[Apple TV] USB poort powered?

Started by Moony, August 17, 2009, 18:36:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Moony

Ik heb een Apple TV waarvan ik de USB poort enabled heb voor het aansluiten van een externe harddisk.
Nu wil ik om een stroomaansluiting/kabels te besparen een 2,5 inch harddisk kopen welke zijn stroom via de USB poort krijgt en dus niet via een extra aansluiting.
Weet iemand of dit ook werkt op de Apple TV?
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

-madison-

Net even voor je getest en het werk gewoon hoor! (zou niet weten waarom het trouwens niet zou werken..)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Moony

Super, bedankt voor de moeite!
ik kan een 2,5" gaan bestellen.

ik dacht dat het misschien niet zou werken omdat de USB-poort officieel niet bedoeld is voor dit soort doeleinden en dat ze daarom intern misschien geen stroomtoevoer naar deze poort hadden gelegd ofzo... :withstupid:
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

angel1978

Hoe krijgt een USB-apparaat zijn stroom dan ;)

Kan wel zijn dat de HD een 'extra' USB-poort nodig heeft ( afhankelijk van hoeveel stroom die trekt ).
De mijne heeft 2 poorten nodig.. 1 voor de data-transfer en de ander puur om de power te leveren.