Showcase niet te maken met IE8 ?

Started by Witalik, September 21, 2013, 04:37:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Witalik

Hallo iedereen,

Ik weet niet of dit het goede gedeelte is om dit te posten, kon zo snel niet echt specifiek een Showcase deel op het forum vinden. Maar ik wilde een showcase aanmaken en componenten toe gaan voegen maar bij elk merk wat ik invul krijg ik een popup dat dit een niet bestaand merk is en dat ik een verzoek op dit forum moet ingeven om het kenbaar te maken ? (ik mis trouwens ook LED bij de tv optie)

bij pulldown menu Onderdeel blijft ie op Maak uw keuze staan, en als ik dan verder alleen bij type wat invul wat dus als enig veld een * heeft voor verplicht unvullen blijft de opslaan knop grijs ?

Ligt dat aan IE 8 ?
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Ghosty J

Volgens mij doet Jack dit dus ik zal h'm even een PM sturen ;-)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Erik

We zitten nu al bij IE10 toch? Kun je dan niet beter een nieuwere versie gaan gebruiken?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

fugazi_2009

IE8 zou geen probleem moeten zijn. Ik ben tot 6/10 op vakantie, daarna kijk ik er wel even naar.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Witalik

Quote from: Erik on September 22, 2013, 14:40:45
We zitten nu al bij IE10 toch? Kun je dan niet beter een nieuwere versie gaan gebruiken?

Tuurlijk, maar je kan niet overal je IE updaten zeg maar.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"