Denon avc-a10-se

Started by PauluZzzZzz, August 1, 2003, 17:16:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PauluZzzZzz

Is het verstandig om deze nu nog te kopen aangezien het toch al een beetje een oud model is. Voordeel is wel dat ie nu wel mooi geprijst is, namelijk 999 euro (DL).
Nu heb ik een denon 1801. Speakers die die moet aan gaan sturen zal uiteindelijk de B&W 600 serie worden (heb nu 603 fronts + rest van me oude setup). Dvdspeler is ITC denon 1600.
Ookal is de a10se een wat ouder model, hij ondersteunt wel alle nieuwe formaten (behalve pl2 geloof ik, wat ik toch niet echt interessant vind). Ook component switching zit erop wat hem wat meer futureproof maakt.
Situatie is echter dat ik in een heel klein kamertje zit (4x3) en ik bang ben dat de a10se, ookal is ie in de basis natuurlijk een stuk beter, geen groot verschil zal maken met m'n huidige 1801.
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

bmateijsen

Hoewel het een verouderd model is.. speelt deze versterker wel de nieuwe 3803 weg.... en zal zeker veel verschil uitmaken t.ov. de 1801, de a10se heeft veel meer power en dynamiek..

Maar goed... misschien kan je beter doorsparen en voor een pre/pro combinatie gaan tzt..

Groet Bjorn

Vincent

Vind he tveels te duur ee ntijdje geleden had je al een SR8200 voor 1299,- en hetzelfde geld vooor andere merken...

Dus ik zou hem niet meenemen.

Greetz

Vincent

patrick_vdb

Hi,

Ik vind het best een mooie prijs voor de AVC10SE (vergeet niet dat deze AV-versterker bij de introductie tussen de 5 en 6000 gulden moest opbrengen). DTS-ES discreet en DPLII worden niet ondersteund, verder is het natuurlijk een 5-kanaals versterker (in mijn ogen zelfs een voordeel want ik vind de 10SE net wat stabieler als de 11SR welke 7 kanalen moet versterken).

Voor een mooi bedrag haal je een welliswaar oudere (als je een 5.1 set up hebt absoluut geen probleem) AV-versterker binnen, maar wel eentje die nog rustig mee kan en zeker een mooie stap voorwaarts biedt tov de 1801 ;)

Mvrgr

Patrick

Vincent

Maar dan nog blijft het veel geld en ik denk dat je gewoon beter ka nwachten totdat de modellen va nde voroige serie eruit gaan zoals bijvoorbeeld met de 8200 en 9200 of van onkyo de 900?

ik denk ook dat dit een 'lokkertje'is en dat ze die modellen niet meer hebben.

Grtz
]
Vincent

PauluZzzZzz

Ik denk dat dit echt geen lokkertje is want mediacheckpoint (kwenie of dit ongewenste reclame is?) houdt het altijd wel redelijk goed bij.

Toch heb ik nog mijn twijfels over een eventuele aankoop. Het is voor mij, als student, heel veel geld 1000 euro dus ik ga hier nog maar ff heel goed over nadenken.

Op ebay.de staat er trouwens ook 1 te koop voor op dit moment 350 euro :) in hamburg. Iemand enig idee wat een treinkaartje naar hamburg kost  ;D
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>