WIE zou jij als special guest willen zien ?

Started by J.A.F._Doorhof, August 16, 2009, 00:01:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Laat hier weten wie jij als special guest zou willen zien.
Als je contact gegevens hebt aub even naar mij mailen zodat ik alles kan regelen.

Dit mogen mensen uit binnen en buitenland zijn zolang ze maar iets doen dat past bij dit forum.

Bedenk je wel, mensen als Steven Spielberg zijn iets moeilijker te pakken te krijgen als iemand van bv Epson (:D) dus hou het wel reëel.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Iemand van JVC Nederland lijkt me wel leuk, omdat ze in eerste instantie niet eens wisten dat de HD750 een firmwareupdate had. :devil:

Wie verder?
Joe Kane
Joel Silver
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

J.A.F._Doorhof

Joel heb ik ooit al eens gevraagd maar die redt het niet met zijn schema was toen het antwoord.
Joe Kane kan ik altijd een mailtje sturen.

JVC kan ik ook vragen natuurlijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

#3
Er schoot me nog wat te binnen:
Iemand van een Blu-ray authoringsbedrijf, zoals DeLuxe of The Site
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Tube-freak

Dennis Morecroft van DNM audio.

Contact gegevens staan gewoon op zijn website:
www.dnm.co.uk

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

donaldk

#5
Quote from: J.A.F._Doorhof on August 16, 2009, 00:05:41
Joel heb ik ooit al eens gevraagd maar die redt het niet met zijn schema was toen het antwoord.
Joe Kane kan ik altijd een mailtje sturen.

JVC kan ik ook vragen natuurlijk.

Tja, marketing voor wat meer professionele dingen was geconcentreert in Duitsland bij Europese hoofdkantoor, maar laatste keer dat ik keek was Broadcast/professional sales nog wel in UK. Moet nog wel een kaartje hebben van de JVC NL directeur, maar ik neem aan dat je die contacten hebt. Gaat de HD serie distributie nog steeds via Duitsland, via die commercial A/V distributeur? Dit zou de gebrekkige productkennis bij de lokale distributeur kunnen verklaren.

Hoe zit het met de Europese lancering van zijn Samsung 900B? Als ze iets te verkopen hebben... ;-).

Wolf

ik vindt dat J.A.F._Doorhof Special Guest moet zijn ;) ;D
proud member of www.htforum.nl

J.A.F._Doorhof

Als je dat wilt dan kan dat, maar alleen als er ook andere mensen om vragen :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

coned (banned)

Het hoeven niet per sé bekende personen zijn, maar wel mensen die 't een 't ander weten, al was het maar om eens van gedachte te wisselen:

Het designteam achter de Velodyne Digital Drive subs ...
De ontwikkelaars/bedenkers van het audyssey room correction systeem ...
Een technisch designer van cinema zalen (e.g. akoestiek & inregeling) ... bvb een THX of Dolby consultant.

Bij voorkeur mensen met een technische achtergrond niet gekleurd door een sales sausje.
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

coned (banned)

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 24, 2010, 18:21:30
Niet gekleurd lukt je nooit natuurlijk.

We kunnen ze eerst aan een ISF witwas operatie onderwerpen alvorens ze mogen spreken, dan is wit tenminste wit :)
reality is just a hologram
http://keelynet.com/biology/reality.htm