Prijsvraag ITC Home Theater GRATIS ISF KALIBRATIE in EMMELOORD

Started by J.A.F._Doorhof, August 15, 2009, 23:51:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Te winnen :
GRATIS ISF kalibratie in Emmeloord voor uw TV of projector.

Beantwoord de volgende vragen correct.
Mail ze naar info@hometheater.nl

Deelnemers mogen van het gehele forum komen, bij een gelijk antwoord zal alleen wel de voorkeur naar de donateurs gaan.

Vragen :

1. ITC Home Theater doet de ISF kalibraties al sinds .............
2. ITC Home Theater heeft onlangs geinvesteerd in een nieuwe analyzer, welk type is dit (type naam)
3. ITC Home Theater is gevestigd in ...........
4. Wie zijn de 2 personen binnen ITC die over het Home Theater gaan, en wat is hun relatie.
5. Noem nog 2 activiteiten van ITC naast het Home Theater.


Veel succes.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Joris1971

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 15, 2009, 23:51:21
Deelnemers mogen van het gehele forum komen, bij een gelijk antwoord zal alleen wel de voorkeur naar de donateurs gaan.

Huh? Er wordt toch uit al die goed beantwoorde mails 'blind' een mailtje uit getrokken?

J.A.F._Doorhof

Als eerste word er gekeken naar wie alles goed heeft natuurlijk.
En zoals het nu loopt heb ik nog geen 1 die alles goed heeft :D

Om het eerlijk te maken zal ik van de goede antwoorden er 2 blind kiezen.
Daaruit word gekozen, een donateur heeft dan de voorkeur, zijn het beide niet donateurs wint degene met de hoogste post count.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Crissis

Marantz SR6004, Sony PS3, DUNE SMART D1, 2 x Kef Q5, 2 x Kef iQ1, Kef 6Qc, BK XXLS400, Medion MD30053 (720p), Canare, Kimber, Ixos,  and upgrading ;D

celerontje

Ik ga ook maar eens een poging wagen, want ik wil mijn oude CRT TVtje ook wel eens gekalibeerd hebben.
(LCD kan ik prima zelf, maar ik ga niet aan een CRT lopen rommelen)

EDIT: Mail verstuurd, heb alles grondig nagecheckt! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!


Joris1971

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 16, 2009, 11:08:50
Om het eerlijk te maken zal ik van de goede antwoorden er 2 blind kiezen.
Daaruit word gekozen, een donateur heeft dan de voorkeur, zijn het beide niet donateurs wint degene met de hoogste post count.

Frank, met alle respect natuurlijk, maar om het eerlijk te maken zou je er dus 1 blind moeten kiezen...
Waarom kies je er blind 2?  Om dan vervolgens de donateur de voorkeur te geven... miz niet helemaal fair.
(bovenstaande is absoluut niet vervelend of aanvallend bedoeld Frank)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

J.A.F._Doorhof

Tja, elke sponsor mag zijn eigen regels maken voor de prijsvraag.
Ik trek twee namen BLIND, daaruit maak ik de keuze.
MAW iedereen heeft een gelijke kans natuurlijk.

Aan de andere kant je doet het nooit goed :D
Wees blij dat ik niet zeg, ALLEEN voor donateurs :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Interficior

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 17, 2009, 18:04:39
MAW iedereen heeft een gelijke kans natuurlijk.
Nietus! :D Iemand met 20000 posts heeft meer kans dan iemand met 20 posts.
Take it or lease it

J.A.F._Doorhof

Dus zorg dat je veel posts krijgt :D

Of hoop dat ik 2 mensen trek met gelijke aantal posten.

Maar goed laten we eerst proberen mensen te krijgen die alle vragen goed hebben, want dat zijn er nu nog maar een stuk of 2.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Wanneer is de trekking eigenlijk?
Dat staat er namelijk helemaal niet bij! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

chulin

Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

J.A.F._Doorhof

Ik wacht even op wat inzendingen en zal met een week of 2 de trekking doen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

phmeijer

Heb ook even een mailtje met de juiste antwoorden gestuurd, dat aantal juiste antwoorden moet natuurlijk wel omhoog!
Ben trouwens sponsor en donateur! (meer kans denk ik dan of toch niet? ;) :)  :devil: )
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

J.A.F._Doorhof

lol
we trekken blind twee inzenders en daarna dus 1.
"Eerlijker" kan ik het niet maken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Douma

Ik heb ook maar even een poging gedaan. Hopelijk gaat het ratio juiste antwoorden een beetje omhoog. :)
"Nothing lasts, but nothing is lost."

Kjelt

Ik mis de zin dat medewerkers van ITC worden uitgesloten van deelname anders krijgt Annewiek dadelijk de prijs  :D

phmeijer

Quote from: Kjelt on August 25, 2009, 16:29:14
Ik mis de zin dat medewerkers van ITC worden uitgesloten van deelname anders krijgt Annewiek dadelijk de prijs  :D

ROFLOL!
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

phmeijer

www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

celerontje

Dus zelfs het display van je DECT telefoon is gekalibreerd? :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

B.J.