HD camera gezocht

Started by Bakkums, August 8, 2009, 11:11:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RonG

Quote from: donaldk on August 14, 2009, 15:21:53
Die 809 in het plaatje is 2 euro goedkoper dan een originele die kostte ons 59 euro. Dit zijn zo te zien niet de goedkoopste vervangers. Er schijnt ook nog kwlaiteitsverschil te zitten tussen de diverse neppers, wat de keuze ook moeilijker maakt.

Klopt, maar er zit wel een lader bij. Ik heb het idee van het moeten laden in de camera wel eens een probleem kan zijn m.b.t. het beschikbaar hebben van de camera. Kan me ook vergissen gezien ik het op die manier gewend ben. Ik zou het niet handig vinden bv om de accu's van mijn D50 in de D50 te moeten laden. tijdens het laden kan ik er dan niks mee. Misschien maak ik me om niks zorgen maar heb wel het idee dat dit niet handig is.

Vind de lader van canon gewoon veel te duur, en staat niet in verhouding.

RonG

#26
2 "no name" BP-819's incl lader kost daar bv 101 euro (en ook al goedkoper gespot idd), Een echte canon kost alleen al ruim 100 Euro.

donaldk

Ik ben er ook huiverig voor, dat ik met twee accuutjes te kort kom, maar ga er geen extra of 819 voor kopen.

Voor de tropen moet je iegenlijk ook nog een uv en en polaristaie filter en eigenlijk ben ik ook nog op zoek naar een ZEER budget externe opname mogelijkheid, want de ingebouwde microfoon pikt alleen maar de omgevingsgeluiden op als je onderwerp ettelijke meters verder staat.

RonG

Zo, kogel is door de kerk, net een HF-200 besteld incl 2 16Gb kaartjes. Nog geen extra accu.
Ben benieuwd.

Kingpin

Quote from: RonG on August 19, 2009, 12:47:45
Zo, kogel is door de kerk, net een HF-200 besteld incl 2 16Gb kaartjes. Nog geen extra accu.
Ben benieuwd.

Gefeliciteerd, erg mooie camera.
Heb je wel op de 16Gb kaartjes gelet dat het kan schrijven tot 24Mbps !!! anders heb je er niets aan.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

RonG

Quote from: Kingpin on August 19, 2009, 15:48:11
Gefeliciteerd, erg mooie camera.
Heb je wel op de 16Gb kaartjes gelet dat het kan schrijven tot 24Mbps !!! anders heb je er niets aan.

thnx,

yep, class 6 kaartjes