AV-NU 2012 . 19, 20 & 21 oktober 2012

Started by Alex Groningen, August 31, 2009, 19:00:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • AV-NU 2010

denoontje

ik ga denk ik ook en ook pong had er wel zin in (hij is nog nooitgeweest)
Dus de bossche delegatie....

nogirard

Ben afgelopen 4 jaren geweest en zal zeker nu ook weer gaan.
Hopen dat er voldoende animo bij de importeurs is om ook dit jaar weer mee te doen én dat ze voldoende nieuws willen/kunnen laten zien.

Ook dit jaar ben ik weer benieuwd naar de Audiac stand. Hopen dat ze ditmaal de Revel Ultima II serie eens gaan demonstreren.
NAD M33, Revel F30, Siltech MXT New York, Monster HTS5100, Sennheiser HD820/HDV820

troje

Een week geleden stuurde de organisatie een bericht rond dat het merendeel van de ruimtes geboekt is en dat ze verwachten dat er weer een goed bezet evenement staat. Vanuit epson, zoals gemeld, staan we er dit jaar ook weer, in dezelfde ruimte als vorig jaar, ruimte 1. De champagnebar maakt dit jaar plaats voor iets anders, niet minder leuk trouwens! Hopelijk wordt het dit jaar net zo geslaagd als vorig jaar. Zoals het er nu uitziet hebben we weer een primeur op de VAD, ons nieuwe topmodel kunnen we demonstreren.

hifiman

Quote from: troje on September  1, 2009, 07:20:55
De champagnebar maakt dit jaar plaats voor iets anders
Hopelijk ook niet minder lekker  :D  :coffee:

troje


Vin_cent

Zou gaan met een collega, maar ik ga een lang weekend naar Ierland dan (valt in de herftsvakantie).
Panasonic TX-26LX50 Panasonic TH-42PV70
Marantz SR 7500 Marantz SR9600
Marantz DV 6500 Panasonic BD55
Front: JBL Northridge E100 Rear: JBL Northridge E30 JBL Northridge E90 Center: JBL Northridge EC35 Sub: JBL Northridge E250

WickedGame

Ik weet het nog niet, wat mij altijd zwaar tegenstaat is de enorme drukte waardoor je soms compleet verkeerde indrukken krijgt van de systemen en sets. Maar wie weet ga ik wel alleen dan heel vroeg, samen met mijn pa. Al heeft hij nog maar weinig wensen meer  ;D

meteorite

Zoals elk jaar ben daar weer van de partij  :clapping:
Popcorn Hour | Sanyo | Pioneer | KEF | Marantz | LaserDisc | D-VHS | HD-DVD | Blu-ray

Mordante

Quote from: Jimmy Conway on August 31, 2009, 20:39:47
Ik word meestal zwaar depressief van de muziek die er gedraaid wordt...  :bored: :D

Helemaal mee eens. Er wordt te vaak te braafe muziek gespeeld. Heel vaak pop/jazz spul zoals Norah Jones. Er worden zelden ingewikkelde klassieke stukken gespeeld of electronische muziek. Te vaak acoutische tingel tangel muziek.

Jimmy Conway


RonG

Denk dat ik dit jaar weer ga, heb 2 jaar overgeslagen.

troje


celerontje

Quote from: Audioloog on August 31, 2009, 20:59:38
Ik ga op zeker, heb het er best naar mijn zin gehad afgelopen keer  :)
Gaat Phannee ook mee? (dat is zeer gevaarlijk, zie het hele kostbare 21:9 verhaal! :D)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

troje

Zoals het er nu naar uitziet, kunnen we op de VAD show de TW5500 laten zien. Dit is ons nieuwe topmodel, en opvolger van de huidige TW5000.

Nahpets

#39
Wat zijn de voornaamste verschillen met de TW-5000?
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Sonic Circle

Zo, die staat ingepland. Zal de 18e worden.

Vorig jaar is me redelijk bevallen. Was vooral op zoek naar impressies van full HD projectoren en had eigenlijk alleen bij de Epson en Mitsubishi stand succes met uitgebreide demo´s.

Ga me dit jaar ook meer orienteren naar wat er op audio gebied allemaal aanwezig is.

Staat er al een HTforum meeting op de agenda?

LexiconLogan

Wilson Audio weet nog niet wat ze zullen tonen..
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Jimmy Conway

Quote from: Enno on September  2, 2009, 10:26:27
Wat zijn de voornaamste verschillen met de TW-5000?

De TW-5500 is €500 duurder.... :D

troje

Quote from: Jimmy Conway on September  2, 2009, 12:44:18
De TW-5500 is €500 duurder.... :D

TW5500 wordt EUR 3299, zoals het er nu naar uitziet.

Mausman

Misschien een stomme vraag, maar wordt er op deze show alleen High End apparatuur vertoond voor voornamelijk stereo opstellingen of wordt er ook (veel) aandacht besteed (incl. demo's) aan wat goedkopere HT apparatuur voor 5.1/7.1 opstellingen?

Zou nl. wel weer eens naar een audio evenement willen, maar niet als je alleen maar van die onbetaalbare en in mijn oren onbekende merken te zien krijgt.

alvast bedankt.

Midcall

Quote from: Mausman on September  2, 2009, 15:08:42
Misschien een stomme vraag, maar wordt er op deze show alleen High End apparatuur vertoond voor voornamelijk stereo opstellingen of wordt er ook (veel) aandacht besteed (incl. demo's) aan wat goedkopere HT apparatuur voor 5.1/7.1 opstellingen?

Zou nl. wel weer eens naar een audio evenement willen, maar niet als je alleen maar van die onbetaalbare en in mijn oren onbekende merken te zien krijgt.

alvast bedankt.

Lijkt me nu juist een van de weinige toegevoegde van de VAD. Ik ben niet geïnteresseerd in producten die ik bij iedere mediamarkt of BCC kan terugvinden, want dan wordt de toch al veel te forse toegangsprijs helemaal een aanfluiting.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

bmateijsen

Ik denk dat er weinig surround gedemonstreerd zal worden. Wij zullen bij Epson zorgen voor de surround setup.
Verder is de term 'betaalbaar' voor verschillende mensen anders interpreteerbaar ;). De setup die wij demonstreren is wel toegankelijk, maar is niet van het type < 4000 euro.

Groet,

Bjorn

Quote from: Mausman on September  2, 2009, 15:08:42
Misschien een stomme vraag, maar wordt er op deze show alleen High End apparatuur vertoond voor voornamelijk stereo opstellingen of wordt er ook (veel) aandacht besteed (incl. demo's) aan wat goedkopere HT apparatuur voor 5.1/7.1 opstellingen?

Zou nl. wel weer eens naar een audio evenement willen, maar niet als je alleen maar van die onbetaalbare en in mijn oren onbekende merken te zien krijgt.

alvast bedankt.

phmeijer

Helaas ben ik niet van de partij, dan lig ik met mijn r*** in het zand!
Voor degene die wel gaan, veel kijk- en luisterplezier!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

Alex Groningen

Zoals het er nu uitziet ga ik met een collega die ieder jaar de VAD show bezoekt.

williams

Ik ga zeker ook weer kijken dit jaar .
Ben weer erg benieuwd naar de nieuwe projectoren van jvc ,epson en panasonic .


williams
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.