Post hier je nacht foto's

Started by BernHardN, August 12, 2009, 08:46:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eric_audio

Ik zal nooit het niveau bereiken van sommigen hier, maar we blijven het proberen.......
Met een paar vrienden ben ik afgelopen maandag naar het havengebied van Rotterdam gegaan. Het gebied is immens, vandaar dat je meer tijd kwijt bent met rondkijken dan fotograferen, als je niet oppast. We moeten dan ook zeker nog een keer terug. We zijn ook twee keer aangehouden door de politie, en een keer door een portier van een chemische fabriek aangesproken. Uiteindelijk hebben we geen problemen gehad, maar in dit "terrorisme aanslag"-gevoelige gebied is men blijkbaar erg alert. En zo hoort het ook.



NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Arno P

Net even de TC20 uitgeprobeerd en weer een foto van demaan gemaakt...weer een stukje dichter bij zeg maar


RonG

Mooi genomen, zelf ook ooit eens geprobeerd maar met als resultaat 0

Arno P

Quote from: RonG on October  1, 2009, 23:43:21
Mooi genomen, zelf ook ooit eens geprobeerd maar met als resultaat 0

Is toch niet zo moeilijk hoor...

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

RonG

zelfkritiek is dat ik de jacht er niet helemaal op gezet heb


Valkyrie

Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Wuppy32

Wat foto's uit Egypte:

Luxor by night



Zonsondergang tijdens Falukatocht op de Nijl


NeonKnight

Caernarfon in Wales:
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Robbert54

mensen hier: jullie maken echt prachtige foto's! ik wil hier ook ooit nog eens mee beginnen. maar goed, momenteel nog geen geld voor helaas
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Charlemagne

Deze is om in de kerstsfeer te komen, het Leidseplein van Amsterdam, vanuit de Stadsschouwburg genomen:

■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

Tube-freak

#36
Ik heb ook maar een poging gedaan om wat vuurwerk fotos te maken.  Wilde toch een keer de vuurwerkstand van de G9 testen.  Ik moet zeggen dat dat best heel aardig werkt.  Het is alleen verdraait moeilijk om op het juiste moment op het knopje te drukken.  Zeg maar als het vuurwerk op zijn mooist is ben je al te laat dus je moet net daarvoor drukken.

In elk geval de fotos zijn niet heel briljant omdat ze door een raam op de eerste verdieping zijn gemaakt maar ze zijn toch grappig gelukt. Ik heb ze er gewoon onbewerkt gelaten alleen een trim en resize gedaan.  Fotos zijn genomen met 400 ISO maar had misschien ook wel 200 ISO kunnen zijn (was vergeten de iso in te stellen dus hij stond op 400 ISO van de vorige keer dat ik de camera had gebruikt).


16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Robbert54

toch wel mooi hoor! ideale demo foto's voor mijn KURO! ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Tube-freak

Ik kan de originelen wel naar je toesturen.  Die zijn 4000x3000 pixels geloof ik. 
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Robbert54

Quote from: Tube-freak on January  1, 2010, 14:59:46
Ik kan de originelen wel naar je toesturen.  Die zijn 4000x3000 pixels geloof ik. 
ga je gang! ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet op mijn tv!  :thumbs-up: :thumbs-up:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Tube-freak

#40
Waarschijnlijk met ruis omdat ze met 400 ISo zijn geschoten. Stuur even je email adres door dan kan ik ze doorsturen.  Ik heb er nog wel meer gemaakt ook.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Robbert54

Quote from: Tube-freak on January  1, 2010, 15:15:35
Waarschijnlijk met ruis omdat ze met 400 ISo zijn geschoten. Stuur even je email adres door dan kan ik ze doorsturen.  Ik heb er nog wel meer gemaakt ook.
super! zal mijn adres even pm'en!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

x.studio

Heb voor de grap/keer uitproberen ook de Maan even geprobeerd, gewoon uit de hand, spotmeting, eitje eigenlijk

denoontje

#43
Een bijna nacht foto:

Vincent P

Quote
Heb voor de grap/keer uitproberen ook de Maan even geprobeerd, gewoon uit de hand, spotmeting, eitje eigenlijk

Met wat voor lens is zo`n plaatje geschoten ?

Grtz. Vincent
Denon, B&W, Philips, Ixos

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

x.studio

Met een Sony 18~200 kitlens, standje 200mm, heb wel wat moeten croppen. Uit de exif gegevens: f8, iso 200 1/500sec

Vincent P

Mmm, ook nog maar es proberen dan, ziet er wel mooi uit.

Grtz. Vincent
Denon, B&W, Philips, Ixos

Hootie

#48
Een trap in Maastricht.

Hootie

Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo