LG lcd tv, is dit wat?

Started by WilcoD, August 20, 2009, 21:33:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WilcoD

Vandaag is onze samsung er na een kleine 3 jaar mee opgehouden helaas, wat een .... zooi zeg :sneaky2:
Eerste ellende begon al binnen het jaar toen is er een nieuw panel in gekomen en binnen het volgende half jaar al weer, voor de vakantie zag ik het scherm al weer heel snel achteruit gaan en vandaag heeft ie de geest gegeven.

Helaas heb ik momenteel niet veel budget om een tv te kopen maar het volgende kwam ik tegen en wil graag jullie mening hierover.

Het gaat om de LG 32LF2500 hier wat spec's:


Beelddiagonaal (in cm): 81
Breedbeeld: Ja
Resolutie (in pixels): 1920 x 1080
Aantal pagina's in geheugen: 1000
Aantal HDMI-ingangen: 2
Hoogte inclusief voet (in cm): 60.4
Diepte inclusief voet (in cm): 22.7
Helderheid (in cd/m2): 500
HD-ready: Ja
Horizontale kijkhoek (in graden): 178
Verticale kijkhoek (in graden): 178
Aantal analoge tuners: 1
Digitale tuner: DVB-T, DVB-C
Ontvangstnorm: PAL, SECAM
Teletekst: Ja
TOP-FLOF: Ja
Muziekvermogen (Watt): 20
ACI: Ja
Scart-ingang: 2
S-video ingang: Nee
PC-ingang: VGA
Hoofdtelefoon uitgang: Ja
Gewicht: 13.4
Kleur(en): zwart
Introductie model: 2009
Hoogte (in cm): 54.4
Diepte (in cm): 7.9
Breedte (in cm): 80.1
Bijzonderheid: Full HD
Soort artikel: LCD tv 55 cm en groter
Typenummer: 32LF2500
Merk: LG


Schiet maar raak zou ik zeggen :devil:

Stefan S.

#1
Persoonlijk vind ik de LG Lcd een belabberd beeld geven. Alleen met gaming zou ik met een LG LCD kunnen leven  ;D. Ik zou zelf met een minder budet kijken naar een mooie 2e handse Panasonic Plasma of LCD tv  ;)

Ejorne

Quote from: WilcoD on August 20, 2009, 21:33:49
Vandaag is onze samsung er na een kleine 3 jaar mee opgehouden helaas, wat een .... zooi zeg :sneaky2:

Volgens mij is de economische levensduur van een tv toch minimaal 3 jaar?
Misschien kun je de leverancier eens naar vragen? (hoewel de kans natuurlijk bestaat dat hij juist wat terughoudend is)

Volgens mij heb je als consument bepaalde rechten tijdens de economische levensduur van de tv. Ik meen dat die voor tv's langer is dan een kleine 3 jaar...

audiolover

Ik zou zeker niet zonder slag of stoot opgeven en uitzoeken hoe het zit met een "normaal te verwachten levensduur garantie". 3 Jaar is véél te weinig voor een TV en het lijkt me dat je daar iets mee moet kunnen doen? Ben je lid van de consumentenbond?
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

WilcoD

Helaas ben geen lid van de consumentenbond, maar ga eerst de aankoopnota eens opzoeken om te kijken hoe oud de tv daadwerkelijk is en dan zien we wel verder hoe en wat.

Heb de LG reeds besteld en zie wel of het wat is of niet, heb momenteel niet de middelen om een echt goed toestel uit te zoeken :dontgetit: