Klein, simpel mp3-spelertje gezocht...

Started by beunky, August 13, 2009, 23:59:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beunky

Ik heb voor gebruik in de sportschool een klein, simpel mp3-spelertje nodig.
Heb al diverse websites bekeken maar kom steeds weer uit op de iPod Shuffle en die vind ik relatief duur voor een 4 GB spelertje.

Weet iemand een goed alternatief?
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

djaxx

Kijk eens naar de creative's deze zijn erg goed van prijs/kwaliteit en ze hebbben ook kleine modelletjes. Ben al jaren fervent gebruiker (op mp3 vlak)

DVDGuy

Quote from: beunky on August 13, 2009, 23:59:15
Ik heb voor gebruik in de sportschool een klein, simpel mp3-spelertje nodig.
Heb al diverse websites bekeken maar kom steeds weer uit op de iPod Shuffle en die vind ik relatief duur voor een 4 GB spelertje.

Weet iemand een goed alternatief?

Ik heb er laatst 2 van 500 Mb elk gekocht bij iBood voor € 9,95 samen, exl. € 4,95 verzendkosten.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

B.J.

Hoeveel gb wil je. 2gb is best weinig / ben je vaak muziek aan het updaten.

R

http://www.apple.com/nl/ipodnano/

Perfect voor de in de sportschool. Ik gebruik hem altijd voor hardlopen.

Dirc

Ik heb nog wel een Packard Bell 256 MB mp speler die je gratis mag hebben ;D

Martin_M

Er zijn zat kleine mp3 spelertjes te vinden.

Voorbeeldje bij de kijkshop (zie onderaan)

Voor 25 euro of minder kan je keurig wat herrie op je hoofd hebben tijdens het fitnessen.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Madhouse

Gewoon voor de Shuffle gaan! Dat ding kan je makkelijke ergens aan vast klippen (zit een klip aan de speler)
Bij ons in de sportschool zie je veel Nano's en Shuffle's. Heb zelf ook een Nano en een iPhone en gebruik de Nano incl. hoesje met klip graag in de sportschool. Je moet alleen 'shake to shuffle' niet aan hebben staan als je aan het hardlopen bent  ;D
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

beunky

Quote from: Dirc on August 14, 2009, 11:04:35
Ik heb nog wel een Packard Bell 256 MB mp speler die je gratis mag hebben ;D

Ik heb ook nog wel een no-name 256 mb spelertje liggen, mag jij gratis hebben ;D
Maar bedankt voor het aanbod ;)

Zoek iets van 4 - 8 GB, zodat ik niet steeds hoef te wisselen.

Quote from: R on August 14, 2009, 10:55:24
http://www.apple.com/nl/ipodnano/

Perfect voor de in de sportschool. Ik gebruik hem altijd voor hardlopen.

Dat is een mooi ding, maar voor wat ik wil vind ik het te duur.

Ik zag net op de site van Creative de Creative Zen Mozaic EZ100 8 GB. Die is redelijk betaalbaar en volgens mij ook een mooi formaat.
Ik ga zo maar eens kijken bij de Mediamarkt wat ze hebben...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

H B

#12
Quote from: beunky on August 14, 2009, 12:18:11
Ik heb ook nog wel een no-name 256 mb spelertje liggen, mag jij gratis hebben ;D
Maar bedankt voor het aanbod ;)

Zoek iets van 4 - 8 GB, zodat ik niet steeds hoef te wisselen.

Dat is een mooi ding, maar voor wat ik wil vind ik het te duur.

Ik zag net op de site van Creative de Creative Zen Mozaic EZ100 8 GB. Die is redelijk betaalbaar en volgens mij ook een mooi formaat.
Ik ga zo maar eens kijken bij de Mediamarkt wat ze hebben...

Creative de Creative Zen Mozaic EZ100 8 GB €59,00 redelijke prijs inderdaad.

beunky

En de mediamarkt heeft natuurlijk niets... dan maar bij bol.com bestellen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"


Martin_M

#15
Door dit topic ben ik ook weer even gaan zoeken want ik had eigenlijk wat te weinig geheugen in m'n oude speler.

