Martin's HT ruimte en stereo.

Started by DVDmartinDVD, September 5, 2009, 17:12:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zefanja

Gefeliciteerd!!!
Hele mooie aanwinst  :worship:
Geniet ervan!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

DVDmartinDVD

Quote from: Zefanja on February 17, 2012, 13:41:18
Gefeliciteerd!!!
Hele mooie aanwinst  :worship:
Geniet ervan!

Bedankt.

Ik zeg altijd bij een nieuwe aanwinst "deze gaat niet meer weg" (is niet meer geloofwaardig hier thuis) maar deze gaat er zeker voorlopig niet uit ;)

Martin.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

high-q

#52
Wat een ontzettend mooi ding zeg, ziet er zeer imposant uit  :o
Het beeld kon dus toch nog een stuk beter.
Gefeliciteerd met de aanwinst en heel veel kijkplezier.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

DVDmartinDVD

Quote from: high-q on February 17, 2012, 15:25:31
Wat een ontzettend mooi ding zeg, ziet er zeer imposant uit  :o
Het beeld kon dus toch nog een stuk beter.
Gefeliciteerd met de aanwinst en heel veel kijkplezier.

Hoi,

hij is een stuk groter dan de Epson. Maar gelukkig hoefde ik niet de beugel te verhangen.
En ja het beeld kan nog steeds beter, Avatar zag er met de Epson al mooi uit maar met de JVC weet je helemaal niet wat je ziet.
Aan de andere kant verwacht je ook wel dat het beter is anders had ik net zo goed de Epson kunnen houden ;)

Ook wel cool is hoe die lenskap wegschuift.

Moet weer een heleboel films gaan herbeleven.....

Groet Martin.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

larzie

Jemig Martin wat heb jij een mooie spulletjes! Dat wordt enorm genieten denk ik  :pompom:
Mooi hoor ook die nieuwe beamer! Gefeliciteerd ermee  :thumbs-up:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

bmateijsen


HTip

Quote from: DVDmartinDVD on February 17, 2012, 13:52:35
Bedankt.

Ik zeg altijd bij een nieuwe aanwinst "deze gaat niet meer weg" (is niet meer geloofwaardig hier thuis) maar deze gaat er zeker voorlopig niet uit ;)

Martin.
Dat is een goeie :clapping:

In ieder geval heel veel kijkplezier. Ik had dezelfde ervaring toen ik van de HD1/RS1 naar de HD950/RS25 ging. Weet dus wat je meemaakt!

Volgende update... Stewartscherm? :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

#57
Uit het topic van high-Q:
Quote from: DVDmartinDVD on February 25, 2012, 09:05:27
Hoi, ik had dit beeld zie foto ook dat er niets aan stond behalve dan de projector.



Hij hangt hier nog steeds om omgeruild te worden.

groet Martin
Dat ziet er inderdaad niet goed uit. Bij mij was het een soort blauwe sneeuw/ruis met een signaal. Dit lijkt me iets totaal anders. Gelukkig heb je garantie, maar je zit wel even zonder beeld... :nopompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

high-q

Inderdaad balen van de beamer, vooral omdat je hem echt nog maar net hebt.
Heb je inmiddels al contact gehad met BB&G of Epson?
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

bmateijsen

Quote from: high-q on February 27, 2012, 12:40:52
Inderdaad balen van de beamer, vooral omdat je hem echt nog maar net hebt.
Heb je inmiddels al contact gehad met BB&G of Epson?

Dit is inderdaad altijd vervelend, je verwacht het namelijk niet!
Er is al contact geweest, sterker nog zijn nieuwe projector staat in feite al te wachten ;).

Vrijdag wordt deze ISF gekalibreerd en daarna maken we de afspraak met Martin, zo snel als het kan.

Groet,

Bjorn

Zefanja

Quote from: bmateijsen on February 27, 2012, 13:00:45
Dit is inderdaad altijd vervelend, je verwacht het namelijk niet!
Er is al contact geweest, sterker nog zijn nieuwe projector staat in feite al te wachten ;).

Vrijdag wordt deze ISF gekalibreerd en daarna maken we de afspraak met Martin, zo snel als het kan.

Groet,

Bjorn

Dat is nog eens service!
Gaat het gelukkig allemaal niet te lang duren voordat je weer kan genieten.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

DVDmartinDVD

Update:

De nieuwe projector doet het gelukkig wel goed en heb geen problemen meer.

Om het uiterste uit de projector te halen heb ik besloten om te zien of er nog wat beters te krijgen is dan de oppo-95 en de Sony 5000es.
Ik wilde kijken of de Marantz UD-9004 nog te krijgen was maar al gauw bleek dat die niet meer te krijgen was. Ook op de site van stassen waar hij wel stond bleek een showroom model te wezen en ook nog eens niet goed was omdat hij bij de reparateur stond, of te wel "laat maar".
De Denon A1, stja laser problemen is toch wel het meest gelezen euvel en ik heb het wel een beetje gehad met Denon.

Pioneer LX-91 kwam ook nog in mijn gedachten, maar ook deze viel af door hij zo langzaam is en toch ook alweer verouderd.

Dan wordt de spoeling al gauw dun en las goede reviews over de Primare BD-32.

IK moet zeggen dat hij best wel prijzig is en had er niet veel van over gehoord, na even rond te bellen kwam ik bij Hobo uit die kon hem wel naar Rotterdam halen en ik kon gaan luisteren.
Al werdt deze demo een fiasco door de handshake problemen met een NAD versterker, besloten wordt om deze speler maar naar mijn huis toe te nemen om daar te gaan kijken.
Samen met de verkoper hebben we zitten kijken en kwamen toch wel tot de conclusie dat hij veel beter was dan de Oppo-95 zowel beeld en véél beter in geluid via HDMI.

