Niewe dreambox is op komst de DM8000

Started by Movievault, May 12, 2005, 09:35:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

James T. Kirk©

Ik kocht de nieuwe (Duitse) HiFi test TV.Video en daar staat een duidelijke test en omschrijving van de DM 8000 HD PVR. Geen hdmi uitgang maar wel DVI, maar er zijn genoeg adapterkabels verkrijgbaar. De prijs is wel erg steil! (rond € 1000,00) en als nadeel wordt gezegd dat hij wel erg warm wordt in gebruik. Dat vind ik niks bijzonder, het UPC/Philips kastje wordt bij mij ook heet of die nu standby of aan staat! Wat is me nu afvraag, er kan een slimline DVD drive in, maar daar zijn inmiddels toch ook BluRay uitvoeringen van?  :notify:
take care,
____________________________Jim©

HTip

Klopt, ze zijn er voor notebooks, dus met het juiste frontje past die ook in de DM8000. Ik weet alleen niet of ie zomaar BD's kan afspelen. Het lijkt me dat er dan iets in Enigma moet veranderen...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

James T. Kirk©

Quote from: HTip on August  1, 2009, 11:44:35
Klopt, ze zijn er voor notebooks, dus met het juiste frontje past die ook in de DM8000. Ik weet alleen niet of ie zomaar BD's kan afspelen. Het lijkt me dat er dan iets in Enigma moet veranderen...

En aangezien het een Linux besturingssysteem heeft dat nog steeds bluray niet heeft ge...uh...hackt (want niet officieel ondersteuning voor!) heeft het misschien nog niet veel zin...
take care,
____________________________Jim©

bart_nl

Quote from: James T. Kirk© on August  1, 2009, 12:07:43heeft het misschien nog niet veel zin...
het gaat nooit "zin" hebben. Je kunt m.i. beter alle blu-ray en hd-dvd disks die je hebt naar harddisk rippen en als MKV opslaan. Kwaliteit blijft gelijk, je bent van de wachttijden af en veel meer apparaten kunnen dat afspelen. Sinds ik dat voor mijn ht-pc doe ben ik van alle apspeelproblemen af. Hd-dvd's en blu-ray's die ik gekocht heb spelen nu veel makkelijker af. Weet niet of een dm8000 1080p in MKV kan maar die kans is veel groter dan dat 'ie ooit blu-rays zal kunnen spelen.