panasonic TX-48LZW984

W&M BC-01 | W&M LS-01 | Vandenhul The First Ultimate | DH Labs Silversonic BL-1 | Xindak PC-03

jslaman

Quote from: rednax1 on October 14, 2009, 10:29:20
Of misschien is het beter gewoon m'n schouders op te halen en geen aandacht aan dergelijke stakkers meer te besteden  8)
;)

Vin_cent

Als diegene zijn e-mail ook voor hyves gebruikt heb je hem zo gevonden.

Hyves heeft een optie waarbij je je adresboek van o.a. hotmail en gmail kan vergelijken met het totale hyvesbestand.

Vincent
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

PeterPan

Uit de mailheaders valt misschien ook nog wel iets op te maken als hij bijvoorbeeld zijn prive email ook met zijn email client van zijn werk doet.
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

yates

Pioneer KURO 5090 Marantz SR6003 Marantz BD7004 PS3 Humax 5050c Audioquest Ixos Kef 3005

Dirc


DVDGuy

Quote from: Dirc on October 14, 2009, 12:17:52
vind mij niet op de plaatsen waar ik wel geregistreerd ben

Dirc, misschien besta je helemaal niet  ;)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.

Dirc


interactyvo


yates

Quote from: Dirc on October 14, 2009, 12:17:52
vind mij niet op de plaatsen waar ik wel geregistreerd ben

Hij hoeft jou ook niet te vinden  O0
Pioneer KURO 5090 Marantz SR6003 Marantz BD7004 PS3 Humax 5050c Audioquest Ixos Kef 3005

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

rednax1

Dat spyderweb is handig  :D

Ik denk dat ik de persoon gevonden heb incl. de gegevens van zijn werkgever.

ff wat leuks bedenken  :devil: :devil:

Quote from: yates on October 14, 2009, 13:18:07
Hij hoeft jou ook niet te vinden  O0

Oh nee ?  :devil:  :D
Classé Audio CAP-101 | Classé Audio CDP-10 | Classé Audio CT-10 | Cambridge Audio CXU | B&W CDM7-NT | Panasonic TX-48LZW984

W&M BC-01 | W&M LS-01 | Vandenhul The First Ultimate | DH Labs Silversonic BL-1 | Xindak PC-03

Nahpets

Quote from: rednax1 on October 14, 2009, 16:37:17
Ik denk dat ik de persoon gevonden heb incl. de gegevens van zijn werkgever.

Is wel handig om zeker te weten voordat je iemand in de zeik zet bij zijn manager/HR/collega's.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

tiptop

Is het niet beter om even tot 10 te tellen en dan een wat onderbouwde e-mail te sturen ipv zelf te naggen. Daar wordt meestal alleen maar erger van en uiteindelijk heeft niemand er wat aan.

Als je dan toch zijn gegevens hebt, en misschien wel zijn huisadres, kan je dat eventueel aangeven aan hem in een mail. Dat schrikt ook meestal wel erg af. Zo hoef je niet je eigen integeriteit op te geven om hem toch effectief terug te pakken. ;)

Succes.
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

rednax1

#18
Dat was ook mijn idee tiptop. Even laten schrikken dat ik weet wie hij is en waar hij woont en werkt.

Het gaat mij erom dat hij goed in de gaten krijgt dat internet en een hotmail accountje niet zo anoniem zijn als hij denkt.

Ik verlaag me niet tot zijn nivo  ;)
Classé Audio CAP-101 | Classé Audio CDP-10 | Classé Audio CT-10 | Cambridge Audio CXU | B&W CDM7-NT | Panasonic TX-48LZW984

W&M BC-01 | W&M LS-01 | Vandenhul The First Ultimate | DH Labs Silversonic BL-1 | Xindak PC-03

vtuinen

Quote from: rednax1 on October 14, 2009, 16:55:07
Dat was ook mijn idee tiptop. Even laten schrikken dat ik weet wie hij is en waar hij woont en werkt.


En daarna gaat hij ook eens spyder.web proberen  ;)
Equipment check my avatar

rednax1

#20
 :withstupid:

Hij reageert op een mp advertentie van mij, dus e-mail en woonplaats zijn sowieso bekend en ik ga hem niet op spyderweb wijzen natuurlijk  ;)
Classé Audio CAP-101 | Classé Audio CDP-10 | Classé Audio CT-10 | Cambridge Audio CXU | B&W CDM7-NT | Panasonic TX-48LZW984

W&M BC-01 | W&M LS-01 | Vandenhul The First Ultimate | DH Labs Silversonic BL-1 | Xindak PC-03

Ghosty J

ik heb geprobeerd mij zelf te vinden met de genoemde site's maar ik kom geen steek verder..


Quote from: rednax1 on October 14, 2009, 16:37:17
Dat spyderweb is handig  :D

Ik denk dat ik de persoon gevonden heb incl. de gegevens van zijn werkgever.

ff wat leuks bedenken  :devil: :devil:

Oh nee ?  :devil:  :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

tiptop

Quote from: rednax1 on October 14, 2009, 16:55:07
Dat was ook mijn idee tiptop. Even laten schrikken dat ik weet wie hij is en waar hij woont en werkt.

Het gaat mij erom dat hij goed in de gaten krijgt dat internet en een hotmail accountje niet zo anoniem zijn als hij denkt.

Ik verlaag me niet tot zijn nivo  ;)
Heel fijn 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

BernHardN

ik had ongeveer het zelfde, alleen ik kreeg iets wat defect was en de verkoper liet mooi niks meer van zich horen, totdat ik kwam met school, geboorte datum, adres (gok) twitter en andere gegevens, kreeg opeen antwoord....... :blink:  :devil:  :police:

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100