irritante reclame

Started by SV..S, September 6, 2009, 19:31:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SV..S

vrijdag was ghost rider op tv, en ik dacht laten we die eens kijken, gewoon lekker onzinnige film. :nowink:
nu had ik die randdebielen  van cqc al meer door mijn beeld zien lopen, maar om dan tijdens een ''bloeddorstig'' stuk zo'n muts al dansend over het scherm te zien is toch wel de bloody limit >:(
wie verzint dit, voorlopig geen films meer voor ons op dit soort zenders :baaa:




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

stevefilmfreak54

100% mee eens, gewoon pesterijen van alle televisie zenders, behalve de belgen en engelsen.
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Marc T5

Hehe wees blij dat je niet in de States woont, daar zie je niet anders bijna...

Maargoed, voor dit soort problemen hebben ze ook de BluRay / DVD uitgevonden, geen dansende wat-dan-ook onderin je scherm. Alleszins voorlopig nog niet, wat niet is kan nog komen :)

Loki999

Nou dat is echt super irritant die reclames die door de film heen komen, cqc watjes in een keer in beeld, lekker belangrijk programma ook.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Valkyrie

Quote from: Marc T5 on September 11, 2009, 14:29:32
Hehe wees blij dat je niet in de States woont, daar zie je niet anders bijna...

Maargoed, voor dit soort problemen hebben ze ook de BluRay / DVD uitgevonden, geen dansende wat-dan-ook onderin je scherm. Alleszins voorlopig nog niet, wat niet is kan nog komen :)

Doe maar niet! ;)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

SV..S

ik dacht het wel redelijk op te lossen met alles wat ik kijk eerst op te nemen.
daarna bij de reclame even doorspoelen, oké is ook niet alles (maar beter dan van verveling gaan zappen, en vervolgens te laat terugkomen op die zender).
maar ja, nu lopen die idioten dus gewoon door de uitzending heen :(
soms denk ik wel eens dat ze alles wat leuk is willen verzieken, maar laat ik maar stoppen want dan moet dit naar de ''klaagplek'' ;D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Bart_M

Tja, dit zijn de laatste stuiptrekkingen van een oud marketing model. (interruption marketing)
Tijd dat dat toch eens echt gaat ophouden ipv nog irritanter worden.

Ronin79

#7
Wat ook erg irritant was (is)

Vrijdag avond heb je op Veronica; TopGear. Om de 7 a 10 minuten komt er een blok van 7 a 8 minuten reclame doorheen.
TopGear duurt maar een uurtje ... maar er zit wel ruim 22 minuten reclame doorheen  :devil:
Ik kon het vloeken dit keer niet inhouden ... wat enorm irritant.  :unhappy:

het enige waar 3 kwartier geen reclame voorkomt ... dat is op Eredivisie Live. Ekle zondag kan ik 2x 3 kwartier genieten van Ajax, zonder
vervelende reclames tussendoor, boven of onder in het beeld. Televisie kijken is bijna niets meer aan. Het enige wat ik nog kijk is voetbal en Voetbal International .... en daar betaal ik dan € 30 euro voor de schotel voor. (mijn vriedin kijkt meestal duitsland)  ;)

Hanky Panky

Quote from: SillentWolf on September 28, 2009, 16:16:35
Wat ook erg irritant was (is)

Vrijdag avond heb je op Veronica; TopGear. Om de 7 a 10 minuten komt er een blok van 7 a 8 minuten reclame doorheen.
TopGear duurt maar een uurtje ... maar er zit wel ruim 22 minuten reclame doorheen  :devil:
Ik kon het vloeken dit keer niet inhouden ... wat enorm irritant.  :unhappy:

het enige waar 3 kwartier geen reclame voorkomt ... dat is op Eredivisie Live. Ekle zondag kan ik 2x 3 kwartier genieten van Ajax, zonder
vervelende reclames tussendoor, boven of onder in het beeld. Televisie kijken is bijna niets meer aan, en daar betaal ik dan € 30 euro voor de schotel voor.  :hmmm:

Koop een HDD recorder met timeshift, ben je overal vanaf. Om half 9 opnemen, om 9 uur gaan kijken en door alle commercials spoelen  :thumbs-up:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Ronin79

Dat heb ik ook .. alleen de HD in de reciever doet wat vreemd. Telkens zijn er wat storingen als ik iets wil terug kijken.
Hoe dat kan weet ik niet .. misschien maar een keer terug gaan met de Reciever / Recorder.

Mijn andere recorder zit ingebouwd in de Loewe op de slaapkamer. Maar daar moet de televisie nog op schotel worden aangesloten.   ;)

celerontje

Ik merk zelf dat ik eigenlijk alleen nog maar naar de Publieke Omroep en Discovery kijk, want wat bv. SBS6 doet is zó ZIEKELIJK >:(;
Ik keek laatst nog een stukje King Arthur op SBS6, (ik heb 'm op BD, maar wilde even kijken wat er anders is in de theatrical version) en toen werd de uitzending even kort onderbroken zodat die G^&((&*#(*%#  T*FUS Gerard Joling z'n bek open kon trekken.

