B&O foamranden speakerunits repareren?

Started by W, October 1, 2009, 21:49:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

W

Hallo allemaal,

Even een vraag over de technische staat van deze speakerunits in een setje B&O van een vriend van me. Op onderstaande foto zijn de units te zien en ik me niet voorstellen dat ze er zo uit horen te zien... Is dit zelf te repareren of zouden deze units echt vervangen moeten worden? Ik moet zeggen dat het geluid wat de speakers produceren prima is!

Alvast bedankt!
w


Nahpets

Quote from: W on October  1, 2009, 21:49:42
Op onderstaande foto

Niet alleen de randen van de units zijn verdwenen  ;D
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.


Ghosty J

graag even je foto linken via het forum, niet via Apple ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

johnhifi

Nee dat klopt; ze zien er meestal niet uit als een rood kruisje. ;)
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

W

als het goed is wordt er nu wel een afbeelding getoond, sorry.

snikkeltje

#6
Als je een beetje handig bent kunt je dit zelf repareren. Randen en lijm kun je bestellen bij www.audiofriends.nl

Als je de reparatie wilt uit besteden kun je het misschien hier proberen: http://www.total-speaker-repair.nl/index.html
Amp: Onkyo Integra A-9911, CD: Onkyo Integra DX-7711, Speaker: Scanspeak Reference SE, Sub: 2x BK XLS200FF MkII , Plasma: Panasonic 42PV60, Mediaplayer: Openelec: Raspberry PI2 incl. Hifiberry Digi+

W

Bedankt allemaal voor de reacties, binnenkort dus even een projectje om deze speakers te reviseren!!!

Groet,
w

bokkes