Xbox360: Xbox Live gamertags

Started by Madhouse, August 6, 2009, 11:17:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronin79

Mijne is ook niet aangepast.

Gebruik 2 nicknames (op 2 360's ... beide Xbox Live abo.).

Op de Elite = (oudere account) SmokingSoul
Op de Slim = SjadowWolf

Dus met beide game ik online  ;)

treky22

Ik heb nog steeds 1 vd eerste.
Toen ie uitkwam meteen gekocht. 1x RROD gehad.
Terug gestuurd, andere gekregen. En deze draait op dit moment nog steeds.

Wel plannen om waarschijnlijk volgend jaar eentje met HDMI te kopen. Heb nu nog Component-aansluiting
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Ronin79

#52
Jammer genoeg kom ik al aan de 8 xbox 360's die ik in het verleden heb gebruikt.

3 Slims terug gestuurd. 4e slim hou ik maar ... maar heeft nog dezelfde problemen als de terug gestuurde.
Schijnt waarschijnlijk aan het model te liggen.

1 x Witte orginele 360 (ook een van de eerste), kreeg last van RROD.
3 Elites, waarvan ik er nog 2 heb (Een geband, 1 orginele), en een was kapot gegaan, buiten de garantie periode.
Wel moet ik erbij vermelden; De Elites klinken net als stofzuigers ... niet echt geweldig.

Met de PS3 heb ik nooit last gehad. De eerste PS3 heb ik verleden jaar omgeruild voor de Slim.
De reden was dat hij kleiner, stiller en een grotere disk had (ook al kun je die vervangen).

Hoewel ik veel pech heb met de 360's ... blijft het om een of andere reden toch mijn favoriete console.  ;)

EdwinB

Quote from: treky22 on October 26, 2010, 16:42:50
Wordt hier de lijst ook aangepst ?

De lijst is zo te zien al een tijdje niet meer geupdate...

Madhouse

Sorry, topic is me helemaal ontschoten. Ik zal vandeweek ff proberen de lijst te updaten.  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

AnubisNefer

Quote from: SillentWolf on October 26, 2010, 17:26:55
Jammer genoeg kom ik al aan de 8 xbox 360's die ik in het verleden heb gebruikt.

3 Slims terug gestuurd. 4e slim hou ik maar ... maar heeft nog dezelfde problemen als de terug gestuurde.
Schijnt waarschijnlijk aan het model te liggen.

1 x Witte orginele 360 (ook een van de eerste), kreeg last van RROD.
3 Elites, waarvan ik er nog 2 heb (Een geband, 1 orginele), en een was kapot gegaan, buiten de garantie periode.
Wel moet ik erbij vermelden; De Elites klinken net als stofzuigers ... niet echt geweldig.

Met de PS3 heb ik nooit last gehad. De eerste PS3 heb ik verleden jaar omgeruild voor de Slim.
De reden was dat hij kleiner, stiller en een grotere disk had (ook al kun je die vervangen).

Hoewel ik veel pech heb met de 360's ... blijft het om een of andere reden toch mijn favoriete console.  ;)

Mijn god, wat is dat pech hebben.... Mijn xbox360 launchconsole heb ik ingeruild voor de Slim, puur vanwege hdmi,design en de veel stillere disc-drive.

En idd, het blijft ook mijn favo console. De ps3 is leuk voor erbij en de exclusives ...
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Snutchz

Quote from: AnubisNefer on March 15, 2011, 16:30:33
Mijn xbox360 launchconsole heb ik ingeruild voor de Slim
..dit vind ik uitermate bijzonder  :huh2:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Pinohelmond

Pinohelmond

Favo online spel: GEARS 2
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

treky22

Huib1968

Speel op dit moment veel online Forza 3 (2x per week competitie - woensdag/zondag).

Komen Shift 2 en Dirt 3 waarschijnlijk bij.

Dit allemaal op de 360  :headbanging:
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

treky22

Quote from: Madhouse on October 26, 2010, 21:10:10
Sorry, topic is me helemaal ontschoten. Ik zal vandeweek ff proberen de lijst te updaten.  ;)

En, al gelukt ? Volgens mij niet  ::)
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Ronin79

Voorlopig gebruik ik ook een 3e account (op een 3e 360 - slaapkamer):

* SmokedRaven.


Jammer dat ik de Indianen ... vroeger de namen niet had gegeven  ;D

Ariekros

xboxtag= bloodangel mary

speel vaak meer de adventures maar heb ok call of duty mw 3 ><

en straks mass effect 3 multi player :D

Stadium III

Stadium III ook op het live net aanwezig
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Zefanja

| Marantz SR8012 | Pioneer UDP-LX500 | Monitor Audio RX8/RX1/RX Center | REL HT/1003 MKII | LG OLED77C9 | In-Akustik LS-1108/1002 | Audioquest Carbon/Chocolate/Pearl | PS5 | Xbox One X | Nintendo Switch |

B.A.L.


Wolf

Forumnaam:Wolf
Xbox naam:XxPoWeRxX1
proud member of www.htforum.nl

HT.M@rcus

Sinds kort ook in het bezit van een Xbox 360  :pompom:

Forumnaam: HT.M@rcus
Xbox live: Bravo2zero84

D@o

Gamertag : N R J ;)
Pfff tis lang geleden dat ik op xbox nog gespeeld heb...als je tweeling krijgt kan je niet anders dan met ze spelen :)