SS Audio LMS 18

Started by morca, October 8, 2009, 22:40:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morca

dit filmpje vond ik op internet maar kan geen fabrikant vinden ben erg benieuwd naar de specs van deze woofers
of het pure geluidsdruk is of ook echt een muziekale woofer
iemand die weet waar ik de specs kan vinden of de site van de fabrikant

wel een tof wijffie hoor  :clapping:

http://www.youtube.com/watch?v=CkQ5sU40mLA


grtz Morca

morca

Quote from: morca on October  8, 2009, 22:40:34
dit filmpje vond ik op internet maar kan geen fabrikant vinden ben erg benieuwd naar de specs van deze woofers
of het pure geluidsdruk is of ook echt een muziekale woofer
iemand die weet waar ik de specs kan vinden of de site van de fabrikant

wel een tof wijffie hoor  :clapping:

http://www.youtube.com/watch?v=CkQ5sU40mLA


grtz Morca

heb ze al http://www.audiopulse.com/products/subwoofer-drivers/lms-ultra

Koen K

Die mensen zitten hun oren lekker naar de t(*#$*& te helpen zeg...


Valkyrie

#4
De voorruit breekt door de geluidsdruk??? Kijk maar goed bij 0:41. :nopompom:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Interficior

#5
Take it or lease it

morca

Quote from: Interficior on October  9, 2009, 11:10:30
Deze woofers zijn meettechnisch (een van) de beste die er zijn!

http://www.hometheatershack.com/forums/subwoofer-tests-archived/8156-diy-tc-sounds-lms-5400-18-2x18-page-ranking-200l.html

wauw wat een kist hee
10000 watt rms in 1 sub
die kan je niet in huis hebben dan sloop je de muren volgens mij
indrukwekkende specs :
EQ: +3dB, 20 Hz, Q=1.0
Tuning frequency: 16 Hz

zou wel eens een grafiek willen zien waar de afloop begint als 20 hz nog op plus 3 db ligt

ps jij weet wel veel te vinden man :thumbs-up:

morca

Quote from: Valkyrie on October  9, 2009, 08:09:08
De voorruit breekt door de geluidsdruk??? Kijk maar goed bij 0:41. :nopompom:

breekt helemaal aan stukken ja en die dame zit te grijnzen die zit helemaal te (genieten ;D) van al dat trillen
is wel lachen heb dat zelf ook wel gehad in de auto zo van hoeeeeee wat trilt die stoel bloos bloos giegel giegel  :clapping: prachtig
maar dat was bij 105 tot 107 db geen 150 dan ben je toch een beetje  :crazy:

Koen K

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat die mensen daar geen pijn, duizeligheid, misselijkheid en dergelijke van ondervinden...

morca

Quote from: Koen K on October  9, 2009, 13:36:40
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat die mensen daar geen pijn, duizeligheid, misselijkheid en dergelijke van ondervinden...

de woofer die ik heb en dan een iets goedkopere had een vriend 2 van in zijn auto
dat was niet fijn daar wilde ik niet bij in zitten als hij helemaal open ging doet pijn aan je oren daarom heb ik het altijd bij 1 gehouden maar dan een paar series hoger iets beter geluid

ze zeggen dat je er een klaplong van kunt krijgen

de dame op het filmje zit wel lekker zo te zien Koen ;)

Koen K

Dat dan weer wel :laugh:

Het schijnt dat je trommelvliezen er ook daadwerkelijk van kunnen scheuren als je aan dergelijke geluidsniveau's wordt blootgesteld...

morca

Quote from: Koen K on October  9, 2009, 13:56:50
Dat dan weer wel :laugh:

Het schijnt dat je trommelvliezen er ook daadwerkelijk van kunnen scheuren als je aan dergelijke geluidsniveau's wordt blootgesteld...

ik denk het ook ja en aangezien mijn ene oor al echt heel slecht is door dat er ooit op mijn 15e een rotje van iemand anders afging naast mijn oor wil ik ook echt geen sub meer in de auto want dat is ook al die jaren niet zo goed geweest
luister liever thuis relaxt een muziekje :music:

Koen K

Terecht... Zo kun je veel langer blijven genieten :smile:

Ejorne

Haha, da's echt bruut!!!

Past jammer genoeg niet in mijn kistje...  :P

morca

Quote from: Ejorne on October  9, 2009, 18:47:37
Haha, da's echt bruut!!!

Past jammer genoeg niet in mijn kistje...  :P

nieuw kistje bouwen 8)

alleen de woofer kan je een leuke auto voor kopen laat staan voor de amp die er dan weer aan moet
plus de nieuwe ramen na 1 keer vol gas knallen maar schheelt je heb een glasverzekering ;)

Alco

#15
Djeeez zeg.... betaal je zoveel geld, en heb je EN baggergeluid, EN tzt gehoorbeschadeging EN aso-reputatie.  :sarcasm:

Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

silent cinema

Tja het is alleen jammer dat je het niet droog houd in de auto zelf.
Sony 75" - Sonos - B&W