Hi-Fi en akoestiek!?

Started by thommy, July 27, 2003, 11:50:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

patrick_vdb

Mooi nieuws van het audioforum :D Nu nog even kijken of ik van 2 tot 6 kan inplannen :-[

Mvrgr

patrick

Spacebass

Ja Doei Pat...geen keuze inplannen, die zooi of je bent admin af ;D

patrick_vdb

LOL ;D

Ik denk (weet haast wel zeker) dat het gaat lukken, misschien dat ik wel wat eerder vertrek maar dat zal verder het probleem niet zijn lijkt mij ;) Ik wil er gewoon bij zijn..HET MOET GEWOON! ;D
Mvrgr

patrick

Spacebass

8) Gezellig man! Is een veel te interressant onderwerp om voorbij te laten schieten.
Uit eten met je aanstaande (schoonmoeder) kan altijd nog...

ps.
Hou je wel wat ruimte vrij in de auto voor wat acoustische panelen en basstraps ;D

patrick_vdb

Quote from: Spacebass on September 12, 2003, 14:47:13Is een veel te interressant onderwerp om voorbij te laten schieten.

;) Precies, en daarnaast natuurlijk nog de gezichten achter de nickname's.

Enne, uit eten met een aanstaande schoonmoeder kan niet meer ;D

Mvrgr

Patrick

ps. ruimte zat voor wat bass-traps en panelen, houd jij de rest dan even bezig terwijl ik inlaad ;D

Spacebass

 :-[ Oeps da's waar ook...je hoeft niet meer te paaien ;D

Quoteps. ruimte zat voor wat bass-traps en panelen, houd jij de rest dan even bezig terwijl ik inlaad
Het zijn allemaal kerels, die hou ik niet zo graag bezig ;D

patrick_vdb

Hoi,

Klopt, tijd van paaien is nu voorbij ;D

QuoteHet zijn allemaal kerels, die hou ik niet zo graag bezig ;D

Je moet er wel wat voor over hebben he? ;D

Mvrgr

Patrick

jaco

Zal ik dan eindelijk eens zo'n off topic master live ontmoeten ;)

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Spacebass

#58
Wie Patrick ??? ja da's een echte off-topic master ja, ik ben ook in de leer bij hem ;D

patrick_vdb

 :-[ Ik laat mij zo af en toe idd wat meeslepen door de gezelligheid hier op het forum.

Mvrgr

Patrick

Spacebass

#60
Zolang wij gezelligheid afwisselen met nuttige info zal men niet klagen toch ;)

verdaaid heb ik nou net geen nuttige info meer ;D

patrick_vdb

Na zondag zullen we wel weer genoeg nuttige info hebben om tussen de gezeligheid door te verspreiden ;D

Mvrgr

Patrick

Spacebass

Zoist :) maar eerst het huis "verantwoord" verbouwen ... want ik heb nog een hoop te doen qua akoustiek en looks :P

patrick_vdb

Hi,

Daar ben ik dus juist ook heel nieuwsgierig naar. Wat en hoe zijn de producten van RPG en in hoeverre zijn ze domestisch verantwoord te gebruiken ;)

Mvrgr

Patrick

bmateijsen

Heb mijn achterwand al vandaag akoestisch aangepakt... Veel minder hard de kamer.. maar toch.. kan nog een hoop leren.

Any way.. allen tot morgen!

Groet Bjorn

Spacebass

Nou Bjorn met wat wij geleerd hebben kan je nu een echte HT bouwen ;D

Wie gaat een thread starten over onze ervaringen?

bmateijsen

Eerst maar eens die basstraps uit de auto laden... ;D

patrick_vdb

Quote from: bmateijsen on September 15, 2003, 07:27:19
Eerst maar eens die basstraps uit de auto laden... ;D

Ha, jij hebt die resterende traps meegenomen, zag ze al nergens meer staan ;D

Zal kijken of ik straks een topic open met betrekking tot de workshop. ook wel leuk voor diegene die er niet bijwaren.

Mvrgr

Patrick

ps. Mijn excuses voor het vroege vetrek en haastigheid, moest nog snel terug vanwege werkverplichtingen :(

bmateijsen

hehehe.. en dan te bedenken dat we niet zoveel ruimte hadden in de auto van Jaco 8)

BarcoCRT

#69
Hoi,

Hoewel ik mij heb aangemeld, moest ik kiezen tussen deze bijeenkomst en de IBC. Ik heb toch voor de laatste gekoezen, zie mijn show report elders. Het liefst had ik beide events bezocht, maar dat zat er qua tijd niet in, helaas.
Ik hoor wel graag wat de onderwerpen op volgende bijeenkomsten zijn.

BarcoCRT
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Spacebass

Quotemoest ik kiezen tussen deze bijeenkomst en de IBC. Ik heb toch voor de laatste gekoezen,

Op de Meet&Greet na, een hele goede keuze  :)

jaco

Wist u dat: je zelfs tijdens een presentatie off topic kunt gaan ?

Heb ik eindelijk Spacebass eens ontmoet  ;D

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

patrick_vdb


Spacebass

#73
Het was dan ook een zeer boeiende en uitermate leerzame presentatie met een fantastische muziekkeuze ;D

Ik heb meteen de CD-single gekocht van "bij Janneke in haar kanneke"


QuoteHeb ik eindelijk Spacebass eens ontmoet  
Het genoegen was wederzijds Jaco  :)

patrick_vdb

Goh, ik dacht dat je juist zo te spreken was over die orgelmuziek ;D

Mvrgr

Patrick