Post hier je nacht foto's

Started by BernHardN, August 12, 2009, 08:46:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VlisChris

Je weet dichtbij te komen zonder gedoe met security :)
Volgens mij hoef ik dit op/bij m'n werk niet te proberen jammer genoeg.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Charlemagne

#226
Gallipoli bij nacht. Ligt in de hiel van de laars van Italië. Gemaakt met de Huawei P20 Pro. Even op tikken om hem groter te maken.

■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

Rob Eric Blank

Quote from: Charlemagne on February  5, 2019, 19:50:02
Gallipoli bij nacht. Ligt in de hiel van de laars van Italië. Gemaakt met de Huawei P20 Pro. Even op tikken om hem groter te maken.
Komt wat vreemd over kwa compositie. De lijnen lopen niet geheel lekker recht en lijken wat weg te vallen. Daarbij spreekt mij de z/w omzetting niet aan. Lucht goed donker, alleen de rest overwegend grijs. Mis daar wat stevigere contrasten

Erik

Ik zie voornamelijk onscherpte eigenlijk zelfs op m'n mobiel na vergroten.
De keuze van plaatje is wel leuk maar als dat het beste is wat een 20pro produceert ben ik niet onder de indruk
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Sirius666

#229
Quote from: Erik on February  6, 2019, 18:50:29
Ik zie voornamelijk onscherpte eigenlijk zelfs op m'n mobiel na vergroten.
De keuze van plaatje is wel leuk maar als dat het beste is wat een 20pro produceert ben ik niet onder de indruk

Er is ook niet gevraagd om het best te produceren plaatje  :tounge: Een zwart wit foto bij nacht lijkt mij overigens sowieso geen referentie voor een smartphone ;)

Quote from: Charlemagne on February  5, 2019, 19:50:02
Gallipoli bij nacht. Ligt in de hiel van de laars van Italië. Gemaakt met de Huawei P20 Pro. Even op tikken om hem groter te maken.

Had je hdr aanstaan? In potentie een erg vette locatie zeg! Met een mooie groothoeklens kan je ook zeker wel wat daar.

Rob Eric Blank

Nog geen nacht, maar wel de nacht in.


BernHardN

Blijft een mooie locatie!
Daar ligt mijn reserve accu in de gracht!


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

eddy135

Quote from: BernHardN on February 16, 2019, 20:07:05

...Daar ligt mijn reserve accu in de gracht!


Blijf dan gewoon in je eigen wijk!  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Rob Eric Blank

Quote from: BernHardN on February 16, 2019, 20:07:05
Blijft een mooie locatie!
Daar ligt mijn reserve accu in de gracht!


Dus als er allemaal dode vissen zijn.....weten we dat ze door je accu komen,

LS2

Leuk die nachtfoto's  :happy:
Mijn smartphone maakt ze niet zo mooi als die van jullie maar deze foto van ons huis wilde ik graag even delen
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan..

wouterp79

Quote from: LS2 on December 13, 2019, 18:43:30
Leuk die nachtfoto's  :happy:
Mijn smartphone maakt ze niet zo mooi als die van jullie maar deze foto van ons huis wilde ik graag even delen


Toch best wel mooi als dit gewoon met een smartphone gedaan is. Misschien zelf toch ook eens aan de slag :)
Fronts: B&W LCR600 S3 - Center: B&W LCR600 S3 - Surround: B&W DM603 S2
Back: B&W DM602 S3 - Atmos height: 4x B&W DM601 S3 - Subs: 2x SVS PC-4000
Amps: Marantz AV8805a + Rotel RMB1585 x3 - Beamer: JVC RS440 - Screen: XYscreen frame 146 inch SoundMax8K

Cyrus·

Groeten,
Edwin

BJF

Bekend terrein (mijn vrouw komt van Vierverlaten) ;)
NAD M10 V2
Elac FS247

Pjotr27

Paar jaar geleden, tegen middernacht in Peking, China. Was een heel bijzondere ervaring om daar rond te lopen.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Cyrus·

De prachtige brug De Oversteek, de verbinding tussen Nijmegen en Lent over de Waal en Spiegelwaal

De Oversteek
Groeten,
Edwin

Charlemagne

#240
Hartje Amsterdam met sneeuw en zonder auto’s.
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

sschot

Een vol, okay bijna bijna, vol maantje onlangs aan de hemel.....

SS__4158_bewerkt_1390 by Steven Schot, on Flickr
NAD M10 V2 | SA Bonn N8 + Studer900 LPSU | KEF R3 + Focal F900 | REL T5i | Supra MD06 EU/SP MKIII | Supra Lorad SPC | Atlas Hyper 3.5

jef-w

Naast audio ook een hobby fotograferen. Hierin kun je ook je geld kwijt ;D

Ik ga nog iets verder de ruimte in dan de foto hierboven mij oftewel astrofotografie. 1 plaatje dan voor de liefhebber.

Info:
De paardekopnevel en Vlamnevel(links).
Lexicon MC-10 / A*BNB ncore / Oppo83SE+TUC / Micro Seiki DQX-500/ Apple TV 4K / Zappiti SE 4K HDR / PS5 
Speakers: M&K 950(L/C/R), M&K S150T(Sur), Gallo Acoustics A'diva SE (atmos)/ A*BNB 2x12pp (sub)

Barry2001

Prachtig, zowel de maanfoto als de nevel, complimenten  :clapping:

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

LittleNinja

Quote from: jef-w on January 18, 2022, 11:45:51
Naast audio ook een hobby fotograferen. Hierin kun je ook je geld kwijt ;D

Ik ga nog iets verder de ruimte in dan de foto hierboven mij oftewel astrofotografie. 1 plaatje dan voor de liefhebber.

Info:
De paardekopnevel en Vlamnevel(links).

Holy shit! Dat is gaaf!!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

jef-w

Quote from: LittleNinja on January 18, 2022, 15:07:58
Holy shit! Dat is gaaf!!

Thnx, is weer een hele andere tak van fotografie. Gaat ook wel wat tijd inzitten voor 1 foto, maar het feit wat zich nog allemaal aan de hemel bevindt... :inlove:
Lexicon MC-10 / A*BNB ncore / Oppo83SE+TUC / Micro Seiki DQX-500/ Apple TV 4K / Zappiti SE 4K HDR / PS5 
Speakers: M&K 950(L/C/R), M&K S150T(Sur), Gallo Acoustics A'diva SE (atmos)/ A*BNB 2x12pp (sub)

CineSmurf

Je hebt dan ook weinig lichtvervuiling... Hier in Utrecht is het 's-avonds één oranje gloed  :-X
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

jef-w

#248
Helaas, heb hier bortle 7-8. Dat is toch aardig wat lichtvervuiling, woon nagenoeg in het centrum. Dan nog maar niet te spreken over de volle maan 1x in de 2weken.
Maar er bestaan gelukkig ook filters en je fotografeert omhoog.

Maar Utrecht is idd echt erg qua lichtvervuiling. Heb daar een aantal jaren met een Masterclass nachtfotografie geholpen en destijds deze plaat geschoten tussendoor. Het lijkt bijna een zonsopkomst/ondergang. Het is ca. 21.30u op Fort Vechten richting Utrecht. :blink:
Lexicon MC-10 / A*BNB ncore / Oppo83SE+TUC / Micro Seiki DQX-500/ Apple TV 4K / Zappiti SE 4K HDR / PS5 
Speakers: M&K 950(L/C/R), M&K S150T(Sur), Gallo Acoustics A'diva SE (atmos)/ A*BNB 2x12pp (sub)

mikekiwi

Quote from: jef-w on January 18, 2022, 11:45:51
Naast audio ook een hobby fotograferen. Hierin kun je ook je geld kwijt ;D

Ik ga nog iets verder de ruimte in dan de foto hierboven mij oftewel astrofotografie. 1 plaatje dan voor de liefhebber.

Info:
De paardekopnevel en Vlamnevel(links).
Gaaf! Morgen start ik ook met astrologie als hobby en dan komt mijn telescoop binnen. Niet geschikt voor echte astrofotografie zoals jij hier laat zien, alleen waarnemen (en een af-en-toe-plaatje van de maan met mijn telefoon door het oculair :)  ). Ook hier Bortle 7, ben nieuwsgierig wat ik kan zien vanuit de tuin en waarvoor ik echt de donkerte buiten deze regio op moet gaan zoeken...