Angel box te pakken

Started by J.A.F._Doorhof, December 17, 2001, 12:13:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Eindelijk,

Nog steeds geen Buffy Seizoen 3, maar wel ANGEL seizoen 1 te pakken. Voor iedereen die geïntresseerd is, de FRS heeft ze als het goed is nu op voorraad.

Kost wel wat F 307,00 !!!!!!!! met 10% korting !!!!!!
Maar ja, ze sloeg het al aan (box had geen prijsje (begrijpelijk)). Je moet wat voor je hobby over hebben  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#1
Klopt, ligt ook in Utrecht in het schap.
Die van mij is onderweg vanaf Play. Daar was ie een stukje goedkoper (als de douane hem niet onderschept, maar dat was bij Buffy 3 ook niet het geval). Wees gerust: de serie is het geld waard!

Voor het geval je Angel nog niet gezien hebt: seizoen 1 hoort synchroon gekeken te worden met Buffy seizoen 4. Het eerste seizoen is dus eigenlijk een half jaartje te vroeg uitgebracht.

Hoe is de beeldkwaliteit? Beter dan Buffy?
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#2
Ik ken Angel (heel goed zelfs).
Is inderdaad elke cent waard, zal morgen eens naar de beeldkwaliteit kijken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#3
Ok,

Beeldkwaliteit van de Angel box, is goed te noemen (voor een TV serie), beter dan de eerste Buffy boxen (da's niet zo moeilijk). Geluidstechnisch is het ook wel dik in orde. Alle tracks zijn DD2.0 maar met DPL wordt toch een goede surround sfeer gecreeërd.

Ben aangenaam tevreden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

#4
Mooi. Bij mij lag ie vanochtend in de bus. Hij heeft dus maar f 240 gekocht. Leve Play.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95