Caprica (Battlestar Galactica series prequel)

Started by Robbo, August 11, 2009, 11:05:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbo

Enkele dagen geleden de pilot gezien van de prequel op de Battlestar Galactica series : Caprica.    En deze was echt zeer goed op alle vlakken.

Wel heel anders dan BSG, maar voor de liefhebber geen serie om te missen.   

Meer info:

http://www.imdb.com/title/tt0799862/


Er ook komt nog een andere BSG prequel (TV-film).  Deze is gezien van de zijde van de Cylons.


Kjelt

ben benieuwd, alleen nog tot januari wachten  :-\  kan de pilot trouwens niet meer te pakken krijgen (april) dus ik hoop als ze in januari gaan beginnen ze de pilot ook nog een keer zullen uitzenden (zal toch wel  :D )

Icarus314

De pilot is wel te vinden en is ongelooflijk sterk in dit genre. Hij gaat volgens mij verder in op de ai technologie dan ik ooit gezien heb. Ubercool  :clapping:

Jimmy Conway


Icarus314

Quote from: Jimmy Conway on August 15, 2009, 11:11:14
Zit die blonde griet er ook in?  :D

Ha weet wie je bedoelt, hehe  :D

Ik heb niemand kunnen herkennen. Meende wel dat ik eens de naam adama hoorde bij een klein jongetje maar moet toegeven dat ik soms even ergens anders was met de gedachten omdat het best fascinerend was hoe ze met ai omgingen.

neptune

Ben ook een grote bsg fan geworden vanaf de eerste hd-dvd box t/m laatste ge-airde seizoen :D
Is deze ook in HD op usenet?
zet hier iets neer

Icarus314

Quote from: neptune on August 15, 2009, 19:50:37
Ben ook een grote bsg fan geworden vanaf de eerste hd-dvd box t/m laatste ge-airde seizoen :D
Is deze ook in HD op usenet?


Het beste wat ik kon vinden was een dvd met helaas deense ondertitels. Was wel heel goede kwaliteit dvd.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

master30

bedankt voor de tip,

als bsg liefhebber, ben ik erg benieuw
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.