Office Space

Started by tweaker, July 30, 2003, 12:33:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tweaker

Zag net in de TV gids dat volgende week Office Space wordt uitgezonden, ik ben al een tijdje opzoek naar deze DVD (regio 2) maar heb hem nog niet kunnen vinden. Enig idee of deze ooit is uitgekomen in Nederland ?

Alex
Denon AVC-A11SR | Denon DVD 2800 | B&W DM603S3 | B&W LCR60S3 | B&W DM601S3

Adamski

heb even bij speel gekeken, hij wordt daar 29/09/2003 verwacht.
prijs 5.99 pond.

jacco

tweaker

Bedankt Jacco, alleen wie, wat, waar is "speel" ??

Alex
Denon AVC-A11SR | Denon DVD 2800 | B&W DM603S3 | B&W LCR60S3 | B&W DM601S3

Oracle


Adamski


tweaker

Gaan we hier nu ook al op de Belgische toer, maar ik heb het gevonden. Nu alleen nog 2 maanden wachten, wou bij speel toch al meer bestellen. Hebben jullie goede ervaringen met speel trouwens?

Alex
Denon AVC-A11SR | Denon DVD 2800 | B&W DM603S3 | B&W LCR60S3 | B&W DM601S3

Adamski

Hoi,

ik haal de laatste tijd zo goed als alles bij speel. en tot nu toe (ongeveer 80 dvd's later) geen enkel probleem gehad. het spul tot er ongeveer 5-7 werkdagen over om hier "te landen " ....
kreeg wel van de bezorgservice (niet de ptt) te horen dat ik een goede klant voor hun was ;D

jacco

tweaker

Voor als je deze film nog niet gezien hebt, vanavond (06-08-2003) wordt hij uitgezonden om 20:30 op Yorin.

Alex
Denon AVC-A11SR | Denon DVD 2800 | B&W DM603S3 | B&W LCR60S3 | B&W DM601S3

Robbo

Oeeehhh  mmmmm     my red stapler   ;D

Manager:    yeaaaah   riiiiiiiight


Rob

Adamski

op de flauw schaal van 1 tot 10 waar kan ik hem dan verw88?

jacco

tweaker

Te laat met mijn flauwheids index, maar toch...

Het is lekkere droge herkenbare humor, moet je van houden en dan is het gewoon een leuke film. Is in Nederland in de bioscoop niets geworden maar schijnt het op video goed te hebben gedaan. Van de makers van Beavers & Buthead als ik het goed heb. (Heeft trouwens ook de verkoop van rode nietmachines omhoog doen schieten, maar dat terzake).

Ik hou zelf niet van die gemaakte komische film met overbetaalde top acteurs die het hardst om zichzelf lachen. Of van films waarvan de makers denken dat 3 overdreven duur betaalde actie scenes in een slecht script een goede film maken (en vele met hun). En daarvan komen er de laatste tijd veel te veel van uit.......maar dat is weer een ander topic.

Alex

Denon AVC-A11SR | Denon DVD 2800 | B&W DM603S3 | B&W LCR60S3 | B&W DM601S3

FrankL

Gekocht op R1. Niet anamorphic, maar toch een behoorlijk goede beeldkwaliteit. En niet duur.

Erg leuke film, heel herkenbaar allemaal, als je in zo'n office-omgeving werkt.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95