Post hier je B/W foto's

Started by Madhouse, August 12, 2009, 09:44:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

beunky

Even een kader geplaatst om de tweede foto.

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Ronin79

Mooi ... het plaatje kan zo uit een film komen (met alle respect natuurlijk)  ;)

beunky

Dank je. Ik zie dat absoluut als een compliment :)
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Robbert54

is idd echt een prachtige foto! het is dat het grafstenen zijn anders had hij van mij uitvergroot op mijn kamer mogen hangen!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79

Aangezien dat jij The Vampire heet, moet dat natuurlijk geen probleem zijn ... toch.

Het kan zo maar een foto zijn, uit zo'n soort film .... een en al sfeer  ;)

Robbert54

Quote from: SillentWolf on December 24, 2009, 11:47:24
Aangezien dat jij The Vampire heet, moet dat natuurlijk geen probleem zijn ... toch.

Het kan zo maar een foto zijn, uit zo'n soort film .... een en al sfeer  ;)
:withstupid: :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

AnubisNefer

#82
Genomen tijdens mijn vakantie van zomer 2009.

Ruota, Italy (vlakbij Lucca)



Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

beunky

Vraagje: zou je zo goed willen zijn ze te resizen naar een breedte van 800 pixels? Dit is niet echt goed zichtbaar voor de meeste forumleden.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Perfectionist

Quote from: beunky on December 25, 2009, 22:31:38
Vraagje: zou je zo goed willen zijn ze te resizen naar een breedte van 800 pixels? Dit is niet echt goed zichtbaar voor de meeste forumleden.

Is al gebeurd, even als tip naar allen, je resized je foto door de grootte aan te geven als volgt [img, width=800].

Een beter forum begint bij jezelf.

Robbert54

@ anubisnefer(tite?). ook erg mooi hoor!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

sj0er-D

Een aantal van vandaag (dagje Dusseldorf). Ik had nog zoooo veel meer willen schieten :D















Allemaal direct b/w uit de camera, wel wat contrast en kropwerk achteraf. Overigens zonder statief. Op het moment van foto 7 had ik er een bij me willen hebben om het gebouw scherper te krijgen met de lange sluitertijd..

Robbert54

wow! prachtige foto's sjoerd! kan er naar blijven kijken :wub:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Madhouse

#89
Idd mooi gedaan Sjoerd. Jammer inderdaad van het gemis van je statief, had foto 7 inderdaad nog scherper opgeleverd. En bij foto 4 had die auto links minder storend geweest. Maar al met al zeker netjes zo uit de hand. Ik red het niet met mijn 'bibber' armen.... ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

sj0er-D

Thanks heren! het was overigens in beide gevallen 2 seconde sluitertijd. Ik weet mn hand op zo'n moment redelijk stil te houden. kwestie van adem inhouden ;)

sj0er-D

#91
gisteren een dagje maasvlakte gedaan:










Rob Eric Blank

@Sjoer-D, de eerste en laatste vind ik erg lekker uit de verf komen. Mooi gedaan!

sj0er-D


VlisChris

@ Sjoerd: 2, 4  en 5 vind ik mooi geslaagde foto's.
Vooral 5 heeft een lekkere omzetting.
Ik ben gister wat aan het stoeien geweest met mijn studio-flitsertjes met als doel om wat zwart-wit foto's te maken. Moet nog veel oefenen (morgen-avond maar eens een nieuwe serie foto's maken) maar dit is alvast een foto waar ik tevreden genoeg mee ben om hem te tonen.
Wellicht dat ik nog ga proberen om de schaduw van het brilmontuur in zijn ogen weg te shoppen. En het is duidelijk dat ik eens een workshop moet volgen voor het begeleiden van je modellen.

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

John03

#95
Model: Chantal
Fotograaf: John Neumann


sj0er-D

#96
Een nieuwe lading foto's. Gemaakt tijdens de inspiratiedag van onze nieuwe onderneming 6voor1.nl.


6voor1 collega's de trap het perron op.


Een stalen steunpilaar waar ik een masker in zag :D


Perron 1


Perron 3


Perron 4


Perron + trein


Vanuit het oogpunt van een kleine hond :D

beunky

Ik vind perron 4 en 'vanuit het oogpunt van een kleine hond ;D' allebei erg leuk vanwege het standpunt van de camera. Origineel.
Mooi!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Madhouse

Quote from: beunky on February 22, 2010, 21:44:21
Ik vind perron 4 en 'vanuit het oogpunt van een kleine hond ;D' allebei erg leuk vanwege het standpunt van de camera. Origineel.
Mooi!

Dat zelfde gevoel had ik ook gelijk. Met een lichte voorkeur naar het oogpunt van een kleine hond.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

sj0er-D