Epson TW3500 review

Started by J.A.F._Doorhof, August 28, 2009, 21:27:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

#50
.

RonG

Quote from: GS2K1 on October  9, 2009, 08:21:01
Ik weet niet of ITC het op prijs stelt als ik prijsopgaven op dit forum zet.

De prijst ligt onder de 1700 euro inclusief ISF calibratie en de 200/1000/2000 uur (annewiek maile 20000 ;)) gratis hercalibraties.
Maar zeker niet de 1499 die Frank noemde.

Dit forum  is toch van ICT? Prijzen worden wel vaker genoemd als er naar gevraagd wordt

J.A.F._Doorhof

1650,00 inclusief BTW en calibraties.
Meestal noemen we de prijzen pas als de units er ook echt zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RonG

Quote from: J.A.F._Doorhof on October  9, 2009, 09:12:18
1650,00 inclusief BTW en calibraties.
Meestal noemen we de prijzen pas als de units er ook echt zijn.


Thnx Frank

ArnoldV

Quote from: RonG on October  9, 2009, 08:53:36
Dit forum  is toch van ICT? Prijzen worden wel vaker genoemd als er naar gevraagd wordt

Ik ga niet voor een bedrijf een prijs noemen als ze dat zelf nog niet openbaar naar buiten hebben gebracht.

Maar het is dus zeker een hele mooie prijs! Zeker voor de service die ICT erbij levert!

RonG

Quote from: GS2K1 on October  9, 2009, 09:29:43
Ik ga niet voor een bedrijf een prijs noemen als ze dat zelf nog niet openbaar naar buiten hebben gebracht.


Zit wel wat in,

J.A.F._Doorhof

Prijs is trouwens 1550,00 inclusief BTW en 4 calibraties.
Vandaar dat we normaliter niet zo vaak prijzen noemen voor de release er veranderd soms nogal eens wat.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ArnoldV

Quote from: J.A.F._Doorhof on October  9, 2009, 09:56:01
Prijs is trouwens 1550,00 inclusief BTW en 4 calibraties.
Vandaar dat we normaliter niet zo vaak prijzen noemen voor de release er veranderd soms nogal eens wat.

Elke 12 uur 100 euro eraf? ;)  :pompom:
ERG interessante prijs, nu mijn vriendin nog even over zien te halen...

RonG

Idd hele mooie prijs gezien de service welke je erbij krijgt (spreek uit ervaring met ITC voor mijn TW10H)

ArnoldV

Quote from: RonG on October  9, 2009, 10:10:44
Idd hele mooie prijs gezien de service welke je erbij krijgt (spreek uit ervaring met ITC voor mijn TW10H)

Ik ben helaas nog niet in contact gekomen met de ITC service, maar als ik groen licht krijg om wat euro's stuk te slaan op de TW3500 dan gebeurd dat 100% bij ITC. De 100en goede verhalen op dit forum kunnen je niet anders laten beslissen! :)

Shadowlaw

Quote from: GS2K1 on October  9, 2009, 10:12:15
Ik ben helaas nog niet in contact gekomen met de ITC service, maar als ik groen licht krijg om wat euro's stuk te slaan op de TW3500 dan gebeurd dat 100% bij ITC. De 100en goede verhalen op dit forum kunnen je niet anders laten beslissen! :)
Inderdaad een nette prijs. Maar toch twijfel ik nog, want daarvoor krijg je dus ook de BenQ W5000 (mss niet bij ITC?), durft iemand zich aan een vergelijking te wagen? Als ik de online reviews zo lees heeft de W5000 veel betere black levels en detaillering, en aangezien hij er binnenkort uitgaat zal de prijs alleen maar beter worden.

RonG

Niet om service te hoeven vragen is natuurlijk het beste ;) Maar mocht het nodig zijn ben je beter af bij ITC dan bij MM denk ik.

ArnoldV

Quote from: RonG on October  9, 2009, 10:15:21
Niet om service te hoeven vragen is natuurlijk het beste ;) Maar mocht het nodig zijn ben je beter af bij ITC dan bij MM denk ik.

Onder service versta ik natuurlijk ook de (her)calibraties ;)
Die zie ik bij de MM of een dozenschuiver niet zo snel gebeuren...

J.A.F._Doorhof

We voorkomen soms de vraag om service door een goede check voor afleveren.
Benq leveren we ook, echter alleen op bestelling.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

hamond

Frank,

Is de tw3500 al leverbaar of is dit pas eind oktober?

mimic

KEF LS50W - Velodyne DD12

hamond

Quote from: mimic on October 11, 2009, 22:27:37
Had iemand deze al gezien?

http://www.projectorreviews.com/epson/home-cinema-8100/index.php

( dit is toch de 3500? )

Klopt.....
Het verhaal komt redelijk overeen met dat van frank.....

J.A.F._Doorhof

Als het goed is komen ze er binnenkort aan maar 100% zekere datum is er nog niet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

hamond

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 12, 2009, 08:49:03
Als het goed is komen ze er binnenkort aan maar 100% zekere datum is er nog niet.

Dan wacht ik ff nog af...

moet zowizo eerst even gaan kijken wat ik ga doen Kwa scherm...
Daar zie je door de bomen het bos ook niet meer.

J.A.F._Doorhof

Mail ons gewoon even dan maken we een offerte op maat met scherm.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TheWalkingDad

#71
Het ziet erna uit dat er een aantal leveranciers voorraad hebben, tenminste als ik hardware.info mag geloven. Zou een typo kunnen zijn...

Quote
Espon EH-tw3500:

    Op voorraad en klaar voor verzending
    Dezelfde dag verzonden bij bestelling voor 16.00 uur

Valkyrie

Quote from: ericjuh on October 20, 2009, 02:00:19
Het ziet erna uit dat er een aantal leveranciers voorraad hebben, tenminste als ik hardware.info mag geloven. Zou een typo kunnen zijn...


Ik zou er niet zo zeker van zijn dat ze al op voorraad zijn. Het zijn de el-cheapo webwinkels en die willen nog wel eens foutieve voorraden opgeven om zo van tevoren klanten te strikken. :hmmm:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

J.A.F._Doorhof

TW3500 is nog NIET leverbaar, we gaan er vandaag weer achteraan.
Sowieso is er erg weinig leverbaar op dit moment.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TheWalkingDad

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 20, 2009, 07:54:10
TW3500 is nog NIET leverbaar, we gaan er vandaag weer achteraan.


nou? Is er meer informatie? Ben namelijk zeer benieuwd.