Dus de keuze werd hierdoor wel wat makkelijker, na een beetje onderhandelen over de prijs kwamen we er wel uit.

Ondertussen was ik ook al bezig om de Parasounds te vervangen voor een zwarte versterker. IK zat te dubben tussen de 7 kanaals Earthquake Grande Cinenova of toch weer voor een 5 & 2 combinate van Anthem.
Ook na een speurtocht waar te kopen voor een leuke prijs kwam ik bij WenW uit in Enschede waar ik mijn Parasounds kon inruilen en met een kleine bijbetaling toch maar gekozen voor de Anthem's om een toch mooi geheel te krijgen.
En de Cinenova heeft zoveel vermogen wat ik toch nooit zal gebruiken.

Dus alweer een paar mooie aankopen die het plezier van film kijken weer verhoogd.





Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Da-lite

Proficiat met je Anthem's en je Primare .
Dat is een heel mooie up-grade   O0

PS , die Primare BD32 staat zelfs op de eerste plaats onder de Blu-ray spelers in het Duitse Heimkino vakblad .
en wordt ook in andere tijdschriften heel hoog aangeprezen .

Veel luister en kijk plezier met je super combo .
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

larzie

Nice! Gefeliciteerd met de mooie nieuwe aanwinsten! Als High-q ooit voor een demo bij je gaat luisteren wil ik wel mee! Ben erg nieuwsgierig geworden door hem naar Anthem :)
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

bmateijsen

Cool! Maar deze keer wel met vleugels??

DVDmartinDVD

Quote from: bmateijsen on April  8, 2012, 11:41:37
Cool! Maar deze keer wel met vleugels??

Had ze zonder besteld, maar zoals je ziet is het weer niet gelijk goed gegaan. Ik had nu zo van laat maar gaan, anders moet ik weer 3 weken wachten. En zeker geen zin om weer richting Enschede te rijden.

En de D2V samen met de Primare ziet er zo wel beter uit, ook dat geborstelde voorkant ziet er bijna het zelfde uit.

Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

DVDmartinDVD

Quote from: larzie on April  8, 2012, 11:38:23
Nice! Gefeliciteerd met de mooie nieuwe aanwinsten! Als High-q ooit voor een demo bij je gaat luisteren wil ik wel mee! Ben erg nieuwsgierig geworden door hem naar Anthem :)

Is goed, wil toch ook nog eens bij High-Q gaan kijken als zijn geluid ook op orde is.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

high-q

Zo hey, wat een dikke upgrades!!  Ziet er allemaal erg imposant uit  :o :worship:
Een genot om naar te kijken en luisteren lijkt mij.

Zo in orde als bij jou zal het hier voorlopig niet worden. De anamorfische lens waar je benieuwd naar was, staat voor mei/juni op de planning, we kunnen tegen die tijd dan wel een M&G plannen :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

DVDmartinDVD

Quote from: high-q on April  8, 2012, 13:34:16
Zo hey, wat een dikke upgrades!!  Ziet er allemaal erg imposant uit  :o :worship:
Een genot om naar te kijken en luisteren lijkt mij.

Zo in orde als bij jou zal het hier voorlopig niet worden. De anamorfische lens waar je benieuwd naar was, staat voor mei/juni op de planning, we kunnen tegen die tijd dan wel een M&G plannen :)

Hoi, ja lijkt mij erg leuk.
Ik heb dan in die perioden ook vakantie, dus komt goed uit.
Eerst een weekje New York.

Kan je nu wel gewoon film kijken of moet je eerst wachten op je Marantz versterker?

Groet.
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

larzie

Quote from: DVDmartinDVD on April  8, 2012, 14:15:31
Hoi, ja lijkt mij erg leuk.
Ik heb dan in die perioden ook vakantie, dus komt goed uit.
Eerst een weekje New York.

Kan je nu wel gewoon film kijken of moet je eerst wachten op je Marantz versterker?

Groet.

Hij heeft z'n Marantz alweer terug de mazzelpik! Mijne staat er inmiddels al een maand bijna :(
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

rallufff

Mooie upgrades!

Ziet er vet uit!
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

Zefanja

Hele mooie upgrades! Gefeliciteerd!
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

skyfox

Geweldige upgrades, geniet ervan!!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

DVDmartinDVD

Dank U ;)

Binnekort gaan Vik(tor) en ik bij mij thuis een shootout doen met de Oppo95 cinemike en de Primare-BD32.

Ben benieuwd in hoeverre beide aan elkaar gewaagd zijn.

Groet
Samsung 82Q950R / NAD M17.2 M27 / Luxman L590x / Mola Mola Tambaqui / Grimm MU1 /
OPPO UDP205 CM Final / Melco S100 / Dynaudio Confidence 20 / Contour 20i 25ci / Velodyne DD15+ /
M-Way 3DW ref kabels en Purecable MSTR

Zefanja

Quote from: DVDmartinDVD on April 11, 2012, 09:35:58
Dank U ;)

Binnekort gaan Vik(tor) en ik bij mij thuis een shootout doen met de Oppo95 cinemike en de Primare-BD32.

Ben benieuwd in hoeverre beide aan elkaar gewaagd zijn.

Groet

Dat lijkt me een heel mooi vergelijk.
Daar ben ik er benieuwd naar.
| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |