ArjanR1 - Focal - Usher - Ekco - Oppo

Started by Former member 78, October 12, 2009, 21:18:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Former member 78

Saaie mensen worden we :P

Heb ook alle woofers (6) die ik nog had verkocht.
Nu alleen nog een iNuke 6000 verkopen en dan is alles weg.

Luisteren en genieten  :music:

JeroenGRT

We worden ouder  ;D , lekker genieten! Mooie hoofdtelefoon set zo.
Stereo: Naim SuperNait 2, Naim ND5XS2, Harbeth Monitor 30.1, MJ Acoustics Ref 100 MKII, Audiolab 8000CDE, Nvidia Shield TV, Sonos Play 1, Lehmann Black Cube Statement phono, Rega RP1
HT: Denon AVC-X3700H, Klipsch RP260F, Klipsch RP450C, Klipsch RP240S, Klipsch RP500 SA, Klipsch RP140SA, BenQ W2700 4K DLP, BK Monolith plus, Vero 4K+, LG UBK90 Ultra HD Blu-Ray Player, Apple TV 4K (2021)

sultankat

#2427
Hier ook ouder (het is kennelijk besmettelijk) en gevallen voor een mooie hoofdtelefoon: een Audeze LCD-2 met een Lehmann Black Cube Linear die is gemodificeerd bij een professioneel bedrijf in Duitsland naar een belangrijk hoger niveau. Een (nog) betere aansluitkabel voor de Audeze is onderweg. "Kost wat, maar dan heb je ook wat" zeg ik dan maar  ;)
Quad Artera Play Plus + Quad Artera Stereo eindversterker | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Logitech Squeezebox Touch + Teddy Pardo power supply | Innuos ZENmini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Elipson Futura speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels | Shunyata Research Black Mamba XLR + Chris Cables Van Damme Silver Series Lo-Cap 55 RCA en XLR | Van den Hul Digicoupler | NordOst Odin Gold power cables | Titan Audio powerblocks

Former member 78

Naar een LCD-2 heb ik ook nog gekeken, door het lezen er over werd ik enthousiast en ontstond de interesse in een planar magnetic hoofdtelefoon.
Maar ik ken mijzelf, en het zal mij niet verbazen als het over een week of 3 alweer voorbij is met de head-fi liefde :P
Mocht het een blijvertje zijn, dan zijn er voldoende upgrade hoofdtelefoons beschikbaar :D


Alex Groningen


twani

Quote from: Alex Groningen on January 22, 2018, 13:52:44
Geen lid meer? Heb ik iets gemist?

Die vraag heb ik per PB aan moderatie gesteld ook. Hij wordt gemist in het autotopic. Zonde.... 

De relatie schijn in reparabel te zijn helaas:)