Nieuwe tour omgeving zwolle/enschede/apeldoorn 8 December

Started by J.A.F._Doorhof, September 30, 2009, 17:07:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Schrijf hier in voor de nieuwe tour omgeving zwolle/enschede
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hanky Panky

Eénmaal een calibratie in Apeldoorn voor de nieuwe TV van mijn ouders - een Sony LCD 40Z5500
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hanky Panky

Is er overigens al een indicatie van de datum of deel vd maand waarin deze tour gepland staat??
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

J.A.F._Doorhof

Tour prijzen zijn 225,00 ivm de nieuwe microspec analyzer.

Als we 3 deelnemers hebben ga ik de tour plannen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

geert21


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

luisterwolf


J.A.F._Doorhof

zo te zien wel.
Dus ik kan er erbij zetten.
Zal vanavond de datum proberen te plannen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hanky Panky

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 13, 2009, 08:48:22
zo te zien wel.
Dus ik kan er erbij zetten.
Zal vanavond de datum proberen te plannen.

Heb je al een datum ??
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Marc72

Hanky Panky,

Ik ben sinds 2 weken ook de trotse eigenaar van het model 40Z5500, en zou graag willen weten hoe de calibratie verlopen is.....is nog ver weg......maar hoor dit graag van je.
Ik heb nu via de DVD van Joe Kane het beeld een beetje proberen af te regelen, maar ben niet echt tevreden over het beeld.
Er lijkt wel een grijse waas op het beeld te liggen.
Hoe heb jij de basis afstellingen staan?

Groet,

Marc
Sound: Sony STR-DA2400ES, Squeezebox, Tangent Evo E34, Tangent Evo E24 (center), Bose 161 (rear), XLS-10 (Hypex HS200) Vision: Sony KDL-40Z5500, Sony BPD-S360, Homecast HS5101USB, A.C. Ryan Playon!HD.  Wiring: v/d Hul, Belkin & Sony


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hanky Panky

#13
Quote from: Marc72 on November 18, 2009, 22:43:29
Hanky Panky,

Ik ben sinds 2 weken ook de trotse eigenaar van het model 40Z5500, en zou graag willen weten hoe de calibratie verlopen is.....is nog ver weg......maar hoor dit graag van je.
Ik heb nu via de DVD van Joe Kane het beeld een beetje proberen af te regelen, maar ben niet echt tevreden over het beeld.
Er lijkt wel een grijse waas op het beeld te liggen.
Hoe heb jij de basis afstellingen staan?

Groet,

Marc

De TV is van mijn ouders. Nu heb ik natuurlijk wel even zitten klooien met de instellingen bij installatie van alles (TV + Homecinemaset met BR) maar dat is al weer een maandje of twee terug dus ik zou het je zo niet kunnen vertellen. Uiteraard straks wel hoeveel 'oooooh' en 'aaaaah' ik van mijn ouders hoor.

Ik doe ze de calibratie kado  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

tichep

Goedenavond,
Is het ook mogelijk om op deze dag een calibratie te doen van een Sony G70 CRT-beamer? Alles staat, alleen moet de beamer nog goed gecalibreerd worden. De beamer hangt in Vriezenveen.
Met vriendelijke groet, Peter

J.A.F._Doorhof

Hi,
Projectoren kunnen alleen als de ruimte 100% donker is, lees geen hand voor ogen kunnen zien.
Alleen grayscaling is mogelijk binnen de tours maar niet meer in deze, een CRT neemt simpelweg te lang tijd in beslag, het beste is even te mailen voor de prijs en datum.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


J.A.F._Doorhof

Ik kan er nog 1 iemand bij.
Dus als je even alle gegevens mailt naar [email protected] dan kan ik mee laten lopen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marc72

Quote from: Hanky Panky on November 19, 2009, 16:24:05
De TV is van mijn ouders. Nu heb ik natuurlijk wel even zitten klooien met de instellingen bij installatie van alles (TV + Homecinemaset met BR) maar dat is al weer een maandje of twee terug dus ik zou het je zo niet kunnen vertellen. Uiteraard straks wel hoeveel 'oooooh' en 'aaaaah' ik van mijn ouders hoor.

Ik doe ze de calibratie kado  ;)

Hoi Hanky Panky,

Hoe is het allemaal verlopen?
Beeld mooi geworden?

Marc
Sound: Sony STR-DA2400ES, Squeezebox, Tangent Evo E34, Tangent Evo E24 (center), Bose 161 (rear), XLS-10 (Hypex HS200) Vision: Sony KDL-40Z5500, Sony BPD-S360, Homecast HS5101USB, A.C. Ryan Playon!HD.  Wiring: v/d Hul, Belkin & Sony

existence

Vroeg die bijna een jaar later.   :P





Quote from: Marc72 on September 12, 2010, 17:21:32
Hoi Hanky Panky,

Hoe is het allemaal verlopen?
Beeld mooi geworden?

Marc

ajbeefde

Quote from: Marc72 on September 12, 2010, 17:21:32
Hoi Hanky Panky,

Hoe is het allemaal verlopen?
Beeld mooi geworden?

Marc

De nwe tv is alweer voorzien van een controle...  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI


Marc72

Sound: Sony STR-DA2400ES, Squeezebox, Tangent Evo E34, Tangent Evo E24 (center), Bose 161 (rear), XLS-10 (Hypex HS200) Vision: Sony KDL-40Z5500, Sony BPD-S360, Homecast HS5101USB, A.C. Ryan Playon!HD.  Wiring: v/d Hul, Belkin & Sony

Hanky Panky

Volgens mijn ouders was de calibratie een flinke verbetering. Omdat ik zelf in die periode het scherm maar heel incidenteel zag (ik woon 130 km weg van mijn ouders) kan ik er eigenlijk geen zinnig iets over zeggen over voor en na en kan ik alleen afgaan op hun (non-hobbyisten) mening.

Volgens mijn vader ervaart hij hetzelfde als veel mensen na een calibratie: een rustig(er) beeld, meer diepte in het beeld en een minder (zeg maar gerust géén) kunstmatig beeld. Hij had wel de indruk dat je door een calibratie de laatste procenten beeldkwaliteit er uit perst die het verschil zeer duidelijk maken en de kosten rechtvaardigen.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Robbert54

Quote from: Hanky Panky on September 12, 2010, 23:18:22
Volgens mijn ouders was de calibratie een flinke verbetering. Omdat ik zelf in die periode het scherm maar heel incidenteel zag (ik woon 130 km weg van mijn ouders) kan ik er eigenlijk geen zinnig iets over zeggen over voor en na en kan ik alleen afgaan op hun (non-hobbyisten) mening.

Volgens mijn vader ervaart hij hetzelfde als veel mensen na een calibratie: een rustig(er) beeld, meer diepte in het beeld en een minder (zeg maar gerust géén) kunstmatig beeld. Hij had wel de indruk dat je door een calibratie de laatste procenten beeldkwaliteit er uit perst die het verschil zeer duidelijk maken en de kosten rechtvaardigen.
zoals je het omschrijft moet ik nodig eens naar Emmeloord..
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview