Microsoft tablet

Started by J.A.F._Doorhof, September 23, 2009, 15:46:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirc

Ziet er nice uit, alleen lijkt me een erg lange leercurve voor je alle ins en outs onder de knie hebt.

J.A.F._Doorhof

Ach word ook gezegd over bv de smartphones en die hebben de meeste mensen binnen een half uurtje tot een uurtje door :D
Ligt natuurlijk enorm aan de structuur die er gekozen word, als alles volledig logisch neer gezet word dan valt het denk ik wel mee, de Iphone is denk ik een perfect voorbeeld, ENORM uitgebreid maar alles is zeer makkelijk te vinden.

Ik wacht zelf op een Apple alternatief ivm syncen via mobile me, maar als het er ook zo uitziet ga ik er toch voor, wilde er eerst niet aan maar dit ziet er toch wel heel mooi uit.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirc

Kan je er ook mee bellen? Dan heb je de iphone niet meer nodig 8)

Wel groot ding aan je oor.

ReneG

Dat schrijven wat je in dat filmpje ziet zou dat echt zo makkelijk gaan ? Trouwens wel erg mooi.

neptune

Moeten ze er ook een e-ink scherm van maken....liefst in kleur
zet hier iets neer

WouterVos

Als je er ook mee kan bellen dan hoef je volgens mij niks anders meer! Zie er qua design erg goed uit, wanneer komt hij eigenlijk?
Musical Fidelity

Nosoforos

Ik vind dit niet erg indrukwekkend. Ten eerste omdat ik niet verwacht dat het er echt gaat komen binnen afzienbare tijd. Ten tweede omdat er te "cool" wordt gedaan met de interface, zonder dat het eigenlijk echt intuïtief is. Zoals contacten opzij slepen om hun locatie op een kaart te zien. Ziet er erg Minority Report uit, maar in het echt zou een knopje "maps" logischer zijn. Naja, alles staat en valt bij zo'n apparaat bij de interface, en ik denk niet dat Microsoft ons hierin de verlossing gaat brengen. Gewoon weer de standaard geruchtenfabriek om de aandeelhouders nog een klein beetje tevreden te houden.

DV79

Veel van de mogelijkheden zijn niet zo "Minority Report" als je aangeeft.
Ze worden al toegepast in de Surface



Deze wordt op dit moment gebruikt in o.a. Koefnoen en Wannahaves.

Ik weet niet of er al andere mensen hier de Surface hebben gezien, ik was erg onder de indruk moet ik zeggen.
http://www.wannahaves.com/item/babefcc9/a/microsoft-surface.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Fabian92

Zou wel handig zijn als je dan ook kan bellen d.m.v een bluetooth headsetje ofso?
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Loki999

Wow ziet er gaaf uit zeg.

Dit is nog niet beschikbaar voor de consumentenmarkt neem ik aan?

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Nosoforos

Prima, maar de Surface heeft niemand op dit forum in zijn huis staan. (en dat moet je ook niet willen) Zo durf ik er ook veel geld om te verwedden dat niemand deze "tablet" ooit zal vasthouden. Dit is een en al cgi en suggestie, er is geen sprake van een echt product dat we kunnen kopen en gebruiken.

DV79

Quote from: Nosoforos on September 26, 2009, 02:07:16
Prima, maar de Surface heeft niemand op dit forum in zijn huis staan.

Daar doelde ik ook niet op. Het ging meer om de technologie.

Dit komt ook wel aardig in de buurt, een echt prototype:
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854