Post hier je nacht foto's

Started by BernHardN, August 12, 2009, 08:46:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wolf

#50
de eerste foto van ron is het mooiste
proud member of www.htforum.nl

peter69nl

Bijna nacht ;)
Epson TW5500 | Popcorn Hour A-200 | 2x Quad 22l2 |  1 x Quad L- centre | 2x Quad 12l | | 2x Tangent EVO | QNAP 219 | Onkyo TX-SR876 | Oppo 971h | Squeezbox Duet | Squeezebox Radio | Panasonic 37PV60

Robbert54

Jammer dat die kerel zo raar staat. Verder prachtig plaatje. Heerlijk vakantie gevoel en RUST.,
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

RonG

Nog eens een nacht foto ;)

Op Picadilly Circus London. Uit de hand genomen met redelijk redultaat denk ik.


sj0er-D

#54
Quote from: RonG on January  4, 2011, 22:17:07
Nog eens een nacht foto ;)

Op Picadilly Circus London. Uit de hand genomen met redelijk redultaat denk ik.





Mooi en heel scherp! Het stoort me alleen wel dat ik de weg niet kan zien. Het eerste wat ik deed toen ik de foto zag was het  scrollbalkje zoeken...

RonG

thnx,

heb de foto gecropped, er liepen erg veel mensen op de weg en wilde deze er niet op hebben

denoontje

Quote from: sj0er-D on January  4, 2011, 22:23:01

Mooi en heel scherp! Het stoort me alleen wel dat ik de weg niet kan zien. Het eerste wat ik deed toen ik de foto zag was het  scrollbalkje zoeken...


M2

VlisChris

Hm, post erg weinig in dit topic zie ik net.
Jammer. Zeker omdat ik de laatste tijd wat meer 's avonds bij het uitlaten van de hond mijn cam meeneem.
Kan leuke platen opleveren imho.
Je moet er van houden hoor :)


To dark to run by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

RonG


Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

BernHardN


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Rob Eric Blank


RonG


VlisChris

Thanx guys.
En dan te bedenken dat er niet eens echt veel photoshop aan te pas is gekomen ;)
@ RonG: mooie plaat. Contrast beetje hard, eigenlijk net een tikje te weinig ruimte rondom dat ik hem persoonlijk echt fijn vind, maar toch een typische foto.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

RonG

Quote from: Christiaan S on May 17, 2011, 13:34:31
Thanx guys.
En dan te bedenken dat er niet eens echt veel photoshop aan te pas is gekomen ;)
@ RonG: mooie plaat. Contrast beetje hard, eigenlijk net een tikje te weinig ruimte rondom dat ik hem persoonlijk echt fijn vind, maar toch een typische foto.

Deze is in een snapshot moment genomen. Ik wilde perse de bus bij de toren omdat deze daar toevallig stopte, is ook nog eens uit de hand genomen.

migailov

#66
Hier een nachtplaatje vanaf Lipari in Italiƫ.


VlisChris

Miss even de moeite nemen om commentaar te geven op in ieder geval "een' plaatje voor je?
Nu is komt het over als een kaartdump hier.
Idee is leuk, foto is veel te donker.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Robbert54

Mooie foto Christiaan! heel gaaf!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

BernHardN

#70
Quote from: migailov on May 17, 2011, 15:29:37
Hier een nachtplaatje vanaf Lipari in Italiƫ.



Omdat bijna 90% donker is zou je de boven en onderkant er wel af kunnen snijden dan krijg je een mooie panorama...


Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

migailov

Goede aanpassing, daar knapt de boel wel van op!
Vond het moeilijk om meer licht in de foto te krijgen, deze weerspiegeling in het water ging namelijk erg overheersen toen ik dat probeerde...
Iemand tips?

Tube-freak

Quote from: migailov on May 23, 2011, 11:47:25
Goede aanpassing, daar knapt de boel wel van op!
Vond het moeilijk om meer licht in de foto te krijgen, deze weerspiegeling in het water ging namelijk erg overheersen toen ik dat probeerde...
Iemand tips?

Misschien heb je wat aan deze videos. Ik kon helaas geen voorbeelden vinden van nachtfotos maar dit zou je wel een idee moeten geven
hoe je de overheersende weerspiegeling in het water zou kunnen temperen.




16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

migailov

Quote from: Tube-freak on May 23, 2011, 15:35:28
Misschien heb je wat aan deze videos. Ik kon helaas geen voorbeelden vinden van nachtfotos maar dit zou je wel een idee moeten geven
hoe je de overheersende weerspiegeling in het water zou kunnen temperen.

Thanks, ben nu op het werk maar ga ze thuis eens rustig bekijken!

VlisChris

http://www.flashuser.net/inspiration/end-of-the-world-in-images.html

Haha. Kijk even of je er een bekende foto tegenkomt uit dit topic ;)
Je verdient er niets op, en het je schiet er vrij weinig mee op, maar vind het toch leuk dat je op een willekeurige www genoemd wordt als zijnde het vermelden waard. Ik ga eens kijken wat voor site het precies is.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.