Blu-Ray Must Haves en No Go's

Started by Robbert54, August 6, 2009, 15:21:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AnubisNefer

Must Haves: wegens beeldkwaliteit en geluid of het is gewoon een bad-ass film  O0
Batman Begins
Dark Knight, The
Quantum of Solace
Black Hawk Down
Planet Earth
Baraka
2001 A Space Odyssey
Blade Runner
Close encounters of the third kind
Apocalypto
Constantine
Cloverfield
Face-Off
300

No-Go's
Releases van Bridge Entertainment
Releases van DFW
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Sonic Circle

Dat laatste is te kort door de bocht. Van DFW zijn The Aviator en 3:10 to Yuma bijvoorbeeld prima releases.

Marvin....

Constantine... super beeld en wat een geluid!!

Dark Night. om de al genoemde redenen.

Sin City.


AnubisNefer

Quote from: Sonic Circle on August  9, 2009, 12:22:30
Dat laatste is te kort door de bocht. Van DFW zijn The Aviator en 3:10 to Yuma bijvoorbeeld prima releases.

Das waar, maar ze hebben het zelf gecreërd. Ik denk niet 1 maar meerdere keren na voordat ik een DFW release koop en dat zal bij mij niet zo snel verdwijnen. Dan moeten ze eerst constanter worden in hun releases die wel goed zijn,zoals jij zelf omschrijft.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Tube-freak

Ja ik zal maar een wat uitgebreidere versie geven van de must haves, aangezien mijn vorige versie slechts een film bevatte.

Must Have:

- Close encounters of the 3rd Kind (super scherp beeld, goed verhaal, op de jaren 70 kleding na zou het zo in 2009 uitgebracht kunnen worden).
- 2001 a space Odessey (zeer goed en strak qua beeld, de film zelf is gezien zijn tijd zeeeeeeeeeeeeeeeer ver voor uit).
- Batman begins (gewoon zeer goede beeld kwaliteit, beste batman film ooit!!)
- Batman, The Dark Knight (net iets minder dan batman begins, maat zeker het kijken waard, gezien de Imax scenes).
- The bucket list  (ja gewoon tranen in je ogen, het gaat over het leven, en of je het leven wel of niet begrijpt het is een traantje weg-pinken).
- One flew over the Cuckoos nest.  (Jack nickolson is gewoonweg briljant in deze film, gewoon een must have).
- Usual suspects,  Beeld is niet het beste wat ik heb gezien maar de film zelf is gewoonweg briljant!
 


16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Robbert54

Quote from: R on August  8, 2009, 00:12:18
Vooruit dan maar:

Voorbeeld: Monster's Inc

Must have!

Nr.     Naam     Reden/toelichting     URL, waar te koop    
1.Monster's IncBeeld is refetentiemateriaalhttp://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/8291744/Monsters-Inc-/Product.html

Dit kunnen mensen dan quoten, en invullen. Dan kun je dit zo kopiëren:


[tr][td]Nummer invoeren[/td][td]Naam[/td][td]Toelichting[/td][td]URL van de BR[/td][/tr]


Dit moet eenmalig in de eerste post:

[b]Must have![/b]
[table]
[tr][td][b]Nr.     [/b][/td][td][b]Naam     [/b][/td][td][b]Reden/toelichting     [/b][/td][td][b]URL, waar te koop     [/b][/td][/tr]
[tr][td]1.[/td][td]Monster's Inc[/td][td]Beeld is refetentiemateriaal[/td][td]http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/8291744/Monsters-Inc-/Product.html[/td][/tr]
[/table]


??? ??? :blush: sorry WAT moet ik nou precies naar de eerste post kopieren?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Quote from: Tube-freak on August  9, 2009, 23:14:55

- Batman begins (gewoon zeer goede beeld kwaliteit, beste batman film ooit!!)
- Batman, The Dark Knight (net iets minder dan batman begins, maat zeker het kijken waard, gezien de Imax scenes).

grappig vind dit juist precies omgekeerd.

zelf vind ik


Monsters Inc. een absolute must-have! wat een geweldige film qua beeld vooral! echt adembenemend. vooral de vacht van sully, maar vooral ook alle kleine details die je ziet. een verroeste bel, vuil op de tafel. krassen op de wand, structuren van muren etc etc.

echt een absolute must-have! en het doosje is ook nog eens erg mooi ;D ;)

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sonic Circle

Quote from: AnubisNefer on August  9, 2009, 22:52:16
Das waar, maar ze hebben het zelf gecreërd. Ik denk niet 1 maar meerdere keren na voordat ik een DFW release koop en dat zal bij mij niet zo snel verdwijnen. Dan moeten ze eerst constanter worden in hun releases die wel goed zijn,zoals jij zelf omschrijft.