Die Sandisk Sansa Clip moet idd een mooi spelertje zijn met ook nog eens heel erg goed geluid!!!
Vind de silver versie wel erg mooi en met die clip ben ik eindelijk van de band af die ik om m'n bovenarm had tijdens het hardlopen. Staat hier bijna in bestelling  (even afwachten of de 8GB versie ook in silver is te krijgen)

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Ejorne

linkjes naar niet-sponsors wel toegestaan?
of zijn er geen sponsoren die zich aan de mp3-spelers wagen?  ;D

beunky

De Sansa clip zag er inderdaad ook goed uit, maar had m.i. een beetje te weinig opslagruimte.

Inmiddels is de Creative Zen Mozaic binnen, ziet er erg goed uit en lijkt eenvoudig te bedienen.
De software werkt redelijk intuïtief, na het lezen van een stukje van de handleiding is de software prima in gebruik.

Rest mij nog één vraag: volgens mij kan ik deze speler ook in de auto gebruiken. Maar ik heb nog geen idee hoe... dus als iemand een idee heeft, hou ik me aanbevolen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

DVDGuy

Quote from: beunky on August 15, 2009, 15:28:38
De Sansa clip zag er inderdaad ook goed uit, maar had m.i. een beetje te weinig opslagruimte.

Inmiddels is de Creative Zen Mozaic binnen, ziet er erg goed uit en lijkt eenvoudig te bedienen.
De software werkt redelijk intuïtief, na het lezen van een stukje van de handleiding is de software prima in gebruik.

Rest mij nog één vraag: volgens mij kan ik deze speler ook in de auto gebruiken. Maar ik heb nog geen idee hoe... dus als iemand een idee heeft, hou ik me aanbevolen.

Als je een USB-aansluiting in de auto hebt ligt e.e.a. voor de hand; anders een eenvoudige adapter (bijv. te koop bij de Action voor < € 10,-), werkt via de sigarettenaansteker en die zelfs nog een AB heeft
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

beunky

Nope, er zit geen usb-aansluiting in de auto.
Wat ik wil is de creative aansluiten op de autoradio, ik begrijp even niet wat die adapter kan doen?
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Ejorne

#20
De autoradio moet volgens mij wel een vorm van ingang hebben, wil je er wat op aan kunnen sluiten.
Anders zou je nog een rf-zender kunnen gebruiken en dan de autoradio afstemmen op de betreffende frequentie.
Maar volgens mij is rf-zenden verboden in Nederland toch, als ik me niet vergis? Maar toch is er wel aan te komen, aan dergelijke zendertjes.
Eventueel zou je nog een ingang op de radio kunnen maken, lijkt mij wel mogelijk te zijn met enig inzichtelijk soldeerwerk...
Ook bestaan er van die cassettebandjes waarop je je mp3 speler kunt aansluiten. Er zit, volgens mij, in plaats van tape een kop in dat cassettebandje die de gegevens overdraagt aan de kop van de autoradio... Maar ja, dan moet je wel over een autoradio met tape beschikken, maar dat zal tegenwoordig voornamelijk cd speler zijn...

H B

Je kan hem ook gaan aansluiten op je radio dooormiddel van een MP3 FM zender die sluit je aan op je MP3 speler en zoekt vervolgens de frequentie op op je radio en spelen maar

beunky

Volgens mij heb ik wel een ingang voor de radio. Ik zal eens kijken.
Anders is de MP3 FM zender wel een goeie tip, dank wederom heren!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

neptune

Ik zou de FM zender als laatste redmiddel gebruiken, aux in of usb geeft Veeel betere geluidskwaliteit
zet hier iets neer

Ejorne

#24
Quote from: H B on August 15, 2009, 19:18:25
Je kan hem ook gaan aansluiten op je radio dooormiddel van een MP3 FM zender die sluit je aan op je MP3 speler en zoekt vervolgens de frequentie op op je radio en spelen maar

Ja, net wat ik zeg...  :P

Quote from: neptune on August 15, 2009, 20:26:38
Ik zou de FM zender als laatste redmiddel gebruiken, aux in of usb geeft Veeel betere geluidskwaliteit


Ik weet niet wat er zoal aan zenders te koop is, maar met een beetje een deftige zender zou je volgens mij redelijk geluid moeten kunnen behalen toch? Maar aux-in of usb is de betere (en goedkopere) oplossing uiteraard. Maar als die mogelijkheden niet aanwezig zijn dan houdt dat op... Of met wat soldeerwerk wellicht?