covers niet te zien op ipod classic

Started by mondiaal, October 1, 2009, 18:32:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mondiaal

Hoi,

Ik heb sinds kort een ipod classic 120gb en bij sommige albums heb ik ook de covers maar op 1 of andere manier krijg ik ze niet te zien . Behalve als ik een album via coverflow selecteer dan wel.Wil ik het zelfde album dan weer via de normale manier(artiesten) opzetten dan krijg ik geen cover.

Rara??

Nooff

Heb ik met mn iPhone. Het lijkt wel een soort software bug, want de ene keer is hij er wel, de andere keer niet

skystar

Dit is een normaal verschijnsel bij de ipods. Alleen bij coverflow en albums krijg je de foto in het eerste scherm te zien. Op het moment dat je bij afspeellijsten en artiesten het nummer gaat afspelen dan pas verschijnt ook de cover in het scherm van de ipod. Mocht je vragen hebben hoor ik het wel hetzij via pm hetzij via het forum. Draai al jaren met itunes en er zitten ook al een kleine 100 uur aan werk in mijn bibliotheek zowel mp3 als mp4. Heb niet alleen een classic maar ook een touch in huis.

Martin
Sony str-dg 700, sony ssv 225, ss-cn 225, sa-wms 225, kdl-40v5500, Asrock net ion met DVB-C.

Nooff

Quote from: skystar on October  4, 2009, 09:58:15
Dit is een normaal verschijnsel bij de ipods. Alleen bij coverflow en albums krijg je de foto in het eerste scherm te zien.

Nope. Bij coverflow is hij juist NIET zichtbaar, bij selecteren van een nummer uit de lijst, waarna hij af gaat spelen, dan wordt hij opeens wel zichtbaar. Kantel je het scherm, is ie NIET meer zichtbaar in coverflow.

peterrr

Hoi, Noof

Heb je al eens geprobeerd je Ipod via i-tunes te herstellen?
En daarna weer te synchroniseren?

Bij mij komt namelijk altijd een cover, zowel bij coverflow, album lijst, en bij afspelen.

Alleen bij artiesten scrollen niet.

Groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Nooff

Quote from: peterrr on October  4, 2009, 13:57:20
Hoi, Noof

Heb je al eens geprobeerd je Ipod via i-tunes te herstellen?
En daarna weer te synchroniseren?

Bij mij komt namelijk altijd een cover, zowel bij coverflow, album lijst, en bij afspelen.

Alleen bij artiesten scrollen niet.

Groet peterr

Hoi peter,

Ja, zelfs gedelete en opnieuwe toevoegen. Cover verwijderen en via itunes weer opvragen. Hij verschijnt netjes, maar niet op de iPhone. Niet in coverflow, wel tijdens het afspelen van een nummer uit het album.

peterrr

Jammer,

Misschien dat een ander iets weet...

succes groet Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Gerrit RSV Mille

Ik heb een Ipod Classic 160G.

Wat me in itunes is opgevallen is dat er een verschil is tussen een album plaatje en een plaatje bij het individuele liedje. Dus je kunt in de coverflow een plaatje plaatsen maar bij een individueel liedje is dat geen plaatje. Andersom kan ook, dus een plaatje bij een liedje maar niet bij het album.

Je dient het plaatje toe te voegen aan alle liedjes van het album (dmv ctrl I meen ik) en dan krijg je het in alle situaties wel te zien. Weird vond ik eerst maar als je langer nadenkt kun het ook zien als uitgebreide functionaliteit. Je kunt zover gaan dat je een album plaatje maakt en bij ieder liedje weer een ander plaatje toevoegd. Ik zou niet weten waarom je dat zou willen maar het kan wel!.

Grt

Gerrit

mondiaal

Sorry , was deze vraag helemaal vergeten. Krijg ze dus nog steeds bij coverflow te zien maar begrijp dat ik ze aan elk nummer moet toevoegen om ze altijd te zien.

Ga dit eens proberen werk helaas met winamp en niet met Itunes dus hoop dat het hier ook mee lukt.

Thanks and goodnight.

DVDGuy

Quote from: mondiaal on October 14, 2009, 03:02:51
Sorry , was deze vraag helemaal vergeten. Krijg ze dus nog steeds bij coverflow te zien maar begrijp dat ik ze aan elk nummer moet toevoegen om ze altijd te zien.

Ga dit eens proberen werk helaas met winamp en niet met Itunes dus hoop dat het hier ook mee lukt.

Thanks and goodnight.

Is enorm veel werk  :plain:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

peterrr

Nee hoor,  bij "info tonen" even aangeven dat het om een verzameling gaat, vinkje plaatsen ( en als het goed gaat zie je alle nummers van de map/album even ordenen.)

En voila het covertje staat bij elk nummer.

Groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2