Leuke toekomstige Apple ideeen

Started by Joris1971, September 9, 2009, 11:54:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

neptune

e-book van Apple, e-books downloaden via app-store/itunes
zet hier iets neer

Erik

Wanneer komen de volgende updates? Ik hoorde iets over oktober?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Mark S

Ik wil eindelijk wel eens Blu-Ray authoring in DVD Studio Pro.

Daklem

Een nieuwe fatsoenlijke muis van Apple is hetgeen wat ik het meeste mis.

Dan moeten ze direct er 1 maken met touch scroll wheel voor 360 graden, in een mooi aluminium design wat bij de huidige toetsenborden past.  O0

Daar zit ik echt op te wachten op dit moment.

Koen K

Ja, en met fatsoenlijke knoppen. Ik heb nu deze, aangezien die mooi bij mijn zwarte macbook past:



De Razer Deathadder Mac... Juist ja, wat een naam ;D Maar het ding ligt fijn in de hand door het tamelijk grote formaat en is lekker nauwkeurig :)

J.A.F._Doorhof

Muizen genoeg toch ?
Heb zelf een Logitec die me uitstekend bevalt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

JeKa

Quote from: Daklem on September 22, 2009, 23:28:24
Een nieuwe fatsoenlijke muis van Apple is hetgeen wat ik het meeste mis.


Hier sluit ik me volledig bij aan.....

Daklem

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 23, 2009, 07:07:44
Muizen genoeg toch ?
Heb zelf een Logitec die me uitstekend bevalt.

Dat klopt, maar er zijn enorm weinig fatsoenlijk designed bluetooth muizen beschikbaar. Apple heeft naar mijn mening een prima vormgeving, alleen de knoppen en het scrollwheel is erg slecht.

Ik had echter al verwacht dat ze sneller met een muis zouden komen, maar dit is helaas nog niet het geval. Laat ze maar met een mooie muis komen die past bij de nieuwe unibody's.  :pompom: (Dan heb ik ook een reden om te gaan sparen voor een Unibody ;))

Tube-freak

Gewoon een logitech kopen.  Het is niet voor niets dat dit de meeste gekloonde muis ter wereld is.  Het zijn eigenlijk allemaal logitechs aleen soms staat er een HP, Dell of ander logotje op.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Daklem

Quote from: Tube-freak on September 23, 2009, 11:01:09
Gewoon een logitech kopen.  Het is niet voor niets dat dit de meeste gekloonde muis ter wereld is.  Het zijn eigenlijk allemaal logitechs aleen soms staat er een HP, Dell of ander logotje op.



Klopt, maar het oog wil ook wat.  ;)

reMC


Daklem

Quote from: reMC on September 23, 2009, 14:09:09
Wat is er mis met de Apple-muis? :)

Ik vind hem heel matig met scrollen. Slecht design waardoor het scroll wieltje continue vast loopt met stof. Laatst weer de muis helemaal open gemaakt dmv een tutorial, maar echt handig is het allemaal niet. een touch zou veel beter zijn. :)

Philips heeft al zoiets, dus waarom kan Apple er niet mee komen.