LET OP VOOR BEUNHAZEN !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, August 12, 2009, 12:48:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

De winst is het waard bij de samsungs dus ik zou het wel adviseren.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Madhouse

IK weet het nog niet. In de auto is geen optie en een tour vind ik te prijzig. Helaas in de buurt ook niets te vinden.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

J.A.F._Doorhof

Bij tours kan ik niets aan de prijzen doen, dus dan even wachten denk ik.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ome subtilieco

Quote from: J.A.F._Doorhof on July  8, 2013, 22:45:50
De winst is het waard bij de samsungs dus ik zou het wel adviseren.

Gelukkig voor me verjaardag een hotel weekend in ermelo gekregen nu nog even de samsung tv in de wagen proppen. 

Dirk

Quote from: J.A.F._Doorhof on July  9, 2013, 08:02:17
Bij tours kan ik niets aan de prijzen doen, dus dan even wachten denk ik.
Frank, enige kans dat je binnen afzienbare tijd nog eens langs BelgiĆ« tourt ?  want ik wacht al "even"...maar voorlopig zonder succes.

anders ga ik maar eens gebruik maken vd diensten van een Werner of zo, al hou ik het voor dit soort dingen eigenlijk liever bij het beproefde recept, iykwim  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Madhouse

Werner is toch ook goed in zijn vak?

Ik heb inmiddels nog een hoop anders ISF calibrateurs (die ook betaalbaar bij je thuis komen) gevonden op het internet waar zeer goede ervaringen mee zijn.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Dirk

Quote from: Madhouse on July 10, 2013, 20:42:52
Werner is toch ook goed in zijn vak?

Ik heb inmiddels nog een hoop anders ISF calibrateurs (die ook betaalbaar bij je thuis komen) gevonden op het internet waar zeer goede ervaringen mee zijn.
ik zeg ook niet dat Werner niet goed is  ;)
alleen blijf ik liever bij iemand waar ik al eerder mee gewerkt heb (Frank in dit geval), omdat ik dan uit eerste hand weet dat er gewoon goed gekalibreerd wordt voor een redelijke prijs.

btw ; ik weet niet hoe of waar al die Belgische (?) kalibrateurs (wat een woord) die ook aan huis komen dan te vinden zijn, maar ik vind er via het www opvallend weinig.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Madhouse

Sorry, doelde niet specifiek op Belgie maar meer in NL.

Frank heeft mijn vorige TV ook gecalibreerd en ik was er zeker tevreden over. Ik wil alleen zo'n dunne samsung niet in mijn auto vervoeren (hangt goed aan de muur en past ook niet eens) en de tours vind ik te prijzig, vandaar dat ik nu uitkijk naar andere alternatieven.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

J.A.F._Doorhof

We zijn bezig met Belgie.
We hebben daar binnenkort een serie workshops waarmee ik de tour ga combineren.
Dit zal rond 18-21 Oktober zijn.
Eerder gaat niet lukken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirk

met oktober ben ik al tevreden...'k hoop echt dat het er dan van komt  :thumbs-up:
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

J.A.F._Doorhof

Dat zeker, want in Oktober ben ik sowieso in Belgie, dus ook al zijn het er dan maar 2 dan gaat hij gewoon door.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview