Het nieuwe HTForum logo, stemmen maar!!

Started by Madhouse, October 12, 2009, 08:15:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Welk logo is voor jou het nieuwe HTForum logo?

Koen K
Gianno (A)
Gianno (B)

donaldk

Toch wel triest dat nu ook hier het Barco tijdperk definitief ten grave wordt gedragen.

Jimmy Conway

Mijn 'professionele' mening:     ;D :P
Die eerste is 'erop geplakt', loopt niet netjes over in de bestaande balk en het lettertype is Arial uit Word ofzo.
De tweede is voor het medisch centrum west forum.
De derde is gewoon perfect, fris en fruitig, niet meer over zeuren, aanzetten en klaar ermee. :D

Jimmy Conway

Quote from: donaldk on October 12, 2009, 22:58:07
Toch wel triest dat nu ook hier het Barco tijdperk definitief ten grave wordt gedragen.

Barco heeft anno 2009 geen groen energielabel, dus dat kan echt niet meer... :D

celerontje

Quote from: Jimmy Conway on October 12, 2009, 22:59:44
De tweede is voor het medisch centrum west forum.
Ach, we voeren soms geestdodende gesprekken, dus wat dat betreft past het wel. ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

#54
Quote from: Jimmy Conway on October 12, 2009, 22:59:44
Mijn 'professionele' mening:     ;D :P
Die eerste is 'erop geplakt', loopt niet netjes over in de bestaande balk en het lettertype is Arial uit Word ofzo.
mocht dat logo de roem winnen dan zal zeker de kleur aangepast worden! wij geven Koen iig de mogelijkheid om dit even te veranderen. in zijn eigenpost kloppen de kleuren wel.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=92358.msg1530835#msg1530835

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Jimmy Conway

Quote from: celerontje on October 12, 2009, 23:03:51
Ach, we voeren soms geestdodende gesprekken, dus wat dat betreft past het wel. ;D


Hoe kan jij dat weten? Medisch Centrum West was van voor jouw tijd... :D

Jimmy Conway

Quote from: Ghosty J on October 12, 2009, 23:04:31
mocht dat logo de roem winnen dan zal zeker de kleur aangepast worden! wij geven Koen iig de mogelijkheid om dit even te veranderen. in zijn eigenpost kloppen de kleuren wel.


Waarom mogen kabel-non-believers eigenlijk meedoen aan deze wedstrijd? Absurd! :D

Jeroen de Waal

Quote from: Ghosty J on October 12, 2009, 23:04:31
mocht dat logo de roem winnen dan zal zeker de kleur aangepast worden! wij geven Koen iig de mogelijkheid om dit even te veranderen. in zijn eigenpost kloppen de kleuren wel.

In zijn eigen post heeft hij de gehele balk wat lichter gemaakt.
Dit is momenteel bij de forumsoftware geen optie, omdat er dan teveel gewijzigd moet worden.
Hij zal zijn eigen logo moeten aanpassen indien het nodig is (hij staat nu namelijk nog 2de).


Jeroen.

celerontje

Quote from: Jimmy Conway on October 12, 2009, 23:07:50

Hoe kan jij dat weten? Medisch Centrum West was van voor jouw tijd... :D
Maar dat synthesizer deuntje zit wel voor eeuwig in m'n kop gestampt! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Jimmy Conway

Quote from: celerontje on October 12, 2009, 23:11:15
Maar dat synthesizer deuntje zit wel voor eeuwig in m'n kop gestampt! :D

Pffff, Youtube generatie.... :D

Jeroen de Waal

Quote from: Jimmy Conway on October 12, 2009, 23:09:43

Waarom mogen kabel-non-believers eigenlijk meedoen aan deze wedstrijd? Absurd! :D

Je ziet toch duidelijk dat Koen met iemand (lees: Ghosty) 2 handen op 1 buik is  ;D ;)


Jeroen.

Ghosty J

Quote from: Jeroen de Waal on October 12, 2009, 23:11:08
In zijn eigen post heeft hij de gehele balk wat lichter gemaakt.
Dit is momenteel bij de forumsoftware geen optie, omdat er dan teveel gewijzigd moet worden.
Hij zal zijn eigen logo moeten aanpassen indien het nodig is
Jeroen.

Quote from: Ghosty J on October 12, 2009, 23:04:31
wij geven Koen iig de mogelijkheid om dit even te veranderen. in zijn eigenpost kloppen de kleuren wel.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Jeroen de Waal

Ik doelde er eigenlijk op dat in zijn eigen post de kleuren in zijn geheel dus niet kloppen.


Jeroen.

celerontje

Quote from: Jimmy Conway on October 12, 2009, 23:12:56
Pffff, Youtube generatie.... :D
't Komt eerder door terugblik-TV programma's die gemaakt zijn door ouwe mannetjes met weemoed naar die goeie ouwe tijd... :D

En Youtube gebruik ik inderdaad, reuze handig! :pompom:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Jimmy Conway

Quote from: celerontje on October 12, 2009, 23:17:14
't Komt eerder door terugblik-TV programma's die gemaakt zijn door ouwe mannetjes met weemoed naar die goeie ouwe tijd... :D

En Youtube gebruik ik inderdaad, reuze handig! :pompom:

LOL :D

Ghosty J

Quote from: celerontje on October 12, 2009, 23:17:14
't Komt eerder door terugblik-TV programma's die gemaakt zijn door ouwe mannetjes met weemoed naar die goeie ouwe tijd... :D

En Youtube gebruik ik inderdaad, reuze handig! :pompom:
Ik hoef geen barco meer in het logo ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

celerontje

Bang dat-ie uit de header dondert en vervolgens op de boards sodemietert? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Robbert54

ik vind 3 er echt uitspringen. ik vind 1 ook erg mooi, maar denk toch echt dat deze heel snel saai gaat worden. maar hij nog wel een stuk beter dan 2. die komt een beetje jaren 80 over..

3 is gewoon de aller mooiste, leukste origineelste enz enz ;D ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

celerontje

Ik deel je mening, maar ik heb 2 gekozen, dat komt wat vertouwder over en is wat duidelijker.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ghosty J

#69
Quote from: The Vampire on October 13, 2009, 00:15:40
ik vind 1 ook erg mooi, maar hij nog wel een stuk beter dan 2. die komt een beetje jaren 80 over..
Dit lees ik in je bericht :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Robbert54

Quote from: Ghosty J on October 13, 2009, 00:23:35
Dit lees ik in je bericht :D
niet alleen liefde maakt blind dus ;D maar serieus. blijf maar een tijdje naar het logo kijken bovenaan. word heel snel SAAI :devil:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Lars_Portman

Quote from: Ghosty J on October 12, 2009, 22:44:03
Je moet de positieve dingen uit het leven benadrukken, en mensen die mooie logo's kunnen maken een warm hart toedragen! :D

Campagne voeren lijkt het meer op. :D
Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100 – Filter MOD.

Gianno

#72
Quote from: Madhouse on October 12, 2009, 13:43:57
Misschien dat Gianno dat nog aan kan passen als dat logo word verkozen tot mooiste logo  ;)

Kleine dingen aanpassen kan altijd nog, maar niet te veel aanpassingen anders dan lijkt het me oneerlijk omdat mensen dan eigenlijk niet op het definitieve ontwerp hebben gestemd.

Bij mijn logo met de filmstrip heb ik specifiek gekozen voor de gele lijn om, zoals de opdracht aangaf, in de stijl van het HTForum te blijven. Het ITC logo aan de andere kant van de header bevat ook geel (ik zie nu dat het een iets andere tint is maargoed). Ik had ook een ontwerp gemaakt zonder de gele pieken, dus dat de lijn horizontaal doorliep naar links. Deze is echter gesneuveld omdat het logo uit balans was. Tevens is er een versie gesneuveld met de letter "O" als projectielens; dit was te voor de hand liggend en werd ook te druk.

Het jaren 30 Art Deco logo was gewoon een grapje om te laten zien dat het ook "helemaal anders" kan. Er zitten heel veel stijlelementen in uit de jaren 30 (vormen kleuren en compositie). De lichtbak met letters is bewust een beetje rommelig gehouden. Op dit soort lichtbakken op echte bioscopen passen de woorden vaak ook niet optimaal en is de letterspacing ook nooit hetzelfde. Ik heb geprobeerd dit zo goed mogelijk te benaderen.

Op 55 pixels hoogte een logo creëren is een echte uitdaging en ik vind daarom dat alle mensen die mee hebben gedaan complimenten verdienen door iets op postzegelformaat te ontwerpen.

In vergelijking met het strakke en rustige ontwerp van Koen zijn mijn ontwerpen zeker een stukje drukker, ik vind het daarom heel leuk om te zien waar het board straks voor zal kiezen.

In ieder geval iedereen bedankt voor 't stemmen allemaal.

Groet,

Janno

J.A.F._Doorhof

ik zit ook meer aan 2 te denken......... :D
Dus ook 2 gestemd natuurlijk.......

:D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

S@m

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 13, 2009, 08:44:17
ik zit ook meer aan 2 te denken......... :D
Dus ook 2 gestemd natuurlijk.......

:D

Waarom kiezen (tot nog toe) de meesten voor een logo met 'hartslag'....?