Surf's Up

Started by Icarus314, September 13, 2009, 12:19:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Icarus314

Het verbaast me dat deze nog niet genoemd is hier. Heel erg leuke animatie. Ik stond ook versteld van de lichteffecten als ze b.v. door de jungle lopen. Die kleine pinquin's zijn ook zeer vertederend  :D De animatie is in de stijl van een docu gemaakt wat een erg ironisch effect heeft. Nu is het nog wachten op een animatiefilm in de stijl van Cloverfield  :D

jantje112

Heb hem ook een tijdje terug gezien. Geen eigen topic waard :)

squeek

Quote from: jantje112 on September 13, 2009, 15:43:12
Heb hem ook een tijdje terug gezien. Geen eigen topic waard :)

dat is voor iedereen anders, met elke film trouwens.

ik vond hem ook wel leuk, ik was vooral onder de indruk van het realistische water. de animatie was weer dik in orde.

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Icarus314

#3
Vergeten een poll toe te voegen maar op imdb heeft hij 7.0 (met 18086 votes) ;)

Xstream

Geen topfilm, maar er zaten wel een paar leuke momenten in. Ook een aantal karakters vond ik geslaagd. Maar al met al toch wel beter dan de gemiddelde animatie pulp.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Harry HT

Hi,

De bijdrage van golfsurf toppers Kelly Slater en Rob Machado vond ik erg grappig (ik wist het van te voren niet) om te horen/zien  O0



Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."