Ik kon me nog net inhouden toen ik laatst in de buurt van het SBS gebouw was........ :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ronin79

Discovery is idd nog wel leuk om te kijken. Zelf heb ik Discovery HD en National Geographic HD.
Deze kijk ik no9g wel eens savonds laat. Mijn vriendin vindt die zenders niet echt geweldig. Wel qua beeld, maar niet qua
interesse ... Hoewel ze de BR van Earth wel goed vond  :blink:  ;)

Rednaxela

#12
:pompom: Een beetje van mezelf en een beetje van Maggie. :pompom: Reaal regelt het allemaal. :pompom: Biertje? :pompom: Interpolis, glashelder. :pompom: Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker. :pompom: Wasmachines leven langer met Calgon. :pompom: Pampers, voor een droge blije baby. :pompom: Even Apeldoorn bellen. :pompom: Je hebt bier en je hebt Grolsch. :pompom: Op een dag weet je het. :pompom: Witte Reus, wast een berg, kost een beetje. :pompom: Today, tomorrow, Toyota. :pompom:
Quote from: Bart_M on September 28, 2009, 16:05:31
Tja, dit zijn de laatste stuiptrekkingen van een oud marketing model. (interruption marketing)
Een oud content delivery model. De laatste tijd vraag ik me steeds meer af waarom ik maar blijf wachten op CI+. Wat heb je aan een geïntegreerde DVB-C oplossing als het ding nauwelijks aanstaat? Interessante programma's kijk ik liever als ze te koop zijn in een box. Of op één of andere manier via het net beschikbaar zijn.
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

kasper1985

Ik vraag me af hoelang het duurt voor hier eindelijk eens kamervragen over gesteld worden. Ook op de publieke omroep duren de reclames steeds langer. Echt zo zwaar irritant, doordat iedereen natuurlijk doorzapt krijg je nu dus dat irritante gezeik in beeld.

Ik vraag me ook af hoelang het duurt voor je gewoon reclame tijdens de uitzending gaat zien, dus niet van de zender zelf maar echt commercieel.

Ook nog zoiets, films die onderbroken worden voor Hart van Nederland. Zit je lekker nostalgisch een Bond te kijken ofzo, opeens een onderbreking van een half uur plus 2 reclame blokken voor dat kl*te programma.

Kasper
LG OLED C9 -Marantz NR1606- Marantz Pm7003 - Monitor audio BX5 - Nvidia shield - PS4 - PS3 - PS2 - Intel NUC gen8 Plex

Ghosty J

Bij de F1 krijg je tijdens de reclame 2 beelden te zien links de F1 rechts de reclame met geluid .
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ronin79

Die reclames zijn idd erg irritant. Zit je een film te kijken, die normaal ander half uur duurt, komt er om de 10 minuten; 7 minuten reclame.
Dit zelfde geld ook voor de serie's op TV. Het is helamaal niet leuk meer om naar de televisie te kijken. Ik kijk nog veel liever de
series en films op dvd of BR. Het enige waar bijna geen reclames in voorkomen, is Eredivisie Live  ;)

Ik betaal op dit moment € 30 voor de schotel zenders, en ik vraag mij echt af; waarom ?
Ik betaal toch niet ... om meer reclames te mogen bekijken, dan films of series/

Het lijkt er steeds meer op, dat tussen de reclames, film of serie blokken komen .. ipv andersom  ;)

Marcel_T.

QuoteIk vraag me ook af hoelang het duurt voor je gewoon reclame tijdens de uitzending gaat zien, dus niet van de zender zelf maar echt commercieel.

Is nu al. In de uitzending van Dakar 2010 op RTL7 komt reclame voorbij van Autodrop. Het beslaat ongeveer een derde van het beeld terwijl de uitzending gewoon doorloopt.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

celerontje

Quote from: Marcel_T. on January  8, 2010, 15:47:49
Is nu al. In de uitzending van Dakar 2010 op RTL7 komt reclame voorbij van Autodrop. Het beslaat ongeveer een derde van het beeld terwijl de uitzending gewoon doorloopt.
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN! :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

nathalie

En dat zal in de toekomst alleen maar erger worden!!!!!!!!!!
Marantz SR-6005
VIFA Touch  == Heco Aleva Sub 25A
Philips 55PFL7007 3D Blu-Rauy
AC Ryan PlayOn! HD Mini === 1TB Externe

Rednaxela

Quote from: nathalie on February  2, 2010, 12:56:37
En dat zal in de toekomst alleen maar erger worden!!!!!!!!!!
Dus.
Wie A zegt moet ook BX zeggen.

GH

Ik kijk tegenwoordig bijna alles wat ik wil zien door het te downloaden... de reclames zijn zo helemaal weg. Bevalt prima.

Loki999

Ik kijk tegenwoordig bijna alles wat ik wil zien door het te downloaden... de reclames zijn zo helemaal weg. Bevalt prima

+1

Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c