Sony DVP-S9000ES speelt SACD deel van Dark side of the Moon niet af!

Started by johnhifi, August 19, 2009, 18:09:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

johnhifi

Ik heb een Sony DVP-S9000ES DVD/SACD speler, die SACD in stereo kan afspelen. Nu kocht ik laatst de SACD/CD hybrid versie van Pink Floyd's Dark side of the Moon maar deze wordt als CD afgespeeld en niet als SACD...
Als ik de disc laad zie ik heel even het SACD lampje branden maar dat gaat even snel weer uit. Waar zou dit aan kunnen liggen? Andere SACD's worden gewoon als zodanig herkend en ik heb helaas geen andere SACD speler in huis om te testen of het aan de disc ligt.
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

johnhifi

Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

johnhifi

Meh... dit schiet niet op hier.

Op een ander forum heb ik al antwoorden genoeg...  :devil:

:tongue2:


Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).