Post hier je landschapsfoto's

Started by denoontje, August 20, 2009, 21:27:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Gaeje

#51




ik vind het een beetje slordig gephotoshopt eigenlijk

GTDesign

Geatan,

Wil je dan ook aub vertellen wat je slecht vind geshopt ?
Hier heeft natuurlijk niemand wat aan.

Gaeje

de overgang lucht/rots boven het rechtse appartementsgebouw is heel.... weird (lichte vlek)
het stuk rots bovenaan heeft ook iets raars en de rots linksboven is precies geblurred

GTDesign

Quote from: Gaetan on September 20, 2009, 01:56:48
de overgang lucht/rots boven het rechtse appartementsgebouw is heel.... weird (lichte vlek)
het stuk rots bovenaan heeft ook iets raars en de rots linksboven is precies geblurred

Er is in deze plaat totaal geen blur gebruikt, ik denk dat je blur en scherpte diepte door elkaar haalt.

Audiofiel

@GT: Je krijgt ook een blur als je effecten toepast op een selectie met een ingestelde doezelaar.
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Gaeje

ik vind het gewoon raar eruit zien dat het linksboven onscherp is en rechtsboven niet.
zal wel aan mij liggen. TOP plaat GT. ik heb niks gezegd

Valkyrie

#57
Quote from: BernHardN on September 18, 2009, 21:59:42
1.

2.

3.

4.

Hele mooie foto's, vooral nummer 3! :clapping:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

WMC





Beide geschoten rond 20.00 uur in Waterloo, Ontario met een Sony Alpha 200 op 18 mm (kitlens).
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Spacebass

#59
.

Gaeje

heel mooi spacebass. ik snap alleen de zwarte balken niet bij de panorama's en de ZW foto?

Spacebass

#61
Quote from: Gaetan on September 28, 2009, 17:37:06
heel mooi spacebass. ik snap alleen de zwarte balken niet bij de panorama's en de ZW foto?

Voor de zw zie beschrijving.
Voor de panorama's omdat dat de foto's zo meer een "inkijk" effect geven in plaats van op de pagina "neergelegd".

Perfectionist

#62
Prachtig Spacebass, echt! Ik neem aan dat de Empire view bovenop de Empire State Building in NY is genomen.....

Voor mij zijn dergelijke foto's wel confronterend, ik werd toen door enorme hoogtevrees overvallen op de Empire State building op dat plekje.......
Een beter forum begint bij jezelf.

Spacebass

Quote from: Perfectionist on September 28, 2009, 20:05:40
Prachtig Spacebass, echt! Ik neem aan dat de Empire view bovenop de Empire State Building in NY is genomen.....
klopt.

QuoteVoor mij zijn dergelijke foto's wel confronterend, ik werd toen door enorme hoogtevrees overvallen op de Empire State building op dat plekje.......
Da's balen!

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Charlemagne

Deze heb ik afgelopen vakantie gemaakt in de Chianti-streek van Toscane.

■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

RonG


RonG


robbiedobbie

#68
1e nieuw zeeland, coromandell Peninsula

2e Rotu Roa, NZ

3e Tangoriro Crossing, NZ

4e nabij Lake Matheson, NZ
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

TheSpeedSkater

#69
Schitterende natuur daar in NZ! Als je meer foto's hebt, graag ;)!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Wuppy32

#70
Aantal (bewerkte / HDR) foto's van mijn reis Mexico & Guatamala
















Dirc

zal binnenkort even wat amerika fotos posten van de Grand Canyon en Death Valley

Audiofiel

Quote from: Wuppy32 on October  3, 2009, 22:40:40
Aantal (bewerkte / HDR) foto's van mijn reis Mexico & Guatamala

Wat een schitterende foto's! 8) Ik had al bijna mijn creditcard al in de hand om een reis te boeken...  :inlove: :inlove:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Valkyrie

Quote from: Wuppy32 on October  3, 2009, 22:40:40
Aantal (bewerkte / HDR) foto's van mijn reis Mexico & Guatamala

















Wat een onwijs mooie foto's!! :wub:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Dirc

Bij deze een aantal foto's uit de USA. Ik heb ze verder niet bewerkt en de meeste foto's zijn uit de hand geschoten.
Sommige zijn iets minder dan anderen, maar ik vond ze wel de moeite waard om te delen:

Zonsondergang San Diego:


Skyline LA:


Grand Canyon:






Death Valley:




Bodie:




Mono Lake:


Yosemite:






17 Mile Drive






San Francisco: