Hi-Fi en akoestiek!?

Started by thommy, July 27, 2003, 11:50:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

thommy

Hi there,

Hier noemt het wel 'Nederlandse Home Theater Club', maar ik vermoed dat Belgie er ook onder valt?
Komt er dus op neer dat onze vrienden van audioforum.
be een heuse clubdag over kamerakoestiek inrichten.
Datum: 14 september 2003

Toch wel een heel belangrijk onderwerp waar je niet elke dag de kans krijgt dat dit zeer professioneel uitgelegd wordt door een echte 'Pro' in de vorm van een clubdag 8)

Lees alvast de 'preview':

Hi-Fi en akoestiek!?

Locatie is dus in de Antwerpse Kempen, das niet erg ver van de Ned grens.
Voor meer info zie:
LOCATIE
Reglement

Ik zal er zeker zijn, jij toch ook?
Toch wel een 'niet te missen' evenement voor ieder die een beetje op niveau met z'n dierbare hobby bezig is!

Mvgr
Yves.



Robbo

Zoals gezegd, ik ben erbij.


Groet,
Rob

thommy

Quote from: Robbo on July 27, 2003, 16:13:08
Zoals gezegd, ik ben erbij.


Groet,
Rob

Hehe, das leuk Rob!
Dan kunnen we tijdens de pauze nog wat bijbabbelen ;)

Mvgr
Yves.


jaco

Yves,
Lijkt mij ook interessant.  Als ik ok mag komen kan ik Rob wel oppikken, dan moet ik enkel even afremmen bij den bosch en dan kan het gas er weer op.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

thommy

Quote from: jaco on July 27, 2003, 21:32:39
Yves,
Lijkt mij ook interessant.  Als ik ok mag komen kan ik Rob wel oppikken, dan moet ik enkel even afremmen bij den bosch en dan kan het gas er weer op.

Jaco

Hehe, tof Jaco 8)
Weeral een toffe gesprekspartner erbij.

Komaan jongens, jullie zijn allemaal vriendelijk welkom!!

Mvgr
Yves.

jaco

Zo'n onderwerp mag je niet missen natuurlijk. Wat is de voertaal bij deze meeting ? Vlaams hoop ik, dat kan ik verstaan, maar voor Frans heb ik ondertitels nodig  ;D

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

thommy

Quote from: jaco on July 27, 2003, 21:46:35
Zo'n onderwerp mag je niet missen natuurlijk. Wat is de voertaal bij deze meeting ? Vlaams hoop ik, dat kan ik verstaan, maar voor Frans heb ik ondertitels nodig ;D

Jaco

Natuurlijk Vlaams!!! ;D ;D
Mag je de ondertiteling uitzetten ;D ;)

Mvgr
Yves.

Robbo

Quote from: jaco on July 27, 2003, 21:32:39
Yves,
Lijkt mij ook interessant. Als ik ok mag komen kan ik Rob wel oppikken, dan moet ik enkel even afremmen bij den bosch en dan kan het gas er weer op.

Jaco

;D

Neem ik m'n HANS systeem weer mee ;)


Rob

(=Head And Neck Support voor niet autosport fans)

thommy

Quote from: Robbo on July 27, 2003, 21:57:06

;D

Neem ik m'n HANS systeem weer mee ;)


Rob

(=Head And Neck Support voor niet autosport fans)

Is't zo erg ??? ;D ;D
Kan je dan misschien ook meteen Mark op de achterbank vastsnoeren ;D

Mvgr
Yves.

Robbo

Ach, als mijn auto zo snel was reed ik ook zo ;D

Denk dat Mark ook wel mee mag/gaat.


Rob

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

thommy

Hehe,

Patrick_vdb heeft in principe ook reeds zijn fiat gegeven 8)
Gaat daar een leuk onderonsje worden 8)

who's next?

Mvgr
Yves.

patrick_vdb

Yves,

Bedankt voor laten weten van deze clubdag, ik ga zeker aanwezig zijn. Kamer-akoestiek is een onontkombaar iets en verdient in mijn situatie nog de nodige aandacht.

Ook leuk om Rob en Jaco en anderen dan eens in real-life te ontmoeten 8)

Mvrgr

Patrick

bmateijsen

Als ik ook in de formule 1 bolide mag instappen bij Jaco... wil ik hier ook graag bij zijn..... (je hebt dus PM...)

Groet Bjorn

garmtz

Lijkt me wel leuk... Misschien maak ik er een weekendje uit van... :)

patrick_vdb

Het begint haast op een HTforum-meeting te lijken 8)

Mvrgr

Patrick

cinepaulis

Klinkt goed !
In principe wil ik ook graag komen, mits ik dan nog steeds kan... (klinkt stom ik weet het :P )

Lijkt me zeer interessant ! En altijd leuk om jullie weer eens met eigen ogen te zien.

gr.
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

markvl

Quote from: thommy on July 27, 2003, 22:03:08
Kan je dan misschien ook meteen Mark op de achterbank vastsnoeren ;D

Met een prop in m'n mond tegen het schreeuwen, zeker! ;D
Misschien moet Jaco maar een busje regelen, dan gaan we met z'n allen.
Dat doet me aan Billy Joel denken: "and we will all go down together"! Down south wel te verstaan! :)

Ik ga het in mijn agenda zetten, en iemand anders voor die dag met standby dienst opzadelen.

Yves, bedankt voor de uitnodiging!
Krijg je trouwens geen last met je club, nu je zo'n invasie van buitenlanders veroorzaakt?

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

jaco

Ik ontken nogmaals alles. Nooit een bon voor een snelheidsovertreding gehad, en ik rijd in een dieseltje. Tis maar 1900 cc.

Moeten we misschien een naambordje met de nederlandse vlag op zodat we voor onze zuiderburen goed te herekennen zijn ?
(als ik mijn mond open doe val ik toch door de mand, allhoewel ik niet eens als een echte ollander klink)

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

BarcoCRT

#19
Yves,

Als er nog een plekje is, meld ik mij bij deze aan.

BarcoCRT
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

patrick_vdb

Quote from: markvl on July 28, 2003, 20:15:09Krijg je trouwens geen last met je club, nu je zo'n invasie van buitenlanders veroorzaakt?

Het reglement nalezende denk ik niet dat dit problemen zal opleveren ;)

Mvrgr

Patrick

thommy

Maar nee,
Er is immers plaats genoeg.
Iedereen is toch vrij om te gaan en staan waar ie wil ;)
Je hoeft je helemaal geen lid te maken voor zo een clubdag, mag wel hoor ;)
Indien je soms maar eens naar een clubdag komt en geen lid wil zijn betaal je gewoon een inkom van 7.5 Euro.
Indien je toch besluit om lid te worden betaal je in september 20 Euro, ben je lid tot december dit jaar en kan je uiteraard gratis de club-events bijwonen.
Is helemaal niet om winst te maken maar om de huuronkosten en dergelijke er uit te halen.
De zaal is groot genoeg, dus iedereen van harte welkom!

Mvgr
Yves.

jaco

We mogen neem ik aan ook wel met nederlandse Euro's betalen he  ;D  (eerst kijken of ik wel zoveel aannederlandse muntjes heb..)

Het lijkt me zeer interessant.

Jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

thommy

#23
Quote from: jaco on July 31, 2003, 11:31:45
We mogen neem ik aan ook wel met nederlandse Euro's betalen he  ;D  (eerst kijken of ik wel zoveel aannederlandse muntjes heb..)

Mmm, kan ik niet met zekerheid zeggen ??? ;D
Trouwens, ik ben ook maar enkel lid van de club en niets meer hoor  ;)

QuoteHet lijkt me zeer interessant.

Jaco

Inderdaad, indien het goed gebracht wordt is dit gebeuren zeer educatief vind ik persoonlijk.
Maar dat zal wel dik in orde zijn, die persoon die de demo geeft is immers een echte professional.

Mvgr
Yves.

tomvbugg

Dit lijkt me inderdaad een heel interessant thema.
Ben nog geen lid maar zal er wel eens moeten naar toe gaan denk ik.

Mvg,

Tom