Volledig mee eens.

Het is voor mij ook een vast ritueel om eerst onderzoek te doen naar een DFW titel en ze zeker niet blind te kopen.
Jammer voor DFW, het is iets wat ze over zichzelf hebben afgeroepen helaas.

Als de stijgende lijn van het laatste half jaar wordt doorgetrokken is er straks niets meer aan de hand.

R

No worries, het tweede grijze blok moet in de eerste post, elke film die je wil toevoegen, knip je elke keer de regel uit het eerste grijze blok en plak je die erbij. Even gegevens aanpassen, en voila.

Quote from: Robbert54 on August  9, 2009, 23:53:18
??? ??? :blush: sorry WAT moet ik nou precies naar de eerste post kopieren?

Robbert54

zo goed gedaan? of moet ik dat blok quoten. nee toch?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

R

#60
ja, dat werkt. Inderdaad de inhoud uit het blok en niet het blok quoten. Nu voor elke toevoeging een nieuwe regel kopieren en de betreffende data invoeren.
Zie hieronder.


[b]Must have![/b]
[table]
[tr][td][b]Nr.     [/b][/td][td][b]Naam     [/b][/td][td][b]Reden/toelichting     [/b][/td][td][b]URL, waar te koop     [/b][/td][/tr]
[tr][td]1.[/td][td]Monster's Inc[/td][td]Beeld is refetentiemateriaal[/td][td]http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/8291744/Monsters-Inc-/Product.html[/td][/tr]
[tr][td]2.[/td][td]Dark knight bla bla[/td][td]Beeld is refetentiemateriaal[/td][td]http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/8291744/Monsters-Inc-/Product.html[/td][/tr]
[tr][td]3.[/td][td]Iets anders...[/td][td]Beeld is refetentiemateriaal[/td][td]http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/8291744/Monsters-Inc-/Product.html[/td][/tr]
[/table]

Marvin....

zit nu Ronin te kijken, die vind ik toch ook wel erg strak!

peterrr

Quote from: Sonic Circle on August 10, 2009, 00:08:23
Volledig mee eens.

Het is voor mij ook een vast ritueel om eerst onderzoek te doen naar een DFW titel en ze zeker niet blind te kopen.
Jammer voor DFW, het is iets wat ze over zichzelf hebben afgeroepen helaas.

Als de stijgende lijn van het laatste half jaar wordt doorgetrokken is er straks niets meer aan de hand.


Hun laatste release "warlords"... is een regelrechte aanfluiting en zeker voor zo`n prachtfilm.. >:(

Musthaves:

Black sympony - Within Temptation    :headbanging:
Snakes an Arrows - Rush
Rock montreal _ Queen ( uit de tijd dat concerten "gefilmd" werden)
Live at the Albert - Robbie williams
Planet Earth - Uk. versie

No have

Hero... Veel grain
The warlords.....nog meer tja DFW


groet Peterr

Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

ThomasBelgium

prut:

Unforgiven: heeft enkel een Dolby Digital soundtrack en veel te veel grain (ongewild neem ik aan)


Fox

Quote from: ThomasBelgium on August 13, 2009, 00:41:12
prut:

veel te veel grain (ongewild neem ik aan)


ik blijf het toch jammer vinden dat de meesten niet snappen dat filmgrain een natuurlijk onderdeel van het analoge chemische filmproces is en daarbij hoort.  Maarja de meeste gaan niet meer naar de bios en niemand fotografeert eigenlijk nog echt..  :'(

peterrr

Quote from: Fox on August 30, 2009, 14:31:38
ik blijf het toch jammer vinden dat de meesten niet snappen dat filmgrain een natuurlijk onderdeel van het analoge chemische filmproces is en daarbij hoort.  Maarja de meeste gaan niet meer naar de bios en niemand fotografeert eigenlijk nog echt..  :'(

Toch jammer dat andere buitenlandse Blu ray`s uitgaven  dat dan niet hebben, maar wel dfw ?

(your missing the point here  ;) )

groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

celerontje

DFW? Unforgiven van Warner Bros!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ThomasBelgium

Quote from: Fox on August 30, 2009, 14:31:38
ik blijf het toch jammer vinden dat de meesten niet snappen dat filmgrain een natuurlijk onderdeel van het analoge chemische filmproces is en daarbij hoort.  Maarja de meeste gaan niet meer naar de bios en niemand fotografeert eigenlijk nog echt..  :'(

Ik weet best wel hoe filmgrain er uitziet en heb er an sich niets op tegen. Op de BR van Unforgiven is een soort grain aanwezig die er niet filmachtig uitziet. Om die reden zeg ik in mijn post 'ongewild neem ik aan.'