AV-NU 2012 . 19, 20 & 21 oktober 2012

Started by Alex Groningen, August 31, 2009, 19:00:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • AV-NU 2010

garmtz

Het aantal vrouwen wordt wel hoger ieder jaar, steeds meer stelletjes in ieder geval. Jammer voor de vrijgezellen.

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Jimmy Conway


garmtz


Jimmy Conway


Alex Groningen


Audiofiel

#81
Quote from: garmtz on September 10, 2009, 21:57:01
'Ik ben daar voor behandeld...' ;D

Je bedoelt Frank van Putten. ;)

Mijn favoriet is deze... "Om na het scheren op je snoet te smeren!"


Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

garmtz


troje

Quote from: Jimmy Conway on September 10, 2009, 21:46:21
Het is ook een typisch 'apart volkje' wat er rond loopt, dat vind ik al weer geinig op zich.
Het aanbod vrouwen is net als op dit forum mager te noemen.... :D
Dus Epson, dit keer nog meer van die babes achter de bar 8) :D

Maak je geen zorgen, is al geregeld  :sigh:


troje

Is het trouwens een idee om dit jaar een htforum borrel te doen op onze stand? We hebben dezelfde ruimte als vorig jaar (ruimte 1), wederom een bar en een mooie TW5500 om te laten zien. Wellicht zaterdagmiddag tegen sluitingstijd?

Jimmy Conway


troje


troje

#87
Quote from: Jimmy Conway on September 10, 2009, 21:46:21
Het is ook een typisch 'apart volkje' wat er rond loopt, dat vind ik al weer geinig op zich.
Het aanbod vrouwen is net als op dit forum mager te noemen.... :D
Dus Epson, dit keer nog meer van die babes achter de bar 8) :D

Als je liever voor de babes wilt gaan, dan is er dat weekend een ander event: Firstlook game event
Kijk ook even op www.boothbabe.nl voor een sfeerimpressie.

Ghosty J

Quote from: troje on September 10, 2009, 22:26:29
Is het trouwens een idee om dit jaar een htforum borrel te doen op onze stand? We hebben dezelfde ruimte als vorig jaar (ruimte 1), wederom een bar en een mooie TW5500 om te laten zien. Wellicht zaterdagmiddag tegen sluitingstijd?
regel jij de taxi's ? :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Alex Groningen

Quote from: troje on September 10, 2009, 22:26:29
Is het trouwens een idee om dit jaar een htforum borrel te doen op onze stand? We hebben dezelfde ruimte als vorig jaar (ruimte 1), wederom een bar en een mooie TW5500 om te laten zien. Wellicht zaterdagmiddag tegen sluitingstijd?


Laat ik dit nou een goed idee vinden.  ;D Rij die dag mee met een collega, dus een borrel kan dan altijd.

troje

Quote from: Ghosty J on September 11, 2009, 00:08:16
regel jij de taxi's ? :D

Vanaf onze stand is de hotel lobby 30 meter lopen...
;D

kippekop

Ben er weer bij, mocht iemand zoeken, 83,4% kans dat ik in de abdij zit  :angel: 
Hoop Dynaudio weer te zien en nog wat leuke surround dingen. Nergens echt specifiek naar op zoek... Ht-meeting bij Epson lijkt me een prima idee!
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Koen K

#92
Ben er vermoedelijk vrijdag, zaterdag, zondag en maandag :smile:

reMC

Wij staan er samen met bevriende importeur Beta Audio (oa Manley en WLM) en een leuke combinatie van spulletjes :) (en Furutech natuurlijk)

garmtz

Quote from: reMC on September 14, 2009, 15:18:31
Wij staan er samen met bevriende importeur Beta Audio (oa Manley en WLM) en een leuke combinatie van spulletjes :) (en Furutech natuurlijk)

Hey, cool! :)

Danakin

#95
Quote from: kippekop on September 13, 2009, 17:28:01
mocht iemand zoeken, 83,4% kans dat ik in de abdij zit  :angel:  

Dus als er eentje bezopen door de gangen loopt weten we wie dat is ;D ;D.

Danny
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

reMC


jasjenl

Zoals het er naar uit ziet zal ik ook dit jaar wel weer even komen kijken, waarschijnlijk op zondag. Ben in ieder geval benieuwd naar de nieuwe Epson TW5500, alhoewel ik niet verwacht dat mijn TW5000 aan vervanging toe zal zijn ;)
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

bmateijsen

Quote from: jasjenl on September 20, 2009, 12:20:22
Zoals het er naar uit ziet zal ik ook dit jaar wel weer even komen kijken, waarschijnlijk op zondag. Ben in ieder geval benieuwd naar de nieuwe Epson TW5500, alhoewel ik niet verwacht dat mijn TW5000 aan vervanging toe zal zijn ;)

Ik ook niet ;)

reMC

Quote from: reMC on September 14, 2009, 15:18:31
Wij staan er samen met bevriende importeur Beta Audio (oa Manley en WLM) en een leuke combinatie van spulletjes :) (en Furutech natuurlijk)

Update: hoogstwaarschijnlijk wordt het 47 Labs Shigaraki loopwerk+dac gecombineerd met apparatuur van Beta Audio (verrassing ;)).

Daarnaast presenteren we van Furutech o.a. de Daytona 303E power conditioner, FP-SWS-D dubbele wandcontactdozen en HDMI kabels en van 47 Labs hun nieuwe USB dac en FM Tuner 8)