Marmitek Gigavideo 70, is dat wat?

Started by hifiman, August 7, 2003, 13:10:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hifiman

Hoi Allemaal,

Binnenkort ga ik verhuizen en dan heb ik ook een bovenverdieping. Op de slaapkamer is geen coax aansluiting. Wij kijken graag TV in bed maar stellen daar geen al te kritische eisen aan. Beneden moet het wel allemaal goed klinken en eruitzien :P

Nu is dus de vraag of ik een coax kabel ga trekken (heel gedoe in dit geval!) naar die slaapkamer of dat ik gebruik ga maken van zo een draadloze videozender die ik dan op de scart out van mijn satelliet ontvanger beneden en op de scart in op de 55 cm TV met ingebouwd klein speakertje.

Ik vraag me af hoe de kwaliteit van dat spul is en dan met name van het beeld? Geluid is toch een speakertje van niks dus daar kan alvast weinig aan verknald worden. Maar het beeld is dat nog wat? Is het erg ruizerig? Zijn de kleuren om aan te zien?

Nogmaals de eisen zijn niet zo kritisch maar het moet er natuurlijk ook niet heel veel slechter uitzien dan via coax.

Groetjes,

Ronald

Bart_M


hifiman

Niet voor mij in elk geval want ik wil scart out van satelliet ontvanger draadloos verzenden.


Groetjes,

Ronald

Bart_M

Zojuist de IH9185 CABLELINK online gekocht.
Ik was al lang naar zoiets op zoek.

Niet dat je er veel aan hebt Ronald, maar omdat ik net voor jou ging kijken liep ik tegen deze aan.
Ik laat anders nog wel weten hoe de kwaliteit is.

Grtn,
Bart