Author Topic: Post hier je landschapsfoto's  (Read 127906 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline LittleNinja

• HT forum donateur
  • Beyond The Elite Upper Class
  • Trade Count: (+14)
  • Total likes: 99
    • WingTsun Delft
Re: Post hier je landschapsfoto's
« Reply #900 on: June 25, 2018, 17:40:05 »
Le mont st. Michel?

Normandië is erg mooi!

Yes. Indrukwekkend stuk Frankrijk.
Een beter forum begint bij jezelf..

Offline LittleNinja

• HT forum donateur
    • WingTsun Delft
« Reply #901 on: June 25, 2018, 17:41:36 »
Prachtig licht! Alleen jammer dat de brug of dam precies bij het klooster uitsnijdt, daardoor wordt het 1 massa en krijg je onvoldoende diepte in de foto. Voor de rest prima.

Goed punt. Bedankt Rob! Zal er in de toekomst beter op gaan letten.

In dit geval waren we onderweg en hadden we te weinig tijd om die afstand nog verder te overbruggen, dus geen kans op een betere op dat moment. Maar terecht dat je het noemt! Ik had er niet bij stil gestaan. :thumbs-up:
« Last Edit: June 25, 2018, 17:41:54 by LittleNinja »

Offline Rob Eric Blank

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+2)
  • Total likes: 18
« Reply #902 on: June 26, 2018, 15:08:19 »
Goed punt. Bedankt Rob! Zal er in de toekomst beter op gaan letten.

In dit geval waren we onderweg en hadden we te weinig tijd om die afstand nog verder te overbruggen, dus geen kans op een betere op dat moment. Maar terecht dat je het noemt! Ik had er niet bij stil gestaan. :thumbs-up:
Het licht is lekker en ik weet hoe dat gaat op vakantie. Ik kijk ook wel eens wat terug en denk...shit had net wat strakker gekund. Maakt fotografie ook leuk als ik eerlijk ben ;)

Offline LittleNinja

• HT forum donateur
    • WingTsun Delft
« Reply #903 on: June 26, 2018, 15:20:16 »
Het licht is lekker en ik weet hoe dat gaat op vakantie. Ik kijk ook wel eens wat terug en denk...shit had net wat strakker gekund. Maakt fotografie ook leuk als ik eerlijk ben ;)

Klopt. Maar ik ben blij dat je kritiek geeft! Daar leer ik van. Mensen die alleen maar zeggen "mooi" word je niet beter van. Uiteraard moet iemand dat dan wel zien, maar gelukkig kan ik dat wel aan jou over laten. :D

Offline Nosferatu

« Reply #904 on: June 26, 2018, 16:00:31 »
Mensen die alleen maar zeggen "mooi" word je beter van.  :angel:

Mooi ! :D

Geen idee hoever het lopen is(was) naar de brug en wat daarachter overblijft van iets van een oever o.i.d. maar licht (lucht, wolken) is erg fraai. Meestal zie je dit klooster vaak of als een eiland in de zee of op drooggevallen strand, dit is toch een ander gezichtspunt.
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD, AURALiC ARIES Mini + Kingpin voeding, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE + DNP-800NE + TU-1500AE, JKE Lo-Cap 55 interlinks, Modified Pioneer PLX-1000, Ortofon Quintet Bronze, ATC SCM19 luidsprekers.
HeadFi corner: iPod 160GB Classic, Pioneer XDP-30R, B&W P9, Bose QC25, ATH-MSR7NC.

Offline LittleNinja

• HT forum donateur
    • WingTsun Delft
« Reply #905 on: June 26, 2018, 21:30:16 »
Mooi ! :D

Geen idee hoever het lopen is(was) naar de brug en wat daarachter overblijft van iets van een oever o.i.d. maar licht (lucht, wolken) is erg fraai. Meestal zie je dit klooster vaak of als een eiland in de zee of op drooggevallen strand, dit is toch een ander gezichtspunt.

:D :D

Die dam/waterkering is nog een flink stuk lopen en het gebied erachter is nog behoorlijk lang... kans zat om hem over te slaan. Maar ik vond deze angle inderdaad ook best leuk. De andere angles heb ik ook maar gepakt toen ik er toch was... :D

Offline Nosferatu

« Reply #906 on: June 26, 2018, 22:04:36 »
:D :D

Die dam/waterkering is nog een flink stuk lopen en het gebied erachter is nog behoorlijk lang... kans zat om hem over te slaan. Maar ik vond deze angle inderdaad ook best leuk. De andere angles heb ik ook maar gepakt toen ik er toch was... :D
Ben er nog nooit geweest. Gek eigenlijk, vlieg de halve wereld over en ben vaker in China geweest dan in Duitsland. En da's voor mij nog geen uur rijden. ;D
Show content
(Mompelt iets met gras en groener.)
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD, AURALiC ARIES Mini + Kingpin voeding, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE + DNP-800NE + TU-1500AE, JKE Lo-Cap 55 interlinks, Modified Pioneer PLX-1000, Ortofon Quintet Bronze, ATC SCM19 luidsprekers.
HeadFi corner: iPod 160GB Classic, Pioneer XDP-30R, B&W P9, Bose QC25, ATH-MSR7NC.

Offline LittleNinja

• HT forum donateur
    • WingTsun Delft
« Reply #907 on: June 27, 2018, 00:39:21 »
Ben er nog nooit geweest. Gek eigenlijk, vlieg de halve wereld over en ben vaker in China geweest dan in Duitsland. En da's voor mij nog geen uur rijden. ;D
Show content
(Mompelt iets met gras en groener.)

Maar voor dit stukje verfijning moet je ook niet naar Duitsland rijden, maar naar het land waar ze zichzelf te belangrijk vinden om een andere taal te leren of anderen willen begrijpen, waar tussen 12.00 en 13.30 uur (soms zelfs tot 14.00 uur) bijna alles dicht is omdat er gegeten moet worden en waar je meer tolwegen en tolpoorten hebt dan MacDonalds restaurants...

Hé... ik zeg niet dat alles in dat rijtje negatief is. :P

Offline Nosferatu

« Reply #908 on: June 27, 2018, 08:54:45 »
Maar voor dit stukje verfijning moet je ook niet naar Duitsland rijden, maar naar het land waar ze zichzelf te belangrijk vinden om een andere taal te leren of anderen willen begrijpen, waar tussen 12.00 en 13.30 uur (soms zelfs tot 14.00 uur) bijna alles dicht is omdat er gegeten moet worden en waar je meer tolwegen en tolpoorten hebt dan MacDonalds restaurants...

Hé... ik zeg niet dat alles in dat rijtje negatief is. :P
Jaja, weet het, dit is Frankrijk, daar ben ik dus nog nooit geweest. Duitsland wel. Op doorreis naar het zuiden van Nederland of de Cebit. En kerst in Berlijn. verder..... ehhhh...... ::)

Offline Leeuwarden

« Reply #909 on: July 13, 2018, 14:31:52 »
2008-07-20 Meer Zweden by , on Flickr
« Last Edit: July 13, 2018, 16:55:20 by Leeuwarden »