Diverse blu-ray's goedkoop bij Play

Started by rogue, August 27, 2009, 14:27:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KHunt-er

Quote from: rogue on January 11, 2010, 21:07:23
Mission Impossible Trilogy €19.49

The Matrix Trilogy €21.49

The Bourne Ultimate Collection €23.49

Of ze bij amazon (inclusief verzendkosten en VAT) goedkoper zijn, dat mag iemand anders uitrekenen ;).

Ontloopt elkaar weinig.( Ze houden elkaar heus wel in de gaten  ;))

Mission Impossible Trilogy   € 20,04.-
Matrix Trilogy   € 21,93.-
Bourne Collection € 23,43.-

Deze bedragen zijn compleet met verzenden etc.

Ook ik bestel bij Amazon, ook omdat ik gewoonweg minder bekend ben met Play.
Als er op hun site staat dat het op voorraad is, heb ik het met 3 a 4 werkdagen wel binnen  :happy:
Ooit een keer iets bij Play besteld, was wel goed bevallen.
Zal weer eens op hun site gaan snuffelen....... :P

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

rogue

Dat scheelt inderdaad weinig ;).....moet zeggen dat ik de laatste tijd ook eerder bij amazon uk bestel, vanwege de inderdaad snelle verzending.
Hier en hier ben ik wat bekender....

rogue

Hier en hier ben ik wat bekender....

peterrr

ja, met amazon loop je geen risico als je boven de E24,- komt.
dus ik koop nu eerder bij hun als bij het met slakkenpost versturende play

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Marcel_T.

Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Ronin79

16,98 Pond bij Amazon.uk.  ;)

3 a 4 werkdagen in huis .... althans had had ik de laatste paar keer wel.
Misschien ben ik wel een goed klant  :P

Kjelt

Ik wordt een beetje moe van de play aanbiedingen, uiteraard geweldig dat ze er zijn maar het is/valt voor mij niet meer te volgen.

Als je nu klikt op blu ray aanbiedingen dan krijg je een lijstje van 500+ titels, terwijl je de afgelopen maanden natuurlijk al de 100+, 200+ etc lijstjes hebt doorgebladerd moet je nu weer tig pagina's bekijken met aanbiedingen die je allang hebt gezien en oninteressant vond.

Kunnen ze bij play nou niet een keer bijhouden wie wat gezien heeft of alleen de nieuwste aanbiedingen van deze maand laten zien door een filter ofzo? Nu haak ik gewoon echt af.

Martinus

hoe zit het nu met extra invoerrechten? wanneer geld dat? en welke shops heb je eigenlijk? amazon en play? of nog meer?
............

Attie

Quote from: Martinus on February 12, 2010, 23:32:29
hoe zit het nu met extra invoerrechten? wanneer geld dat? en welke shops heb je eigenlijk? amazon en play? of nog meer?

Binnen de EU géén extra invoerkosten. Dus invoer vanuit landen die aangesloten zijn bij de EU zijn vrij van invoerkosten. 

Crissis

Bij play kan je wel extra invoerskosten hebben aangezien zij zijn gevestigd op Jersey. Zelf heb ik dit nog gehad.
Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

Martinus

#60
Quote from: Crissis on February 13, 2010, 08:40:39
Bij play kan je wel extra invoerskosten hebben aangezien zij zijn gevestigd op Jersey. Zelf heb ik dit nog gehad.


vanaf welke prijs geldt dat? Ik zie iets van € 24.   ofwel heel veel losse pakketjes bestellen?
............

peterrr

Amazon.uk  valt onder U.K maar zit in de EU

Dus geen invoerrechten.

Play (uk) is gevestigd is gevestigd op Jersey dit valt niet onder EU. (jersey betaald ook geen belasting aan de Engelse kroon)

Dus alles wat daar vandaan komt boven de 24 euro moet invoerrechten over worden betaald.

Tot nu toe alles wat ik bij Play besteld heb boven de E 24 heb ik over moeten bijbetalen.

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Martinus

Quote from: peterrr on February 13, 2010, 10:48:35
Amazon.uk  valt onder U.K maar zit in de EU

Dus geen invoerrechten.

kan iemand dit bevestigen? Ik geloof je graag Peter, maar wil ff dubbel sure....
............

peterrr

prima, hoor

Het enigste waar je een kans loopt zijn de DVD`s regio 1 want die worden vanuit de USA verscheept.



http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=10704511

grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

Martinus

Quote from: peterrr on February 13, 2010, 11:48:19
prima, hoor
Het enigste waar je een kans loopt zijn de DVD`s regio 1 want die worden vanuit de USA verscheept.
http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=10704511
grt Peterr

wil alleen blue ree
............

mradem

Dat geldt dan bij play alleen bij producten waarvan het artikel per stuk hoger is dan 24 euro. Als ik meerdere titels tegelijk koop dan worden ze allemaal los verpakt en dus ook niet onderschept. Terwijl de totaalwaarde dan bijv. 100 euro kan zijn. Ik weet niet hoe andere dit ervaren maar ik koop al jaren bij play.


Dirk

#67
ik heb dezelfde ervaring als mradem, maar kocht eerlijk gezegd ook nog nooit één artikel wat boven die 24€ uitstak.
totale paketten daarentegen regelmatig, maar Play is er zowieso sterk in om veel pakketjes te versturen, ook al lijkt dat soms onnodig/belachelijk/duur, maarja...ik ontvang wel altijd alles  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

mausie

Ik heb nu ook enkelen keren bij play besteld en tot nu toe altijd goed gegaan, meerdere BR's tegelijk besteld en allen afzonderlijk geleverd.
Ik heb waarschijnlijk altijd onder de €24,- max per titel besteld daar ik nooit meer heb hoeven te betalen. Tevens geen verzendkosten ;)

Pioneer LX5090 - Denon AVR3802 - Squeezebox Duet - Dune Prime 3.0 - Boston Acoustics A25 - Velodyne SPL-1200 ultra - Humax 5000

Rufus27

#69
Ik heb al zeer dikwijls bij play besteld, en regegelmatig dingen boven de 24 euro en nog nooit moeten bijbetalen. (ben Belg zou kunnen dat de Nederlandse douane harder controleert)

Het enige nadeel van play is dat ze games van ergens anders leveren, (Oostblok ofzo) en daarmee kan het serieus lang duren voordat ze aankomen. (2 a 3 weken zelfs)
Voor de rest is play een super webshop qua service en prijs.

@mausie De verzendkosten zitten automatisch in de euro prijs. (reken maar eens de pond prijs uit tegenover de europrijs)
Marantz SR6004|Marantz CD5003|B&W 683, 685, HTM61, ASW610|Panasonic TX50G10E|Panasonic DMP-BD60|Dune HD max

riwi

Quote from: peterrr on February 13, 2010, 10:48:35
Tot nu toe alles wat ik bij Play besteld heb boven de E 24 heb ik over moeten bijbetalen.

Ik bestel regelmatig bij lpay.com en nooit iets bij hoeven te betalen. Ook artikelen boven de 24 euro. Zelfs boven de 50 niet.
Afgelopen week ook een box (Lost S3) bij amazon.com besteld (US a 45$ inc verzend) maar ook daar geen douane heffing bij gehad.

Kan dus ook een kwestie van mazzel hebben zijn.

levertijd van play varieert wel. Soms 7-8 dagen, maar soms ook dik 3 weken.

Attie

Zo zit het, en niet anders:

Waar komen de
goederen vandaan?   Waarde van de zending
(exclusief verzekerings- en vervoerskosten)   Belastingen bij invoer
Uit een EU-land   
Waarde onbeperkt
Geen douanerechten
Geen omzetbelasting
Uit een niet-EU-land   
Tot € 22
Geen douanerechten
Geen omzetbelasting
Van € 22 tot € 150
Geen douanerechten
Wel omzetbelasting

Attie


Kjelt

Quote from: Attie on February 13, 2010, 17:20:26
Dat ís mazzel :)
Mazzel is als je een keer een voordeeltje behaald terwijl het NORMAAL niet zo is.
Bij Play kun je eerder spreken dat je nooit hoeft te betalen en dat je juist een keer pech hebt als je moet betalen.

Net als Riwi heb ik in 10 jaar Play bestel tijd ook nog nooit iets hoeven te betalen, net als iedereen die ik ken.
Het was voor het eerst hier op het forum dat ik iemand hoorde dat hij een keer wat heeft moeten betalen. Wellicht een fout van de desbetreffende douanier OF was het wellicht playusa?

Attie