Yann Arthus-Bertrand/ Home

Started by LexiconLogan, August 24, 2009, 11:05:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

x.studio

Geen idee, maar bijzonder mooi gemaakt. Deed me af en toe aan 'Planet Earth' denken, los van de 'boodschap'.

hifiman

#3
Sterker nog , ik heb hem hier liggen op blu-ray (wel regio A helaas).

Zeker een aanrader, ik was onder de indruk!

EdoE

Ik heb het aan een beroepsfilmkenner gevraagd en die kwam met (rapa rapa rapapa) Amazon op de proppen.

LexiconLogan

#5
(Bedankt dikke )  :D

Speelt die PS3 die BR niet af?


Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

sr7000

De ps3 is standaard niet regiovrij. Als deze film alleen in regio 1 te vinden is, dan heb je dus een regiovrije bluray speler nodig. (of een amerikaanse bluray speler.....)

stoffels


EdoE


x.studio

Ik heb hem vanavond van Youtube afgetrokken in HQ (1.3gb) Ik was benieuwd, omdat het er op de youtube site er best goed uit zag, wat er van de kwaliteit over zou blijven als ik het zou bekijken op 50" Pio in plaats van de 17"laptop.  Het mp4 bestand via de PS3 gestreamd en de kwaliteit viel zeer zeker niet tegen, aangenaam verrast eigenlijk. Uiteraard geen BR kwaliteit, maar bij de niet ht-freaks in mijn kennisenkring kom ik slechtere kwaliteit tegen bij reguliere tv uitzendingen.