Nieuwe tour Den Haag/Leiden 1 December

Started by J.A.F._Doorhof, September 12, 2009, 23:28:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Hieronder kunt u inschrijven voor de nieuwe tour Leiden/Den Haag.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SvLeeuwen

Ik zou mij graag willen opgeven voor een isf calibratie in Alphen ad Rijn
(Het gaat om een Panasonic 37PV600E plasma. Heeft in october 2008 een nieuw paneel gekregen maar is m.i. niet lekker ingeregeld)

Groeten
Simon van Leeuwen



SvLeeuwen

Hoewel het geen storm loopt in deze omgeving, heb ik toch maar even een account aangemaakt zodat ik bereikbaar ben.
Ik heb geduld.....(zie posting hiervoor)

Simon van Leeuwen

OMD


pietervb

ik ben geinteresseerd. Ik heb een th-42pv7f
wat kost een calibratie hiervan?
groet,
pieter

J.A.F._Doorhof

De tourprijzen zijn 225,00 als u de calibratie in Emmeloord laat doen 100,00
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sky

kosten cali? voor tw5000 10 branduren? on tour? en ergens in de beurt van leiden leuk adres? Of moet het echt bij mij thuis gebeuren.. niet totaal verduisterd...

J.A.F._Doorhof

Voor een calibratie van een projector moet het echt PIKDONKER zijn, maw als het licht uit is moet je geen hand voor ogen zien.
Kosten binnen een tour 225.00

Als je ermee naar Emmeloord komt dan zit je op 135.00 en kun je erop wachten.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sky

Nou voor 100 verschil euro rij ik wel wel even langs bij je!

Maar is het niet beter te wachten tot de 200 brand uren?


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TDNrudeboy

#10
Ben een trotse bezitter van een Panasonic TX-42PV10 en kijk alles (dvd/BD/TV, behalve xbox want die zet ik op spel modus) eigenlijk alleen op THX modus, want deze modus ziet er in mijn ogen het beste uit. Mijn vraag is of deze THX modus nog beter gecalibreerd gaat worden middels de ISF calibratie? Iemand ervaring met de THX modus? Ik ben wel van mening dat iets meer uit te halen valt, ik bedoel het ziet er erg goed uit vergeleken met heel veel andere lcd/plasma's maar op 1 of andere manier mis ik toch nog wat details zoals in de wat donkere beelden.

edit.

sorry gepost in het verkeerde topic. Was van plan me aan te melden voor een calibratie voor Alphen aan den rijn, maar er schoot me nog wat vragen door mijn hoofd waardoor ik eerst wat antwoorden wilde hebben voordat ik me daadwerklijk aan meldt.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TDNrudeboy

dan wil ik me aanmelden voor Alphen aan den rijn. Panasonic TX-42PV10. Wanneer ik films kijk gebruik ik een panasonic DMP-BD80 en WD media player. Ik denk ik zet dat er ook maar bij, je weet maar nooit waar het goed voor is.  ;) Heb nog 1 vraagje want ik neem aan dat je wel vaker deze type scherm gecalibreerd hebt: Is het mogelijk dat de andere weergave modi zoals normal/cinema/dynamic contrast na calibratie er beter uit gaan zien dan de THX?

J.A.F._Doorhof

De setting die ik calibreer zal er optimaal uitzien.
Dat kan dus inderdaad (ga ik wel vanuit) beter zijn dan de THX mode.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TDNrudeboy

ok bedankt, ik snap het. Dacht eerst dat elk afzonderlijk modi werd gecalibreerd maar er wordt dus 1 modus optimaal gemaakt en daarna niet meer switchen.

J.A.F._Doorhof

Het heeft totaal geen zin om er meer te doen aangezien er maar 1 perfecte calibratie is voor een toestel :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TDNrudeboy

nu ik er over nadenk slaat het idd nergens op.  :blush: Hopelijk tot gauw..

J.A.F._Doorhof

Als het goed is heb je al een mail voor deze tour ontvangen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrickbmwz1

Dag Frank,

Wil graag inschrijven voor deze tour.
Calibratie van een Pioneer KRP-500M

M.v.g.
Patrick
Epson TW-9300W/Xtrem Screen Daylight/Pioneer SC-LX89/Pioneer KRP-500M/Pioneer BDP-LX55/4x Monitor Audio GS-60/M.A. GS-LCR / M.A. GS-10/SVS-PB12plus2/Velodyne SMS-1/QED interlinks/QED silver-anniversery cables/
Belkin PureAV PF40/Furutech Powercables

gsuk

heb je nog een gaatje voor deze tour?
woon een half uur van @lphen aan de rijn


groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

J.A.F._Doorhof

Welke plaats ?
In principe zit hij vol maar als hij in de route ligt kan het misschien.
Route is Alphen en Den Haag.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

gsuk

#21
Quote from: J.A.F._Doorhof on November 30, 2009, 13:23:41
Welke plaats ?
In principe zit hij vol maar als hij in de route ligt kan het misschien.
Route is Alphen en Den Haag.

plaats is Wilnis

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

J.A.F._Doorhof

Mail me even alle gegevens aub op [email protected] misschien dat ik hem ertussen kan plannen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

gsuk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

gsuk

Hoi Frank

beeld is erg mooi.
ik heb gister twee films achter mekaar gezien.
the dark knight blu-ray   super.
en twilight op de tvix 6500  mooi beeld.

wat valt dexter dan nu tegen op de tvix 6500 op mijn sharp lcd in de slaap kamer.

je hebt me wel warm gemaakt voor de dune prime 3.0 heb de hele topic door gelezen 77 pagina's.


groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview